poniedziałek, 21 września 2009

LE już jest!!

Kupujcie, póki jeszcze są ;))

27 komentarzy:

  1. kupiłam dwa t-shirty i pasek :) na więcej mi kasy niestarczyło :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hej jest darmówka z moxie girlz najprawdopodobnije dla holandii. mógł byś poszukaćprox? bo ja znalzałam takie 213.201.217.78
    port 80 ale nie chcą wejść.
    Lady_Lovato

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kupiłam 3 torebki i bluzkę :) Na najładniejszą sukienkę się nie załapałam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. mi starczyło tylko na czarny pasek
    nr.52/700 :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja kupiłam sukienkę z kokardą, pasek, dwie bluzki po 75sd , szalik, torebkę i tyle;) a w poprzedniej kolekcji buty i naszyjnik "I love Spring" . to całe moje LE ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uchm wydałam 3tys., prawie wszystko kupiłam, co chciałam i w ogóle ze skleu ;]
    Jednye, czego mi się nie udało, to sukienki, której chciałam najbardziej ;/ Już poszła ;/
    Ta taka jakby ze wstążką, za 175 :(

    OdpowiedzUsuń
  7. ja czekam na nową kolekcje antidote bo tam przynajmniej są jakieś ciuchy dla facetów :/

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam 14 rzeczy wydałam ponad 1 tys sd

    pozdrawiam malter :*****

    OdpowiedzUsuń
  9. Już kupiłam bluzke i rękawiczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam dwie sukienki, dwie pary legginsów, spodnie, spódniczkę, trzy pary butów, dwie torebki i chustę plus t-shirt. Razem 13 rzeczy. Wydałam ponad półtora tysiąca, ale nie żałuję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. ja kupiłam 2 pary butów 2 pary legginsów bluzke i tyle mi kaski starczyło ;///

    OdpowiedzUsuń
  12. ohh jak wam dobrze że możecie tyle kupować!!!Fenolciu zazdroszczę.... ja kupiłam dwie bluzki

    OdpowiedzUsuń
  13. uff, tylko na jedną rzecz, którą chciałam, się nie załapałam.
    a teraz się martwię, że niepotrzebnie sobie kupiłam tak duże doładowanie, bo dużo kasy mi zostało :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Aby zdobyć darmową bluzkę z Moxie Girlz trzeba wejść do kina przez bramkę surfert.nl

    Ri-Martusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurdeee ja nic nie kupuję no bo bez przesady 175sd za torebkę???Przesada!!Ja tam czekam na ANTIDOTE!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. swoją drogą, aż dziwne, że nie pojawił się do tej pory wisiorek LE dla tych, którzy kupili coś z poprzedniej kolekcji... teoretycznie miały pojawiać się do każdej - może jeszcze będzie...
    dziwne też, że nie pojawiła się zapowiedź w magazynie - zawsze najpierw było zamknięcie sklepu LE, potem wisiorki, zapowiedzi w magazynie, a dopiero potem ciuszki w sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja co kupie? nic ;/ dalczego? nie mam ani ss ani poprostu kasy na stardollu
    Pozdrawiam Anetusia121

    OdpowiedzUsuń
  18. Już mam bardzo dużo ciuchów z tej kolekcji :). Na razie tylko na nią tracę Stardollary, ale warto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja kupiłam dwie bluzki a jak chciałam kupić sukienkę za 100 to wyskoczyło że już nie ma tych egzemplarzy a pokazyło co innego! I to samo miałam z torebką i butami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Drogo drogo !! to prawda ;))
    a tak wgl takie zapytanie po co te ciuchy kupujecie ?? przeciez sa drogie ;P jakies punkty dodatkowe za to macie czy dla sames satysfakcji ?? ;)))n

    OdpowiedzUsuń
  21. ja nie moge kupywać bo misze ze są wyprzedane 1/4
    co mam robić ?? Gliterek

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest za darmo sukienka z kokardą,dokładnie taka jak w LE!W Holandii,promują tam Moxie Girlz

    OdpowiedzUsuń
  23. lucas prosze napisz o tej sprawie na blogu: nie moge kupic le ! i nie tylko ja tak mam pytalam innych dziewczyn ... wyskakuje ze wszystkie artykuly zostaly wyprzedane a to nie prawda ! pomocy

    OdpowiedzUsuń
  24. dsagfousgadbrtcbhgfdshgfcdsjhgfedjgfdjgfjdgfjdgfjd











    LOL



    ZAL.PL

    OdpowiedzUsuń
  25. weście ja może i jestem ss ale nie mam na koncie 3,000 sd ja mam 40 sd na kącie i nie będe se doładowywała stardolarów bo to głupota bym se musiała 2x doladować pfff. a co do Le to kolekcja piękna no ale ceny są masakryczne zazdroszcze Fenolci ;p

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!