poniedziałek, 27 października 2014

Nowy sklep



Z okazji zbliżającego się Halloween administratorzy postanowili wypuścić okazjonalny sklep o nazwie "Bod Mod Horror". Sklep posiada 1 piętro. Wszystkie ubrania w sklepie są inspirowane strasznymi potworami. Sądzę, że administratorzy się bardzo postarali. Niektóre artykuły naprawdę przyprawiają o dreszcze, choćby twarz demona albo zombie. Jak to zwykle ostatnio bywa jest także kilka artykułów dla SS. 




Co sądzicie o sklepie?
Macie zamiar coś w nim zakupić?

9 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten strój panny młodej, strasznie fajnie sklep :P

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  2. Póki co nie odwiedziłam jeszcze sklepu,ale zaraz to zrobię. Ze zdjęcia wynika,że wszystko jest dopracowane,więc coś może wpadnie w moje "ręce" XD

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nic nie kupię. Te rzeczy mi się nie przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedyne co na prawdę chciałabym miec z tego sklepu to długi czarny sweter , niestety jest tylko dla ss ;/
    elena.gilbert97

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakupilam pare rzeczy, i jeszcze mam zamiar troche dokupic.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ubrania, jednak nie zamierzam raczej nic kupować.
    MoveYourBody7

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja jest udana, a ubrania świetnie wykonane. Mam w planach kupić kilka rzeczy.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłbym coś ,ale nie mam kasy :(

    SingerAlex15

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!