czwartek, 26 maja 2016

Stylowy Pojedynek #23

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do dwudziestego trzeciegoo pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Fani Adidasów Superstar może zainteresować blog Oli, która postanowiła sprawdzić różnice pomiędzy oryginalnymi butami i podróbką. Zobacz, na co warto zwrócić uwagę przy zakupie!

(kliknij obrazek, by przejść)
Zajrzyj do garderoby dziewczyny, która jest wypełniona po brzegi sukienkami, bluzeczkami i dodatkami w wielu odcieniach. Formalny charakter ubrań miesza się ze wzorem róż, który jak widać pasuje do każdego ciuszka. 
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Dziewczyna postanowiła zostać przy krwistej czerwieni, która współgra z eleganckimi różyczkami na sukience. Kreacja nadaje się nie tylko na randkę, lecz również na gustowny bankiet oraz imprezę ze znajomymi. Do kreacji zestawiono czerwone wiszące kolczyki oraz białe szpilki ze złotym zapięciem.

Stylizacja #2
Krój bardzo podobny! Tym razem błękit zakrywa również ramiona dziewczyny. Wcięcie w tali sprawia, że całość wygląda jak dwuczęściowy zestaw. W centralnej części ubrania znajduje się błyszcząca różyczka, która tak naprawdę kradnie całe show! 
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!

czwartek, 19 maja 2016

Stylowy Pojedynek #22

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do dwudziestego drugiego pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Dzień Matki zbliża się wielkimi krokami. Czy masz już pomysł na prezent? Swiftie na swoim blogu postanowiła zaprezentować kilka najciekawszych prezentów, które możesz wykonać samodzielnie!

(kliknij obrazek, by przejść)


Czy saszetki noszone w pasie mogą pasować do innej stylizacji niż sportowej? Możesz przekonać się sama i spróbować przygotować stylizację, w której oprócz pięknych sukienek znajdzie się sportowa saszetka na pasku
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Stylizacja jest raczej zaprzeczeniem, by takie dodatki mogły pasować do każdej kreacji. Modelka ma na sobie biały komplet z czarnymi wstawkami i długimi rękawami, który jest oczywiście przepasany wstążka w tym samym kolorze. Wysokie szpilki i kontrastowe ponczo wieńczą całe dzieło. Całość zdecydowanie na plus!

Stylizacja #2
Jak widać, ponczo znalazło swoje miejsce również w drugiej stylizacji. Tym razem dominuje jednolita czerń w postaci rozpinanej koszuli, spodni i sznurowanych botków. Tutaj zdecydowanie jako zamiennik torebki pasuje czarna, pikowana saszetka.
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!

sobota, 30 kwietnia 2016

Stylowy Pojedynek #21

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do dwudziestego pierwszego pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Na pewno lubisz gry komputerowe! Przeczytaj recenzję growej adaptacji jednej z popularniejszych bajek Disneya - Zaplątani. Być może skusisz się i zagrasz?

(kliknij obrazek, by przejść)


Dziś skupimy swój wzrosk na ciekawym stylu. Normcore w dzisiejszych czasach jest tymi ubraniami, które nosiliśmy, zanim stały się modne. Dziwne, prawda? Jednak świat mody podąża od niepamiętanych czasów za dziwnymi trendami. Spróbuj ubrać dziewczynę w zwykłe ciuszki i po prostu spraw, by prezentowała się schludnie!
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Stylizacja na salony i gustowne przyjęcia! Na pewno wiele z was pomyślało tak w pierwszej kolejności. Dlaczego w takim razie dziewczyna nie ma na sobie złotej kolii na szyi? Dlaczego na stopach dziewczyny nie ma wysokich szpilek? Niestety drobne mankamenty mogą zaburzyć pozytywny odbiór całej kreacji.

Stylizacja #2
Stylizacja równie skromna, co powyższa. Różnicą jest nie tylko zupełnie inny kolor kreacji, ale również ciekawy dobór minmalistycznych dodatków. Wzork skupiamy jedynie na bezramiączkowym topie oraz falowanej spódnicy. Dziewczyna nie ma na sobie żadnej biżuterii - jedynie bransoletkę/zegarek na lewym nadgarstku. Nie liczy się ilość, tylko jakość! :)
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!

piątek, 15 kwietnia 2016

Stylowy Pojedynek #20

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do dwudziestego pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Jesteś ciekaw, jak wygląda suknia zaprojektowana przez Dawida Wolińskiego, który inspirował się nadchodzącym filmem Alicja po drugiej stronie lustra? Przeczytaj blog DisneyLady i zobacz przepiękną stylizację.

(kliknij w obrazek, by przejść)


Wiosna rozkwitła w pełni! Kolorowe kwiatki w parku zaczynają rosnąć, a my decydujemy się odstawić zimowe ubrania do szafy i wyciągnąć ciuchy w jaskrawych kolorach. Zagraj już teraz w ubierankę na stronie.
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Czyżby inspiracją była pszczoła? Dość ciekawy efekt wizualny uzyskała roksi, która postanowiła połączyć poziome paski na falowanej spódnicy z czarnym żakiecikiem oraz żółtym topem pod spodem. Obowiązkowo na głowie dziewczyny muszą się znaleźć okulary przeciwsłoneczne. Brak biżuterii i kolczyków wynagradzają złote dodatki na obuwiu i torebce.

