piątek, 22 listopada 2013

Nowy hot buys

Do Starplazy dotarł nowy hot buys. Jest nim kombinezon ze sklepu Bizou, który kosztuje 18sd. Raczej nie zdecyduję się na jego zakup, gdyż według mnie wygląda jakby ktoś pozszywał kawałki rajstop z jakimś tulem.


Podoba Wam się? Skusicie się na jego zakup?

Z komentarzy wylosuję osobę, która otrzyma stardollary na zakup tego hot buysa. Wystarczy skomentować ten i jakiś inny post napisany dzisiaj oraz być publicznym obserwatorem bloga stardoll-for-poland. W komentarzach nie zapomnijcie o swoich stardollowych nickach. 

15 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Okropny HB. Na doll wygląda śmiesznie. Nie podoba mi się połączenie koronki z tym materiałem. W dodatku to coś wystające z dołu. Zdecydowanie nie skuszę się na zakup tego HB.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez tych paskudnych spodenek było by o wiele lepiej. Tak wygląda to tandetnie. Nie kupie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda, jak dla kobiety lekkich obyczajów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, ale nie chcę szastać sd - są lepsze rzeczy w starplazie. :)
    bad_lady123

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, może kupię, jeśli nie będę żałować SD :P
    Lolawera2000

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś może będzie warty, ale mam mało sd ;c / Maboise

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nie podoba, i oczywiście nie kupię go ;)
    natala2476

    OdpowiedzUsuń
  9. brzydka... Na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!