piątek, 30 października 2009

Lockerz.com

294 komentarze:

  1. Przesliesz mi .?
    e-mail agniesia22217@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi możesz przesłać?
    mój e-mail to
    pantera412@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  3. poproszę zaproszenie...
    mój email to :gwiazda873@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. z góry dzięki.
    profil4@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi mi justyka8@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. wyślij mi :

    natalusia_mikusia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej jak mógłbyś mi też wyślij zapro.... mój e-mail to : kasia.sliwa28@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. mi również wyślij mój e-mail to : kasia.sliwa28@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Moj emeil : potoczka11@wp.pl
    Z góry dzieki .

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bardzo proszę Anxxxx14@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wyślesz mi ?? filipdzik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. możesz mi wysłać? grzybencja095@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. tysia1313@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  14. prosze na Magda_m1518@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. gabyska639@wp.pl dzieki z góry :***

    OdpowiedzUsuń
  16. Miło by było dostać to zaproszenie...
    karola_witch@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja tez bym poprosila : olcia_lalka@wp.pl
    Z gory dzikuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mi możesz też przesłac
    mój email
    kladzia1704@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. mi też prześlij
    mój email to :
    kladzia1704@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. ja chcę dostać zapro mój e-mail tyssiaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na zaproszenie :D
    adusiax@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. prześlij mi proszę mój email
    klaudia12345678920@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. PRZESLIJ MI ;]
    ALE NALAPIESZ PUNKTOW!
    natalia.p@amorki.pl




    Jon95

    OdpowiedzUsuń
  25. heyy !! Super blog!A ja serdecznie zapraszam na mój niedawno otwarty blog http://stardoll-blog-com.blogspot.com/

    Prosze odwiedzajcie!!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyslij mi prosze aniofisz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. prettyblackpixie@gmail.com
    dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. natalka1241@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. mozesz wysłac i mi julunka1994@gmail.com
    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  30. corneliav@buziaczek.pl
    z góry thx :D

    OdpowiedzUsuń
  31. ja bardzo bym chciała a to jest mój e-mail
    misiula1122@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. PinkkPrinces@gmail.com . ; )
    Wyślij mi jak możesz. ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. wercia652@gmail.com prześlesz w góry dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Też chcę:)
    lolalexz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Na FreeSweetSite jakoś mi nie idzie, ale może tutaj :)

    camsi@tlen.pl
    Z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  36. wyślij mi zaproszenie na mail: olusq96@tlen.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak mozesz to mi tez ;]
    magda_kisi@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyślij na olusq96@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześlesz mi Bardzo prosze:)
    asia22150@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  40. Wyslij proszę ;)
    koko1705@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. możesz mi pezsłać?

    jusia.555@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. milosc3332@buziaczek.pl plisss.;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też poproszę o wysłanie na adres fibi_sitek@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  44. mi też wyślij
    adres :
    babcia-to-ja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. anetabudz@onet.eu
    prześlij proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  46. będziesz wspaniały jak mi wyślesz to zapro!
    martiq17@wp.pl

    z góry dzięx

    OdpowiedzUsuń
  47. wyślij mi prosze adres: babcia-to-ja@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. prześlij mi proszę :)
    anetabudz@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  49. ilikehorses@gazeta.pl

    bede wdzieczna jesli wyslesz zaproszenie ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. wyslij mi zaproszenie na kinulka90@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Cześć jeśli możesz z góry dzięki mój e-mail to: miss97@interia.pl
    Pozdrawiam Sara....

    OdpowiedzUsuń
  52. wyślij proszę na kasia.dzie@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. kuba2537@wp.pl
    wyslij zapro

    OdpowiedzUsuń
  54. eli1305@o2.pl
    proszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  55. ja też chcę to mój e-mail
    joasia66666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też chcę to mój e-mail
    joasia66666@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. wyślesz mi też zaproszenie?
    email: emma_13@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Prześlesz mi?

    biedronka99@buziaczek.pl

    Z góry wielki THX

    OdpowiedzUsuń
  59. julita513@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. ej a gdzie jest ta gra za ktora dostaejesz punkty na tym lockerzu? i to pytanie?

