niedziela, 21 czerwca 2015

Who wore it better #4 i #5: kurtka Minimalism tribute, spodnie Balmain

Nadszedł sezon tribute na stardoll. Pojawiło się pare fajnych sklepów. Kolekcja Melbourn minimalism tribute przyniosła kolejną porcję czarno- białych ubrań. Po kolekcjach takich jak PPQ, LE, Callies pick w których był przesyt minimalizmu, uważam że to już przesada. Naszym obowiązkiem mimo wszystko jest, żeby kupic perełki z każdej kolekcji. W naszej szafie wylądowała między innymi ta kurtka.
Bartek:
kurtka- Minimalism tribute| bluzka- Strike a pose| naszyjnik- It girls| pasek- Callie's pick| spódnica- Preety n Love| torebka- Hb weekly| szpilki- Nelly

Kuba:
kurtka- Minimalism tribute| bluzka- Strike a pose| nasyzjnik- Elle, Bonjour bizou| spodnie- Balmain| torba- no name| buty- Minimalism tribute

Bonus: Oceńcie również, kto lepiej wykorzystał spodnie Balmain- moja stylizacja jest pokazana wyżej ^

Bartek:

pelerynka- Fallen angel| naszyjnik - royalty| okulary- Bonjour bizou| stanik- LE| spodnie- Balmain| szpilki- Voile

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się wszystkie stylizacje i trudno jest mi wybrać tą najlepszą.

    maja6229

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarująca jest pierwsza stylizacja Bartka. Spodnie są wg mnie strasznie kiczowate, ale jeśli miałabym wybrać to wybieram stylizację Kuby.

    karola8971

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuby stylizacja bardziej spodobała mi się ;)

    Misi.9

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli chodzi o kurteczkę to wygrywa Bartek. Natomiast w kwestii spodni to Kuba :D

    Babykasiunia456

    OdpowiedzUsuń
  6. Znowu nadszedł też czas szczerości z mojej strony.
    Ogółem i szybko: w moim sercu zwyciężył Bartek, jednak spodnie najlepiej wykorzystał Kuba - co jest dość ekscentrycznym zdaniem, ale cóż.... "de gustibus non est disputandum".
    WaverlyBoyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie dzisiaj wygrywa Kuba.Jego stylizacja bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!