środa, 8 lipca 2009

Działające sposoby na zapisywanie się do sponsorowanych klubów!!!!

Sposób na Mozille Firefox!
Kluby: Princess, Jonas Brothers, Ashley Tisdale

1. Wejdź w Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia...
Zaznacz opcje "Ręczna konfiguracja serwerów proxy".


W pierwsze pole wpisujemy 72.55.191.6, a w drugie 3128
Zatwierdzamy klikając OK.


2. Wchodzimy na Stardoll, logujemy się, wchodzimy w zakładkę KLUBY, wybieramy klub z listy Sponsorowanych klubów i zapisujemy się do klubu.

3. Po zakończeniu zapisywania:
Wejdź w Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia...
Zaznacz opcje "Bez serwera proxy"


Klub: Hannah Montana oraz fotel i stolik
1. Wejdź w Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia...
Zaznacz opcje "Ręczna konfiguracja serwerów proxy".


W pierwsze pole wpisujemy 213.61.56.178 w drugie 80
Zatwierdzamy klikając OK.


2. Wchodzimy na stardoll, logujemy się, wchodzimy na http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=1350765 i zapisujemy się do klubu.

3. Po zakończeniu zapisywania:
Wejdź w Narzędzia > Opcje > Zaawansowane > Sieć > Ustawienia...
Zaznacz opcje "Bez serwera proxy"








Sposób na Internet Explorer1. Wchodzimy w Narzędzia > Opcje internetowe > Połączenia > Ustawienia sieci LAN > Zaznaczamy "Użyj serwera proxy...".

Jeśli chcemy zapisać sie do klubu Hannah Montana lub zdobyć darmowy stolik i fotel w pierwsze okienko wpisujemy 213.61.56.178, a w drugie 80, jeśli do Jonas Brothers lub Ashley Tisdale, w pierwsze pole wpisujemy 72.55.191.6, a w drugie 3128.

2. Jeśli chcemy zapisać się do:
- Hannah Montana - wchodzimy tutaj
- Jonas Brothers - wchodzimy tutaj
- Ashley Tisdale - wchodzimy tutaj

3. Po zapisywaniu wchodzimy tak jak w pierwszym punkcie, tylko zamiast zaznaczyć, odznaczamy "Użyj serwera proxy...".

52 komentarze:

  1. hejka, strzeliłam ci małą reklamę!
    to rewanż za pożyczenie żyrafki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi to nie chodzi...wyłączyłam komputer i właczyłam, bo czasami tak jest że dopiero wtedy się zmienia. Ale i tak nic.
    robiłam to z 3 razy...nie wiem co robię źle.

    OdpowiedzUsuń
  3. mm Lucas . zapiszesz mnie do tego klubu ? ;( Prosze .;[ napisz na gadu . 178301

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mogę do tego dojść ponieważ mam inny system a mianowicie oryginalną Vistę Windows plz. pomocy !
    No do mnie też napisz moje gg to
    4 5 1 7 3 0

    OdpowiedzUsuń
  5. lucas pomóż mi. :) nie wiem, cały czas kombinuję, z innymi klubami sponsorowanymi nie miałam żadnego problemu... ;|

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy wchodzę na podaną stronę klubu Hannah Montana to mi wyskakuje że nie ma takiego klubu :/

    OdpowiedzUsuń
  8. tu już nawet nie chodzi o stardoll, tylko jak zmieniam proxy w przeglądarce, to ono się wogóle nie zmienia. Mam ciągle takie samo jak miałam...

    OdpowiedzUsuń
  9. do klubu hannah zapisałam się bez problemu ale jak chce się zapisać do klubu Ashley to mi wyskakuje że nie ma takiego klubu może mam zły adres strony z klubem. Może napisać jaki to jest adres z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Możesz napisać adres z klubem ashley

    OdpowiedzUsuń
  11. Do klubu Ashely zapisuje się tak samo jak do Hannah Montana, tylko przy zmianie proxy w pierwsze pole wpisujemy 72.55.191.6, a w drugie 3128

    OdpowiedzUsuń
  12. tak wiem ale możesz mi podać dokładny adres strony tak jak to jest podane w klubie hannah

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja do klubu Ashley zapisałam się tak samo jak do Montany... z tego samego proxy :D. :jupi: xD. W końcu mi się udało... :) . Dzięki ;* ;] .

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne, udało mi się zapisać do klubu Hanny Montany . Dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  15. mam poroblem, bo nie mam mozilli i nie wiem jak tam zmienić proxy. mógłbyś mi pomóc jak zmienić w internet explorer? prosze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmmm... Dzięki za instrukcję! Zadziałało bezbłędnie! :-)
    magia-stardoll.blogspot.com
    DODAŁAM DO OBSERWOWANYCH!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie działa!!! DO ŻADNEGO Z TYCH KLUBÓW NIE UDAŁO MI SIĘ ZAPISAĆ!
    W ten sposób co piszesz nie udało mi się wejść do ani jednego klubu! Ja pomyślałam i weszłam przez myproxy.ca i... zapisałam się do tych klubów z wyjątkiem... Montany...
    Nie wiem co zrobić żeby się zapisać do Hanny przez goproxing.com się nie da a przez te bzdety co piszesz też nie...