    OdpowiedzUsuń
  61. wyślij mi zaproszenie pliss
    mój adres e- mail to karo26424@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. mi też możesz wysłać? proszę, mój e-mail to milly202@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. czarna.11@o2.pl

    przed 11 jest kropka.

    OdpowiedzUsuń
  64. Mi też przeslij plis:)
    Mój e-mail to koffana2@gmail.com
    Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  65. moj email to

    karpatka012@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja też bym chciała..
    aneta_bonk@wp.pl to jest mój e-mail.;>

    OdpowiedzUsuń
  67. mi tez wyślij, proszę ;)

    justnie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. wyślij i mi zaproszenie :)
    mój email: ilciam@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Mi prześlij plissss...!!!
    moj email to ladygaga1002@o2.pl
    z góry dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  70. Wyślesz mi? Bardzo proszę ;)

    vannley@wp.pl


    Vannley

    OdpowiedzUsuń
  71. hej.
    też bym bardzo prosila

    creamshake.karo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. moj mail

    lashine@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Mój e-mail wiki112@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Prześlesz mi zaproszenie ?
    z góry thx :) na :
    xdkarciaxdheh@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. mi także wyślij
    pepsi818@interia.eu
    thx

    OdpowiedzUsuń
  76. ja też poprosze ;))
    agata.pocetek@gmail.com
    thx

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Hmmm moj adres to
    drepciula@o2.pl
    i mam pytanie odnosnie tego czy jak to jest prowadzone za granica to te "nagrody" beda napewno bezplatne i koszt przesylki czy jak to jest dostarczane prosze daj mi odpowiedz na konto sd moj nick to
    DevilQ
    PzDr:**

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tak troszczke nie na temat, ale jakby ktos byl mily odpowiedziec. ;] Chyba wielu rzeczy nie wiem, ale jak wy robicie projekty, ze one sie wam nie potrajaja. No bo jak sie cos nalozy, to jest na całym ciuchu. Jakby, ktoś był miły powiedzieć jak to zrobić, bo ja 1000000 razy probowalam, szukałam jakiejs opcji, i nie moge nic znaleźc.

    OdpowiedzUsuń
  80. poproszę zaproszenie:)
    Lindsay1995@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. julia19961901@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. tempamruwa@interia.pl
    wiesz o co chodzi ; D

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja też poproszę o zaproszenie :)
    ola19.06@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  84. prosze wyslijcie mi zaproszenie:

    kania891@gmail.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  85. ja bym chciała karla-sliwka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. mi też prześlij
    Kingusia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. marysia11@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. heej ;-**
    możesz mi wysłać zapro ?
    ps: świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  89. A mi pls mój adres e-mail to:julhos@wp.pl
    Z góry dzięks

    OdpowiedzUsuń
  90. super! ;>
    a mi wyślesz?. --> monika69zz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  91. och, widzę że już dużo osób... mimo to rówiez bym prosiła o zaproszenie :)
    dagsonek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  92. I ja poproszę. :)
    asia_11099@o2.pl

    dzięki z góry. :):*

    OdpowiedzUsuń
  93. och, widzę że już dużo osób... mimo wszystko też bym chciała poprosić o zaproszenie :)
    dagsonek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  94. niech mi ktoś wyśle :
    monia80@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. anja1706@wp.pl
    z góry dzięki

    OdpowiedzUsuń
  96. Mógłbyś mi wysłać zaproszenie?
    Moj adres to Karolina_bycza_i@vp.pl
    Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  97. Prześlesz mi?
    ala.ptaszek@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Mi też prześlesz? :d
    email: mariiia006@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. czikita00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Mój e-mail: alex_1020@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  101. mi tesh :P madzinka11131@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  102. prosze o zaproszenie
    julia-stepien@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  103. jak wchodzic na pytania bo ja nie wiem, odpisz na julia19961901@gmail.com a zalatwie ci ejszcze duzo osob

