czwartek, 6 listopada 2014

Hot or Not

Witam wszystkich! :)

Jak Wam minął tydzień? 
Dzisiaj zaprezentują się trzy nowe piękności wraz ze swoimi stylizacjami: pyska1753, Babykasiunia456 i ShariSweet. 
Oto ich stylizacje!

pyska1753



konwalia.19: Powiem szczerze - nie podoba mi się to. Każda z tych rzeczy osobno jest świetna, ale razem po prostu do siebie nie pasują. Koszula i spodnie tworzą ze sobą fajną bazę, ale zbyt zaszalałaś z dodatkami. Buty są casualowe, kopertówka dość "biurowa", a wianek romantyczny. Wybacz, ale nie wygląda to dobrze. Do tego fryzura też wyjęta jest nieco z innej bajki. Pomysł miałaś dobry - militaria nadal są modne - ale poległaś na dodatkach. Dlatego ode mnie niestety NOT. 



 BabyKasiunia456


konwalia.19: Nie wiem dlaczego, ale nie lubię tej spódniczki. Jednak w Twojej stylizacji wygląda ona świetnie - przykuwa wzrok i nadaje charakteru. Dobre połączenie kolorów i stylu - stylizacja jest zarówno zadziorna, jak i elegancka. Nie wiem, czy osobiście nie pomyślałabym nad jakimś paskiem, czy naszyjnikiem, ale w Twojej wersji wygląda to również świetnie. Dlatego ode mnie HOT.

ShariSweet


konwalia.19: Ciekawe połączenie. Męska, dość surowa i minimalistyczna stylizacja ma swój urok. Jednak coś nie gra mi w tej koszuli - zmieniłabym ją, może na coś mniej zabudowanego. Ta sprawia, że góra wygląda nieco za ciężko w stosunku do dołu. Ale podoba mi się połączenie kolorów, dodatki i kontrast między Twoją uroczą, dziewczęcą twarzą i fryzurą, a męskim i dość ciemnym strojem. Dlatego dostajesz ode mnie HOT.

Jak podobały się Wam dzisiejsze stylizacje? Zgadzacie się z ocenami?

Jeszcze raz chciałabym Was prosić o chociażby białe ściany w apartamencie na czas oceny! Naprawdę poprawia to estetykę postów, a niestety nie mam czasu, żeby bawić się w usuwanie kolorowego tła :( Żeby było łatwiej, powiem kto zostanie oceniony w przyszłym tygodniu. Myślę, że wszyscy na tym skorzystamy :) Z góry dziękuję! 

Osoby, które będą oceniane za tydzień:

MoveYourBody7

SingerAlex15

Zgredek108

Tymczasem dziękuję za dzisiaj i do zobaczenia w przyszłym tygodniu! Pozdrawiam ciepło :*

konwalia.19


9 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100.%
    Lady_Gilbert

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z ocenami.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za ocenę :* A co do ocen dziewczyn zgadzam się z Tobą ;)

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  4. Również zgadzam się z ocenami, czekam na moją ocenę, ale chyba jeszcze długo zanim będzie moja kolejka XD
    Carly2589

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z ocenami, najbardziej podoba mi się 3 stylizacja :) Śliczna :)

    paula1908

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 stylizacja jest najladniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. również się zgadzam. 3 stylizacja wręcz obłędna <3
    elena.gilbert97

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja BabyKasiunia456 najlepsza :*

    SingerAlex15

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!