poniedziałek, 2 września 2013

Stardoll w Pigułce

Witam Serdecznie !

Kilka pytań pojawiło się pod moim pierwszym postem aczkolwiek część jest bardzo podobna i pokrywa się jeżeli chodzi o treść. Tym samym połączę je ze sobą i dam jedną odpowiedź.

1. "Co twoim zdaniem jest ważniejsze, aby zostać MSW, doll czy apartament? dlaczego?"
      - ELIZABETSUPER11

- Jestem wręcz przekonana, że MSW to nadanie tego miana dolce a nie jej apartamentowi. Oczywiście to plus jeżeli dolka prezentuje się na fajnym tle, ale śmiem twierdzić, że w tym konkursie chodzi zdecydowanie o jej "opakowanie". Niestety obecnie aby zostać MSW nie specjalnie trzeba dbać o wygląd i wystrój a raczej o reklamę czyli nie ukrywajmy dobry spam a na to trzeba funduszy.

2. "Witaj :) Jak to jest z tym wyborem CG i NCG? :P Od której do której godz trzeba zdobywać głosy? Od północy? Nie raz nowa ncg pojawia się na okładce rano a czasami wieczorem..."
- Sandraaa93

- Głosowanie CG i NGC trwa 24 godziny ( w tym czasie osoba z największą ilością głosów otrzymuje dane miano). Nie wiem dokładnie o jakiej godzinie pojawia się wybranka z okładki, ale obiło mi się o uszy, że powinna być to stała godzina (14:30?). Jeżeli jest inaczej i godziny są różne to być może jest to jakiś błąd w postaci opóźnienia. Niemniej jednak wydaje mi się, że te 24 godziny liczą się od północy aczkolwiek możliwe, że liczą się od momentu ukazania się wybranki na okładce a wtedy już z pewnością trzeba zbierać głosy. Jeżeli tylko zdobędę potwierdzone informacje to je zaktualizuje.

3. " Mam pytanie, ile głosów trzeba zdobyć aby zostać CG, ewentualnie NCG?"
- PearlBrasil + riri11Rockin

To tak nie działa. Nie istnieje określona liczba głosów i tak naprawdę nikt nie wie ile dokładnie ich otrzymał. W całym tym szale chodzi o to aby przebić konkurencję. Osoba X może zdobyć 5000 głosów a Y musi zdobyć co najmniej 5001 aby wygrać z tym, że i tak nie wiadomo ile ktoś zdobył aby móc go przebić więc spam należy robić nieustannie.


Na dzisiaj to tyle.
Reszta w kolejnym poście i zachęcam do zadawania kolejnych pytań TUTAJ .
Pozdrawiam, 
SweetSecret91 

11 komentarzy:

  1. O jest i moje pytanie :) hm chociaż zagadka do końca nie została rozwiązana :P może spróbuje napisać do adminów w tej sprawie, ciekawe czy odpowiedzą xd

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy artykuł. Spodziewaj się mojego pytania ;)

    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe odpowiedzi. :))

    _Klaudia_1999_

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe.ja raczej nie mam pytań.;))pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie: KIEDY SĄ WYPRZEDAŻE W STARPLAZIE? błagam kogokolwiek o odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy artykuł, ja wiele razy starałam się o ncg, ale nic z tego, wygrał ktoś inny. Chyba trzeba próbować dalej :)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  7. monia ,chyba nikt nie wie kiedy sa wyprzedaże bo nikt nie jest jasnowidzem . Artykuł bardzo fajny ..

    pauli235

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy artykuł, fajny pomysł. Dowiedziałam się paru rzeczy ;)


    milusia963

    OdpowiedzUsuń
  9. Wasz blog się teraz mega długo ładuje.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!