sobota, 24 października 2015

Runway już jest w Starplazie!

Jak już niektórzy zdążyli zauważyć, Runway już jest w Starplazie! Ceny wahają się od 15sd do 110sd (Royalty 14sd - 99sd). Na szczęście zdążyłem już kupić rzeczy, które chciałem i osobiście jestem zadowolony z zakupów i mam nadzieję że kolejne kolekcje będą też tak samo udane. Może ubrania nie są najpiękniejsze, ale nie są też najgorsze. Życzę miłego dnia ;))

Czy jesteście zadowoleni z pierwszej kolekcji tego sklepu?
Co zakupiliście?

10 komentarzy:

  1. Myślałam, że ciuchy będą wyglądać bardziej korzystnie, raczej nic kupię.
    ~Sally11l

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam mieszane uczucia, co do kolekcji, jednak skusiłam się na dwie pary butów i boską sukienkę z pierwszego manekina. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolekcja bardzo słaba, po przymiarkach nic mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie kupuje, kolekcja słaba, a przede wszystkim droga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kupiłam kilka rzeczy, ogólnie kolekcja w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupiłam czarne oxfordki
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tylko dwie rzeczy, bo na tyle mi portfel pozwalam i do tego miałam do wyboru tylko ostatki... bede musiała szturmować bazaar w poszukiwaniu rzeczy na które ię spóźniłąm, bo jest kilka takich co mi sie bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Jest, ale tylko dla członków Royalty...

      Usuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!