Stylizacja #2
Obcisła spódnica ze względu na krzykliwy kolor zwraca uwagę w pierwszej kolejności. Dodatkowo motyw z zamkiem na środku jest bardzo trafiony. Całość prezentuje się formalnie i zdecydowanie można w takim zestawie wyjść do pracy lub na biznesowe spotkanie. Czarna bluzka z prześwitującymi rękawami i białym kołnierzykiem dodaje nieco dziewczęcego wyglądu. Ten jednak został zrównoważony z gustowną biżuterią oraz wysokimi szpilkami w kolorze spódnicy.
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!

czwartek, 24 marca 2016

fresh

Hej :) , wiem ,że mnie nie było , ale ostatnio nie mam czasu NAWET na stardoll. Ostatnio jednak stworzyłam nową stylizację i postanowiłam Wam ją  pokazać :). OK, jak zwykle zapraszam do oglądania i komentowania !






wtorek, 8 marca 2016

Stylowy Pojedynek #19

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do dziewiętnastego pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Święta Wielkanocne zbliżają się wielkimi krokami! Masz już pomysł na świąteczne dekoracje? Jeżeli nie, to koniecznie sprawdź dział blogi, gdzie pojawiło się kilka ciekawych wpisów związanych z Wielkanocnym DIY! Swiftie przygotowała kilka pięknych kartek, które możesz wykonać samodzielnie! 

(kliknij w obrazek, by przejść)


Czas odstawić na bok szyk i elegancję. Postaraj się, aby luz grał pierwsze skrzypce! Zagraj już teraz w ubierankę na stronie.
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Callie nie zrezygnowała z ubrań, które w dalszym ciągu nadają się do biura i nieco bardziej oficjalnych miejsc. Obcas standardowo został zestawiony z kusą mini oraz białą bluzką. Co jednak sprawiło, że całość wygląda przyjaźnie? Przede wszystkim rozpięta kamizelka! Stylizacja idealnie pokazuje fakt, że nawet jeden element stylizacji potrafi diametralnie zmienić całość :)

Stylizacja #2
Stereotypowy luzak ma nawet nieco więcej miejsca w spodniach, dlatego pasek został zamieniony na czarne szelki :) Koszulka na ramiączkach w paski nie wyróżnia się niczym. W tym przypadku jest to zaleta, ponieważ luz widać gołym okiem. Brak naszyjników rekompensuje zwiększona ilość bransoletek na nadgarstkach modelki. 
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!

czwartek, 25 lutego 2016

Stylowy Pojedynek #18

Stylowy pojedynek! 
Hej! Zapraszamy Was do osiemnastego pojedynku na najlepsze stylizacje! Od razu pragniemy Was zaprosić na stronę Ubieranki.eu!
Ubieranki.eu podobnie jak Stardoll jest miejscem spotkań dziewczyn, które kochają modę i dobrą zabawę. Wolny czas możecie poświęcić na masę ubieranek i innych gier, które nie pozwolą Wam się nudzić :)
Walentynki już dawno za nami! Zeszłotygodniowa ceremonia rozdania nagród Grammy wzbudziła sporo emocji. Swiftie na swoim blogu postanowiła ocenić kilka pięknych kreacji wokalistek, który pojawiły się na czerwonym dywanie. A Tobie która suknia podobała się najbardziej? 

(kliknij w obrazek, by przejść)


Lubisz nosić rajtuzy? W tej ubierance możesz wybrać ciekawą parę spośród kilkunastu fenomenalnych wzorów! Spróbuj sama przygotować ciekawą kreację w grze "Szał na rajtki".
Pamiętajcie, że swoje stylizacje możecie publikować pod każdą ubieranką! Wystarczy wybrać ciekawą grę i ubrać modelkę. Jeżeli nie wiesz jak dodać stylizację, kliknij TUTAJ. Dodatkowo od kilku dni prowadzimy ranking stylizacji. Najciekawsze kreacje mają szansę zdobyć medal i dzięki temu piąć się w górę w rankingu! Więcej informacji na temat nowości na Ubieranki.eu znajdziesz TUTAJ.
Stylizacja #1
Olastyles wybrała fioletowe rajtuzy z niesymetrycznym wzorem. Prawa nogawka zawiera kwiatuszki, a na lewej widnieje angielski napis "Love". Czy według Was torebka z frędzlami i błękitna koszula z wycięciami na ramionach to dobry wybór? Być może autorka stylizacji miała na celu stworzenie kontrolowanego nieładu. To jednak możecie ocenić Wy! :) 

Stylizacja #2
Fenomenalna sukienka bez ramiączek z piętrowymi falbankami jest przepiękna! Przykuwa spojrzenia i nawet brak jakiejkolwiek biżuterii nie przeszkadza. Boli jednak fakt, że do tak delikatnej stylizacji autorka dobrała różowe glany. Dziewczyna lubitwardo stąpać po ziemi? :) 
---
Pamiętajcie, że również Wy możecie brać udział w pojedynku  na najlepszą stylizację. Powodzenia!