    OdpowiedzUsuń
  104. albo wyslij zaproszneie na kacper.Cullen@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Proszę wyślij mi zaproszenie na email:
    axqh@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  106. I ja poproszę ;)

    kijanka8@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Proszę o zaproszenie
    wera22222@wp.pl
    Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  108. prześlesz mi ??
    jeanystokrotka@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. tez chce;]
    foka09@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. Mi też ;)

    jaxd3@interia.pl ;))

    OdpowiedzUsuń
  111. Mi też proszę wyślij. (:
    dominika118@aim.com

    OdpowiedzUsuń
  112. margaret.bene@gmail.com

    ^__^ bardzo poproszę !

    OdpowiedzUsuń
  113. Mi też ewmal@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. Mi też wyślij zaproszenie :]

    mystery.ol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. mój to;
    asiunia025@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. ja tez proszę o zaproszenie :)
    kapelusz117@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  117. Prześlesz mi??
    mój e-mail to bienia21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  118. O jejku ;d widzę , że strasznie dużo ludzi chce się zarejestrować na tej stronce . W sumie , to nie wiem czy też powinnam o to prosić , bo będziesz miał więcej osób do zaproszenia , no ale jeśliby ci się chciało to : olenkastar@onet.eu
    Z góry - wielkie dzięki :) !

    OdpowiedzUsuń
  119. Ja też proszę o zaproszenie. miska25@autograf.pl Z góry dziękuje. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  120. Hej! Ja tez mogę was zapraszać! Piszcie na adusiax@o2.pl!!!

    OdpowiedzUsuń
  121. Hej! Ja tez mogę was zapraszać! Piszcie na adusiax@o2.pl!!!

    OdpowiedzUsuń
  122. ja też chce! =]

    ania19119@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. po pierwsze dzięki za zaproszenie tylko ze mam pytanie..jakie podałes czas bp trzeba podać a tam jak widze jest tylko wschodnia Europa więc zaznaczyłeś jak się rejestrowałeś???Odpowiedz wyślij na mój e-mail ola19.06@op.pl zgóry dziękuję i pozdrawiam ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  124. dzięki bardzo szybko doszło zaproszenie było w SPAMie

    OdpowiedzUsuń
  125. a czy to napewno dochodzi do Polski? w końcu to nie polska strona. proszę o odpowiedź, milly202

    OdpowiedzUsuń
  126. Polecam te strone jest super!! właśnie dziś przysłali mie mejlem widomość o koszulce którą niedługo wyślą :D

    OdpowiedzUsuń
  127. Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!

    Karo-k10@wp.pl

    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!
    Prosze prześlij mi!

    OdpowiedzUsuń
  128. Blog o Stardoll zacząłeś wykorzystywać do celów prywatnych. Brawo Lucas, a myślałam, że jesteś uczciwy. To link do darmowego doładowania, to link do freesweets. A teraz lockerz? Phi. Mam ponad 700 punktów i bajka którą opowiadasz nie jest prawdziwa. Zdobywanie nagrodód jest trudne - szczególnie dla osób bez Z-listy, bo muszą czekać miesiąc dłużej na nagrody, kiedy my bierzemy je na początku listopada. A cło? Wspomniałeś? Nie? Brawo.
    Trzymaj tak dalej.

    Onazelka.

