wtorek, 20 października 2009

Nowe Pet Shop! + jeden darmowy

W StarPlazie w nowościach znajdziemy maskotki Pet Shop ;)) Były one już dwa razy na Stardoll, ale teraz są one inne od poprzednich :) Ceny Pet Shopów to około 5 sd, ale brązowy piesek jest za darmo :D Można kupić kilka sztuk jeden zabawki, również tej darmowej!



EDIT: Nie można już kupić zabawek, ponieważ są prawdopodobnie dla innego kraju ;) Ale zrobiłem dla was link. Po kliknięciu na adres, przeniesie was do StarPlazy, a tam w przebieralni będą czekały na was wszystkie maskotki, usuniecie te, których nie chcecie i kupicie :)


24 komentarze:

  1. Z tego co widze to sa po 5 sd?
    troche drogie bo kiiedys byl 1 darmo i byly po 1 albo 2

    Jon95

    OdpowiedzUsuń
  2. Ymm.. Juz nie ma chyba.
    Ja ich nie widzę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety już ich nie ma ;/ jak próbowałam je kupić to mi sie pokazało,że artykuł niedostępny..a potem znikneły ze starplazy :( ;/

    Kati_xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się nie pokazują w starplazie.!

    OdpowiedzUsuń
  5. niema tego w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma tego weszłam i nie ma szukkałam i szukałam i nie ma!!!! szkoda że nie podałeś linku bo wątpie żeby to było tylko jeden albo dwa dni.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma ich w starplaza :( dlaczego?? ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tego nie ma ani w nowościach ani nigdzie a wątpie żeby to było tylko jeden dzień. :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. w starplazy nic takiego niema !!

    OdpowiedzUsuń
  10. ej, sory wchodzę w nowości a tu tylko jakaś farba do włosów......... o co caman? Czy są jeszcze te psiaki?

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma w starplaza!

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma ich w starplazie

    tamara540

    OdpowiedzUsuń
  13. JUŻ ich nie ma więc się nie bulwersujcie bo były :) Ja zdążyłam kupić kilka sztuk tych za 0 st.

    OdpowiedzUsuń
  14. One są słodziutkie i okropne ! Miałam 80 sd , ale musiałam kupić wszystkie i zostało mi ok. 40 !!!

    OdpowiedzUsuń
  15. hey czy możesz napisać jaki jest link do tego żeby te zwierzaczki były w przebieralni bo wyszło tak że mi się nie chce pokazać:(

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest nowa darmowa koszulka z napisem "Vampire Asistian" Trzeba tylko przez myproxy.ca wejść do kina :)
    Diana_102

    OdpowiedzUsuń
  17. mi się pokazało mam darmowego i tego bilaego psa ale już ich nie

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuje :) dzięki tobie mam pieska po zero sd :D przypomina mi on mojego w domu :) Dzięki za linka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super! Ja wczoraj przegapiłam i dziś sobie kupiłam:DBoooosko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja kupiłam wszystkie kosztowały mnie niby 42sd ale jak dla mnie warto było :)
    Jennifer7897

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mojego blooga www.tylkohannah.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu kupiłam 3 te za darmo i nie wiem gdzie one są ;[
    EmO_MiSs...

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!