czwartek, 9 kwietnia 2015

Bunny Hop- sukienka LE

Osobiście byłam w lekkim szoku po przeczytaniu dzisiejszego zadania- za wydanie 600sd  (chyba tylko zakupy w Starplazie się liczą, ale nie jestem pewna) otrzymamy bardzo cenną i trudną do zdobycia sukienkę LE z 2 edycji! Pamiętam, jak kiedyś bardzo chciałam ją mieć, ale była nieosiągalna dla mnie, jednak patrząc na to zadanie nie rwę się do jej zdobycia- jak dla mnie taka "nagroda" to trochę przesada, bo chyba w sklepie Limited Edition chyba właśnie o to chodzi, żeby ubrania były limitowane, a nie dawane później jako nagrody w kampaniach... 

Co o tym wszystkim myślicie? Postaracie się zdobyć tą sukienkę?

11 komentarzy:

  1. Na stardollu nie było mnie prawie 5 miesięcy, przez ten czas pojawiło się mnóstwo nowych ubrań. Wiec pewnie bez problemu wydałabym te 600 sd. Jeszcze się zastanowię bo i tak mam zamiar zrobić większe zakupy. Tak od nas kasę wyciągają bo pewnie zbliża się jakaś limitowana kolekcja ;)
    LuluTelulu

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka zbytnio urodziwa nie jest... Jednak szkoda mi 600sd tylko po to aby ją zdobyć. Gdyby było to 200-300sd to może bym się skusiła.
    Daria_s400

    OdpowiedzUsuń
  3. 600sd? To DUŻA przesada. Nie przeceniałabym aż tak tej sukienki - może i kiedyś była bardzo cenna, ale nie będę wydawać tyle na coś co w sumie i tak mi się nie podoba. W dodatku czekam na nową kolekcję Strike a Pose i ostatni sporo oszczędzam, więc nawet nie mogłabym się skusić na tą ofertę.

    karo45623Love1

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezłe przegięcie ,żeby za taką sukienkę wydać 600 sd. Chyba żarty z nas sobie robią . Z całą pewnością nie wydań tyle aby mieć taką sukienkę. W sumie nie podoba mi się.

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie 600 stardollarów to może spróbowałabym zrobić jakieś większe zakupy. Ale moim zdaniem za taką cenę nie opłaca się walczyć o tą sukienkę.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem ta sukienka nie jest aż tyle warta. Z pewnością nie skorzystam z tego.

    Andziacool324

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka nawet nie jest ładna! A 600 sd to wielka przesada. Nawet gdybym miała 600 sd to na pewno nie wydałabym ich na takie coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie opłaca się, chyba że ktoś planuje większe zakupy :) sukienka jest brzydka według mnie
    CukierkowaJa

    OdpowiedzUsuń
  9. To się wogóle nie opłaca... Jak przeczytałam "za wydanie 600sd", a potem zobaczyłam tą suknię... Zaniemówiłam. Sukienka jest brzytka nie wydałabym tylko dla niej nawet 100sd. Napewno nie skorzystam!

    Danielaanna

    OdpowiedzUsuń
  10. Bez przesady ! Nie skorzystam z tego. Pomysł jest całkiem, całkiem ale sukienka nie jest warta 600 sd, ni pożądana i nie specjalnie boska.
    karolciaazaw12

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!