    OdpowiedzUsuń
  129. Proszę o zaproszenie.
    kikki123@wp.pl to mój e-mail.Z góry wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  130. przyślesz mi pliss mój adres to asia22150@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  131. Psześlij mi :)
    e- mail : misia2171@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  132. Psześlij mi :)
    e- mail : misia2171@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Psześlij mi :)
    e- mail : misia2171@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Mnie zaproś ;)

    andzia21-06@o2.pl

    Albo ktoś kto już jest zarejestrowany i może wysyłac zaproszenia ;D

    OdpowiedzUsuń
  135. Zaproś mnie. ;]] barbie53@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  136. kasienka15234@gmail.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  137. destiny17@wp.pl
    jak byś miał czas to wyślij zapro :)

    OdpowiedzUsuń
  138. Wyślij mi zapro ;)
    bianuss14@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  139. mi też proszę wyślij . ^^
    libiera@wp.pl
    z góry dzięki . ;**

    OdpowiedzUsuń
  140. wiolusxd1234@o2.pl
    wyślij mi zaproszenie proszę

    OdpowiedzUsuń
  141. wyslij mi zaproszenie jak mozesz. kasia12341a@wp.pl albo kasia12341a@poczta.fm. a najlepiej na dwa m

    OdpowiedzUsuń
  142. Hej. Mógłbyś napisać jak się zarejestrować tutaj albo w mojej KG. Dostałam już e-maila wszystko wpisuje, ale nie wiem o co cho w "zip code".
    Z góry dzięki za pomoc :)
    dominisia_kiss

    OdpowiedzUsuń
  143. jak sie tu zarabia te punkty co trzeba kliknąć prosze powiedz mój email to p.kotki@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  144. proszę o zaproszenie ;)
    Klaudia1133@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. mój e-mail to Pink--123@wp.pl prosze licze na ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  146. helllokitty7@autograf.pl
    PS DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  147. Ja również poproszę.

    bitter.chocolate94@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  148. Czy na pewno wysyłają do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  149. cześć dostałam już zaproszenie ale nie wiem jak sie zarejestrować ciągle wyświetla mi że data urodzin jest źle wpisan i oco chodzi z tym zip code jak byś mi muka pomuc. z góry dzięki
    gabra32@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. karolina.pis@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  151. Dziękuję za zaproszenie :)
    Mam prośbę. Czy mógłbyś dodać posta z rozpiską przy rejestracji, jak, gdzie i co mam wpisać? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  152. Wyślesz mi ?..;P

    E-meil to : sloneczko7776@poczta.fm

    prosh .;p ;** .;]

    OdpowiedzUsuń
  153. Ej, dostałam zaproszenie, zarejestrowałam się itd. Włączyła mi się gra - zdobyłam dwadzieścia parę PTZ. I jak dałam 'Next' to mi zniknęły punkty. :((

    OdpowiedzUsuń
  154. proszę prześlij mi ;-)
    dominika_95@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  155. A ja mam pytanie. Przesyłają nagrody tym co są w Ameryce, a do Polski mają trochę daleko? Czy ktoś z twoich znajomych dostał coś co zamówił?

    Mój e-mial: karcianh@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  156. Gdzie sie wchodzi, żeby zagrać w gry ?
    Prosze odpisz

    OdpowiedzUsuń
  157. Poproszę o zaproszenie.
    Mój e-mail : alexazrich@gmail.com
    Z poważaniem
    AlexaZrich
    HajkuGirlPL

    OdpowiedzUsuń
  158. Ja tez bym prosila o zaproszenie

    aga_213@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. również poproszę, z góry dzięki
    dirty.susie@yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  160. ja także mam tam konto i mogę wysyłac zaproszenia. :)
    piszcie na libiera@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  161. zaprosisz mnie? mój e-mail to Iron_Maiden@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  162. Czy mógłbyś wytłumaczyć kilka rzeczy z tego LOCKERZ? Ja dostałam zaproszenie i kompletnie nic nie kumam, co jest ZIP CODE, combination i ten czas. karola_witch@poczta.onet.pl I dzięki też za zaproszenie:)

    OdpowiedzUsuń
  163. mozesz mi wysłać
    aaggnneess@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. serduszkoola@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. serduszkoola@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. mi też wyślij
    wera4321@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Zarejestrowałam się na tej stronie ale nie dostaję punktów chociaż powinnam, jeśli mógłby mi ktoś pomóc proszę o kontakt na e-mail grzybencja095@wp.pl

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!