poniedziałek, 7 grudnia 2009

Darmowa głowa mikołaja ;))

Napisało mi o niej już kilkanaście osób, dlatego sądziłem, że nie ma sensu o niej pisać skoro i tak wiecie z innych blogów ;D Ale żebyście nie musieli mi pisać o tym mikołaju, to umieszczam info na bloga ;))


1. Wchodzimy na http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=202
2. Jeśli nie jesteśmy zalogowani, logujemy się.
3. Robimy i zapisujemy scenerię.
4. Mikołaj czeka w prezencie od admina przy szafie :)





Ja również zrobiłem świąteczną scenerię konkursową. Jeśli możecie ocenić i skomentować, będzie mi bardzo miło! :)

29 komentarzy:

  1. dobrze ze ten blog jest, mozne sie wiecej dowiedziec ;)
    szkoda, szkoda ze tak duzo nie ma tych darmowek jak ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  2. hej Lucas,
    mam pytanie.
    chciałam dzisiaj kupić sobie członkostwo Superstar przez komórkę.
    pisało, że mam wpisać swój nr tel więc wpisałam.
    potem przysłali mi wiadomość zebym odpisala im wiadomosc ; ZAPLATA, więc wysłałam i .... nic! czekam ponad pół godziny, a tu : ani nie jestem superstar, ani nie przysłali zadne wiadomosci z kodem, na szczescie jeszcze nie zjedli mi tych 11 zl.
    dodam ze korzystalam z platnosci BOKU. teraz nie bede superstar ;(
    czy tobie tez tak sie stalo?
    prosze odpisz na blogu albo w komentarzach :] czekam na odpowiedz, Magiczna1995

    OdpowiedzUsuń
  3. zeżarte z blogu Mimi - ona zamieściła taki post wczoraj,tylko bez żadnych linków- wystarczy wejść do Magazynu,potem w konkursy i zrobić najnowszy konkurs.

    ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  4. sorry, to był blog chyba Harajuku

    OdpowiedzUsuń
  5. Lucas w stardesign interior można zaprojektować własną bombkę za 3 SD. Dla wszystkich :)

    PS: Świetny blog :D

    dombod

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o tym mikołajku nie wiedziałam :( dobrze, ze napisales ^^ Ja nie czytam innych blogów - tylko Twojego

    OdpowiedzUsuń
  7. to nie jest głowa Mikołaja tylko cały taki troche karłowaty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hayy... tak się pytam czy mógłbyś ocenić mój blog o modzie ze stardoll?? Bardzo mi zależy... ;) chic-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. http://aiiriily.mondozoo.com

    zapraszam ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm, fajny blog.
    Napisałabym coś jeszcze ale się powstrzymam.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tą scenerie zrobiłam 2 dni temu

    OdpowiedzUsuń
  12. Carter289 pisze moglbys dac wiecej darmowek

    OdpowiedzUsuń
  13. Chetnie zobaczę twoją scenerię i skomentuje,ale mam talą małą prośbę czy mógłbyś wejść na
    http://xxArkadiappxx.mondozoo.com

    Z góry thx
    xxArkadiappxx

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki za info :D Mikołaja mam już od wczoraj :)
    Diana_102

    OdpowiedzUsuń
  15. Taak, a pozatym my nie dowiedzieliśmy się o tym mikołajku z innych blogów, ale tak po prostu - weszliśmy w magazyn i to przykuło naszą uwagę :)

    Multivitaminka

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna nawet sceneria , zajrzę i dam głos 5/5 .Proszę odwdzięcz sie tym samym :) Zagłosuj i skomentuj moja najnowszą scenrią (poprzednia tez możesz :) Ta najnowsza równiez jest na ten konkurs :) Pozdrawiam :*
    xdianeczka

    OdpowiedzUsuń
  17. .... Chlopak..... I ma taki talent do:
    -urządzenia apartamentu
    -scenerii
    -i w ogóle wszystko ^^


    Ja tam tylko mange potrafie rysować.. :D

    nie no wielkie gz


    a własnie grasz w tibie? Hah bo ja prezenty rozdaje :D

    PS all najlepszego, ahh zaraz 2010 i za 2 lata KONIEĆ ŚWIAATA ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. nie moge!!!!!!!!!!!!!!!!! kretynie...

    buziaczekkk12

    OdpowiedzUsuń
  19. http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=30046987&userSceneryId=8099183 - Moja Sceneria

    OdpowiedzUsuń
  20. Głosujcie na moją :D
    http://www.stardoll.com/pl/user/scenery.php?id=21604338&userSceneryId=6789843

    Pozdrawiam, Patrish12 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam na mojego bloga o kodach to loink: www.stardoll-kodyanitolki.bogspot.com.
    Mój nic na stardoll to anitolka Zapraszam ;pp

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładna sceneria :)
    Moglibyście zagłosować na moją scenerie ?? ''Love Rulers''
    Dziękuje , MissEmilcia1997
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czy to prawda,że Tinka zrobiła blog tylko dla zaproszonych doll?
    No jeżeli jesteście zaproszone,zaproście mnie ;)

    A nakond mikołaja:
    Wyskakuje mi okno z wygranymi doll's i tam scenery jest tylko Tokio Hotel? Co robić?


    Pozdro:*
    KaTi*

    [stardoll-kasiunialt.blogspot.com]
    zapraszam*

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej Lucas!
    Jest nowa darmówka w kalędarzu dla ss



    Mam nadzieje,że pomogłam
    Natka_kicia

    OdpowiedzUsuń
  25. HEJ, KIEDY BD NASTEPNA DARMOWKA ?!
    a bylo ich tak duzo a teraz nie ma zadnej :((

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!