niedziela, 21 listopada 2010

INSTRUKCJA - Jak zrobic widged z Twoją MeDoll

_Miley_790 pyta: "Hej! Na blogu z grafikami masz "Odwiedź moją MeDoll" - jak to się zamieszcza ?"

Kiedyś na Stardoll pod apartamentem znajdował się kod do skopiowania na Twoją stronę, jednak ostatnio znikł. Postaram się więc wyłożyć Wam to jak sobie poradzić bez pomocy administratorów stardoll.

1. Pobierz kod HTML: KLIK
2. Otwórz plik w programie WordPad
3. Na Stardoll po zalogowaniu się wejdź na *MOJA STRONA*-*MOJE KONTO*-*USTAWIENIA*
4. Skopiuj swój NUMER KLIENTA
5. Maksymalizuj otworzony wcześniej plik
6. W miejsce czerwonych "XXXXXXXXXX" wklej wcześniej skopiowany numer.
7. Włącz swojego bloga
8. Kliknij na *PROJEKT* - *DODAJ GADŻET* - *HTML/JAVA SCRIPT*
9. W duże pole wklej kod HTML z pliku z wcześniej wklejonym Twoim numerem klienta.
10. Wpisz tytuł, zapisz i gotowe!


Mam nadzieję, że instrukcja okaże się przydatna :)

24 komentarze:

  1. Hej mam jeszcze pytanie...Bo jak się np.wkleja na bloga z metamorfozami obrazki dollek,to trzeba je skopiować ze stardolla c'nie? No i jak się to robi :] ?
    Proszę o instruktaż :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Lee13: instrukcja na tzw. screen jest już dawno opublikowana. Poszukaj w etykiecie "instrukcje"

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znalazłam ten kod jakiś miesiąc temu na moim starym blogu . No i mam ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. no troche już o tym wiem dzięki

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej mi działa ale nie wiem czy to tak powinno wyglądać wejdź na mojego bloga i zobacz czy dobrze to zrobiłam www.olcia--pieknisia.blogspot.com myślę że chyba coś nie tak... Z GÓRY DZIĘKUJĘ ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Czesc nie dostala/es sie do sd zlotych globow? Nie martw sie teraz sa zlote starstatuletki: stardoll-zlote-starstatuletki.blogspot.com Zglos sie lub swojego faworyta jest 7 kategorii ,ale mozesz zglosic sie co najwyzej do 4 : )


    -Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieki . Przyda sie

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wszyscy mają wordpad. Post nie jest uniwersalny. Ktoś może mieć inne oprogramowanie i już tego nie zrobi! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Post jest bardzo przydatny, dzięki za zamieszczenie go. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za pomoc:)
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatne! dzięki za pomoc

    agata1873

    OdpowiedzUsuń
  12. Przydatna instrukcja :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!