poniedziałek, 28 grudnia 2009

Nowe KOHL's i "Decade of the teens"

W StarPlazie możemy znaleźć 3 nowe spodnie z metką KOHL's. Wydaję mi się, że nie będzie nowej kolekcji, lecz dodali tylko spodnie.

Sklep "Decade of the teens" nie został jeszcze otwarty, ale ubrania pojawiły się w nowościach w StarPlazie. Ubrania te to zwycięskie projekty. Na każdej metce jest napisane kogo to projekt :)

Powstała również specjalna strona kampanii "Decade of the teens" - www.stardoll.com/campaigns/decade-of-the-teens/ (która tymczasowo nie działa, zapewne jakiś błąd)



23 komentarze:

  1. Te ciuchy wydają mi się zwykłe.. zwłaszcza te buty i torebki... myślałam że będzie coś ciekawszego.. ale dobrze że są dość tanie i dla wszystkich..

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ci o tym napisałam jak cie zaprosiłam do znajomych jestem ewelunia7

    OdpowiedzUsuń
  3. już morzna wchodzić na ta strone w te puste miejsce wpisać byle co i bluzke mamy w pokoju

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucasie są nowe HB w magazynie : D

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie odkryłam nową darmówkę.Jest to czrna bluzka z napisem "Decade of the teens". Po prostu klikłam w link podany w twojej notce i wyskoczyły mi takie dwa okienka po czym napisałam byle co w okienku koło bluzki... Bluzka czekała w apartamencie :P PzDr Fidzia97

    OdpowiedzUsuń
  6. gdy się kliknie na tą reklame to wyskoczy ta stronka z nią i tam są do uzupełnienia 2 okienka piszecie byle co wysyłacie i macie darmową koszulkę.
    zakochana9696

    OdpowiedzUsuń
  7. Kto z wasm dostał bluzkę za darmoo w tym sklepie co lucas teraz o nim pisze ja distałam ;)
    Na bluzce jest nazwa sklepu;)
    na stardoll kinussia_98

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygrane projekty tak mi się nie podobają, że szok!! :/
    Było milion ładniejszych projektów, a stardoll wybrał właśnie te o.O
    A poza tym graficy nie postarali się zbytnio :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta strona już działa i jak na nią wejdziesz i uzupełnisz to drugie okienko, to dostaniesz koszulkę.
    Paula5959

    OdpowiedzUsuń
  10. jak się wchodzi w http://www.stardoll.com/pl/campaigns/decade-of-the-teens/ i tam w te puste okienka wpisze coś dostaje się darmową koszulkę ;D

    Pozdro Patrish12

    OdpowiedzUsuń
  11. Link już działa! Jeśli wejdzie się na niego i napisze byle co to można otrzymać koszulkę.

    Pozdrawiam Vanessa270

    OdpowiedzUsuń
  12. mi ta kampania dzila napisalam w 2 ramce p[ierdoly i dosta;am koszulke !
    JOn95

    OdpowiedzUsuń
  13. po zapisaniu czego kolwiek w pierwszym okienku dostajemy darmowa bluzkę . mój nik na stardoll.: iksaaa

    OdpowiedzUsuń
  14. Kampania już działa jak się napiszę w jednym z nich byle co to dostaje się bluzkę czarną darmówkę
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  15. Sklep jest już otwarty ;) Chociaż możliwe że niektórym się otworzy a niektórym nie. Bo u mnie w starplazie jest ;)
    hermiona007

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ciuchy są brzydkie.Bardzo podobała mi się sukienka dziewczyny,ktora miala w nicku katy perry (nie pamietam go dokladnie).

    OdpowiedzUsuń
  17. nie chodzi o to żeby napisać cokolwiek tylko o to żeby napisać co nam się podoba a co nie na stardoll!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z JulitQa93 - graficy się zupełnie nie postarali, a te projekty to nic nadzwyczajnego. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. te projekty są dziwne ...z nich wszystkich podobają mi się tylko 3 rzeczy:sukienka Zelatins za 10 sd i sukienka Martitta12345 za 10 sd oraz buty Zelatins za 2 sd. Ceny sa dosyć przystępne ale te sukienki mogłyby być tańsze...

    OdpowiedzUsuń
  20. No, takie se są . :| Ale przynajmniej coś jest .. :P


    Wixi21

    OdpowiedzUsuń
  21. już jest sklep Decade Of The Teens

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!