    OdpowiedzUsuń
  18. a ja mam 34 miejsca na zapisanie kodu a niewiem w ktore wpisalam w pierwsze 2 ale mi nie dzialalo

    OdpowiedzUsuń
  19. zapisałam się tu i tu :D DZIĘKUJE >to dzięki tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. WIELKIE DZIEKI :)
    Wszystko dziala!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapiszesz mnie do tego klubu plis !! Napisz na gadu : 6367104

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczaki no... nie działa mi mozilla na żadnych z tych proxy... na amerykańskim nie ładuje mi się, żadna strona, a na angielskim nie mogę się zalogować

    jakieś inne pomysły? :) może jakaś inna kombinacja cyferek? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam mozillę, ustawiam proxy, ale po tym żadne strony mi nie działają, wyskakuję błąd. ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ajj, lucas jesteś boski ;*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanko a jak zapisać się do tych clubów jak mam internet Explorer ??

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Lucas, zapiszesz i mnie do tego klubu ? ;( Prosze .
    Zgóry dziękuję :*
    27172229

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja po długich próbach .. dość wyczerpujących i nerwowych zapisałam się do tego klubu. gdyby nie Lucas.Poland to chyba nigdy bym się nie zapisała. <3 <3 <3

    .Dzięki ;***

    OdpowiedzUsuń
  29. Och Lucas.Poland WIELKIE DZIEKI !!NARESZCIE mi się udało zapisać :);] próbowałam wszystkich sposobów o jakich pisała HarajukuGirlPl i nic a to co napisałes pomogło!! jeszce raz DZIĘKUJĘ :**

    OdpowiedzUsuń
  30. jesteś wielki!!! udało się!!!! dziękuję.
    jak ktoś chce, to mogę mu zrobić, pisać na stardoll- paula0329 :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej ja jak zmieniam to potem mi stardoll niewchodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  32. A jest na Operę albo Google Chrome?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wielkie ogromne dzięki za pomoc
    Udało mnie się ,,
    Wielkie dzięki za pomoc
    Kociara1266

    OdpowiedzUsuń
  34. Ej a jak zrobić to w operze ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Niestety nie znam sposobu na inne przeglądarki...

    OdpowiedzUsuń
  36. mam problem... bo mi się udało i jest oki. ale moja siorka koniecznie też chce się zapisać do HM, no i zrobiłam tak jak poprzednio, ale coś jest nie tak. wyskakuje, że proxy nie zezwala na otwieranie tej witryny (stardolla) czy coś... nie wiem o co chodzi.
    PS mamy mozille

    OdpowiedzUsuń
  37. A mi cały czas pisze że klub jest niedostępny! Czemu tak jest? ;/

    OdpowiedzUsuń
  38. nie moge zrobic jak zmieniam to przerywa polaczenie :/

    OdpowiedzUsuń
  39. Hehe jak dla siostry robiłam (Mikola_Pati) to nawet do klubu się nie zapisałam bo się nie dało i filmików też ,nieoglądałam tylko weszłam na stronkę tego klubu i dostałam te 3 prezenty...(kurtka, pasek i bluzka).

    OdpowiedzUsuń
  40. mam pytanie mógłbyś mnie zapisać do klubu Hannah Montana i żebym dostała tą nową darmówke moje gg to 1202308?

    Ewela44

    OdpowiedzUsuń
  41. Ok, już działa, ale tylko H.M. ;(

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja mam Gogle chrome ;[

    OdpowiedzUsuń
  43. pomoz bo jak zmieniam nz inne proxy chwoche za inna strone i wyskakuje blad ze nie moizna wejsc na ta strone bo proxy nie pozwala!!
    pomoz

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej. Ja nie mogę zapisać się do żadnego klubu zarówno z Mozilli jak i Explorera =[ Robię wszystko tak jak piszesz, ale to i tak nic nie daje. Jest tam tylko napisane coś w stylu, że strona nie istnieje. Da się coś z tym zrobić? Czy to wina mojego "wiekowego" komputera? :D Jakoś przeżyję bez tych dodatków, ale chciałabym chociaż wiedzieć czemu nie mogę ich mieć ^^ Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej ja bardzo bym prosiła o zapisanie mnie do klubu to moje gg 16290488
    oczywiście przez gg podam hasło
    mój nick na stardoll to:dzierzawa753

    OdpowiedzUsuń
  46. lukas Prosze zapisz mnie do tych klubóów Mój nick to Katika_90

    OdpowiedzUsuń
  47. hej Lukas zapisz mnie do tych klubów dam ci haslo przez stardoll moj nick to Katika_90

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja nawet nie moge spróbować bo nie wiem do jakiego klubu mam się zapisać bo one są niedostępne :(

    OdpowiedzUsuń
  49. ZROBIŁYŁBYŚ MI PROXY?
    BO MI TO W OGÓLE NIE DZIAŁA ;//
    MOJE KONTO NA STARDOLL to Pumata24

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie chce mi wejść. ;( Może mi sam załatwisz?

    Flowers001
    GG : 5885286

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!