niedziela, 21 kwietnia 2013

Jak zalinkować obrazy?

Witam! Czytając komentarze zauważyłam, że niektóre osoby napisały, iż nie potrafią zalinkować zdjęć. Nie chcę Wam odbierać szansy udziału w Hot or not czy innych konkursach, a więc postanowiłam przygotować dla Was poradnik. Zdjęcia do instrukcji zrobiłam na stronie TINYPIC, która jest w pełni darmowa i nie trzeba mieć konta, aby dodawać zdjęcia. 

1. Klikamy na banner 'Wybierz plik'.

2. Wyskakuje okienko, w którym wybieramy miejsce, z którego chcemy zalinkować plik.

3. Wybieramy folder, w moim przypadku ze stylizacjami.

4. Wybieramy obraz, a następnie klikamy 'Otwórz'.

 5. Po wybraniu obrazu klikamy na listę, w której ustalamy jakiej wielkości ma być nasze zdjęcie. 

6. Klikamy na baner 'UPLOAD NOW', po czym wyskakuje nam okienko z kodem, który musimy przepisać i znowu kliknąć UPLOAD NOW.

7. Nasz obraz ładuje się, a następnie pokazuje się lista 'Share This Image', z której wybieramy adres, który nas konkretnie interesuje. W przypadku linkowania stylizacji do konkursu, powinniśmy wybrać trzecią kolumnę.




Zrozumieliście instrukcje?
Coś jeszcze Wam wytłumaczyć?

19 komentarzy:

  1. Hm, ja umiem zalinkować, ale niektórzy nie, więc właściwie dobrze, że dałaś ten poradnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że dodalas;) . Ja umiem ale niektorzy nie wiec spokoo :).


    naati8

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradnik przyda się niewiedzącym :D

    xXVampireeXx..

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście dobrze, że zainteresowałaś się tym co pisze inni i pomagasz ;) Masz wielkiego plusa choć umiałem to cieszę się, że pomagasz potrzebującym ;P
    Elajna

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki ja nie umiałam ! Ale jeszcze jedno pytanie bo ja nie umiem na kompa zgrywać tych zdjęć :( Jula1807

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że dodałaś ten post :) Ja umiem linkować, ale niektórzy nie i teraz na pewno będą umieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super że dodałaś bo nie wiedziałam jak to wgl robić dlatego nie brałam udziału w niektorych konkursach. : )
    MissyElliot90

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuje . bardzo mi to pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomocny post dla tych, którzy dopiero uczą się likować

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla niektórych ten post może się okazać bardzo przydatny, jednak ja wiem, jak to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pomocny ten post wiele osób nie wiem jak to zrobić
    sylwia77777

    OdpowiedzUsuń
  13. Post napewno przydatny dla wielu osób, które wcześniej tego nie umiały :)
    ....Yellow....

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!