wtorek, 29 grudnia 2009

Poprzednia kolekcja KOHL's wciąż dostępna!!!

Przeglądając dzisiaj StarPlazę natrafiłem w wyszukiwarce na kilka ubrań z poprzedniej kolekcji KOHL's. Zdziwiłem się, bo myślałem, że wycowali je już zupełnie ze StarPlazy. Ale jednak nie! Cały czas są dostępne, tylko, że nie ma ich na manekinach w sklepie! :) Przygotowałem dla was link. Po kliknięciu w niego ubrania pojawią się w przymierzalni. Usuńcie te, których nie chcecie, a resztę kupcie :) Brakuje jedynie kilku ubrań, które były wcześniej.


36 komentarzy:

  1. DZięki
    na stardoll lolka390

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Kupiłam sobie arafatkę, która mi się podobała. ;)
    MissAgnes3012

    OdpowiedzUsuń
  3. Lucas!! dodali buty z voile według nazwy a z metką adidote i reklamówka adidote napisz że ja ci o tym powiedziałam ;)

    wertelka1430

    Dziękuje za przeczytanie ;0

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć! właśnie wchodząc do starplazy w nowościach zobaczyłam buty z kolekcji antidote. Obecnie nie są dla SS i kosztują 4sd. Tutaj link http://i48.tinypic.com/2a0c193.jpg

    worms32

    OdpowiedzUsuń
  5. w starplazie jest pomyłka. są buty za 4 sd z metką antidote i jak sie je kupi to sa w pudełku z antidote. Pozdrawiam, Myszkaa761 ;-*

    OdpowiedzUsuń
  6. buty ANTIDOTE za 4 SD i nie dla superstar! pierwsza strona nowosci!!!
    to może byc błąd wiec radze szybko kupic!
    moj nick lapka97

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurde też to widziałam, ale myślałam, że jest jeszcze w sklepie!

    OdpowiedzUsuń
  8. są buty antidote na n-ss !!

    aikea_

    OdpowiedzUsuń
  9. #. Qrde, jak fajnie, że istnieje ten blog (; A ja tak bardzo rozpaczałam, że nie kupiłam kilku rzeczy z tej kolekcji dzięki jeszcze raz (;
    Chociaż większość tego mam, muszę mieć więcej (; chyba każdy tak ma ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucas w starplazie pojawiły się buty z metką antidote. To pewnie kejny błąd gdyż buty są dla wszystkich i tyko za 4sd. A może admini szykują dla nas nową kolekcje antidote?

    Jonasowa

    OdpowiedzUsuń
  11. #. Haii, ej a starplazie są buty z ANTIDOTE za 4 sd ! i do tego nie dla ss, na pewno to jest jakiś błąd admina. Powinny być za 16sd i dla ss !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już kilka dni temu kupiłam tą torebkę z starej kolekcji pozdrawiam
    TwiXi......XDe

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki:)
    możesz napisać że prawdopodobnie jest błąd.Niebieskie buty(pierwsza strona nowości)są z metką Antidote.Nowa kolekcja jeszcze nie weszła do sklepu a buty są i to za 4 sd:)
    na stardoll lilian_black
    xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Haj;)
    Widzieliście buty z Voile z przywieszką Antidote?

    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń
  15. Błąd naprawiony - buty nie są z antidote, tylko z archive. xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Lucas antidote po 4 sd i nie dla ss w starplazie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Lucas jesteś najlepszy ! ;**
    fajne ciuszki były w tamtej kolekcji i żałowałam, że nie zdązyłam kupić sobie tych wszystkich fajnych ;) a teraz już moge :)

    LadyAnia222

    OdpowiedzUsuń
  18. Obecnie buty niebieski z "antidote" są teraz z "archive" za 4 sd.
    Niestety nie masz ich już w nowościach!

    Lucas musisz wejść i zobaczyć jej prezentację !!! koniecznie ! ;o;o
    http://www.stardoll.com/pl/user/?id=41097431

    nazywa się .Brenda.. i chce zniszczyć cb i HaraJukuGirlPL !!!
    jeśli możesz powiadom HaraJukuGirlPL !!!!!!

    .Ciaraa.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzęxx ;)
    NA STARDOLL kinussia_98

    OdpowiedzUsuń
  20. jaaaaaa
    po co tyle osób pisze o butach z ANTIDOTE ?? Albo nie czytacie innych komentarzy, albo juz jestescie tak zdeterminowani i osamotnieni ze chcecie zeby lucas o was napisał i zeby do was wiecej osób na stardoll wchodziło !!
    o to tylko chodzi ?? o sławe ?? czy o zabawe ??

    zmijkaaa

    OdpowiedzUsuń
  21. Lucas, mozesz wejść do swojego klubu HELP KLUB w temat o chińskim stardoll, bo mam problemy z rejestracją???????? :P

    Jestem 100milka63 jak coś ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. #. Ej !
    ten błąd stardolla mnie kosztował 4sd .!
    Buty, które kupiłam z antidote za 4sd, niebieskie nie dla ss zniknęły i z apartamentu i z starplazy! a kasa nie powróciła.
    Co to miało być....?

    OdpowiedzUsuń
  23. Słuchaj, mam prośbę. Czy mógłbyś dodać link do rzeczy z kolekcji Tingeling Halloween Couture? Naprawdę, bardzo mi na tym zależy... Z góry dziękuję.
    PS. Twój blog jest bardzo pomocny, odwiedzam go prawie codziennie, nie raz mi pomogłeś. Właśnie szukałam spodni ze starej kolekcji KOHLS i proszę!

    OdpowiedzUsuń
  24. nowe projekty z moodi wear w moim starbazarze zapraszam serdecznie - amorek134

    OdpowiedzUsuń
  25. kilka?! ha ha ! tam jest CAŁY podkreślam CAŁY sklep xDD

    Justi_06

    OdpowiedzUsuń
  26. http://stardoll-halls-donka.blogspot.com/


    ZApraszam Wszystkich do odwiedzania ;********

    OdpowiedzUsuń
  27. Ktoś z was wie kiedy dostaniemy zawieszki LE

    OdpowiedzUsuń
  28. dzieki.kupiłam sobie bluze ktora mi sie tak podobała

    na stardoll laura.pl

    moj blog to www.nowosci-stardola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej wchodze w konkursy w Magazynie .... A TAM !!!!Konkurs dla ss .... Stardoll robi Się głupi , Prawie wszystko płatne ... Niedługo dodawanie do przyjaciół będzie płatne
    :[;/

    OdpowiedzUsuń
  30. dzęki

    zapraszam was na :

    http://www.stardoll-kodyanitolki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ło ! byłoby super jakbyś znalazl kosmetyki z sephora :D bo te teraz sa masakrycznie drogie xD ... z gory dzieki heh ;p jasli wogle da rade to zrobic ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. a ja myslałam, że tej czarnej husty już nie kupie :)
    thx ..:D

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki jest świetna ;**






    Kasia97PL

    OdpowiedzUsuń
  34. Baardzo lubie Kohl's :)

    ________________________________

    zapraszam na
    stardoll-and-me-forever.blogspot.com

    mis_majka

    OdpowiedzUsuń
  35. ta bluzka i spódniczka są ładne ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!