czwartek, 10 grudnia 2009

Stardoll Imprezy

Od dziś, na Stardoll istnieje podstrona Imprezy. Wydaję mi się, że to działa na podobnej zasadzie, co Stardoll Czat, ale teraz robimy specjalne pomieszczenie na naszą imprezę i zapraszamy znajomych! Niestety na razie imprezy jest tylko dla członków VIP, czyli dla członków klubu Stardoll Royality. Niedługo imprezy będzie mogła urządzać każda osoba z superstar! :) Za info dziękuję mr.dziku.


Jeśli ktoś jest członkiem VIP, to zapraszam ;) Ja niestety nie jestem ;P


47 komentarzy:

  1. oczywiscie SS
    bo jakby inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  2. nowa sceneria
    Alpy;]
    Jon95

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do mojego starbazaruuu xd i zagłosujcie na covergirl proshe. ;>>

    lapka97 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj zobaczyłam komunikat że za parę dni wszystkie SS będą mogły korzystać z tego! WIĘC COOL! Prawda??? Czekam na odpowiedź...

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam jestem ss i ciesze się z tego pomysłu stardoll

    OdpowiedzUsuń
  6. no i znowu tylko dla rytlany i ss nie sprawiedliwee!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jestem w tym klubie i nie moge zrobic imprezy
    hulahop100

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda,że trzeba zapłacić odpowiednią sumę stardolarów
    a tak w ogóle to super

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda,że trzeba zapłacić odpowiednią sumę stardolarów
    a tak w ogóle to super

    OdpowiedzUsuń
  10. jak zapisac ten pokoik?

    OdpowiedzUsuń
  11. No fajnie ,że tak zrobili
    Ja też nie jestem w tym klubie,ponieważ nie dostałam zaproszenia ;(
    W MojaStrona jest wybór Zdjęcia
    jeżeli na to klikam przechodzi do scenery i chyba tam się robi zdjęcia

    werka235

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle ss...
    Ale dobrze że jestem VIP-em ;)

    Pozdrawiam
    Dominiczka1997_

    OdpowiedzUsuń
  13. opóźniony zapłon xD fajnie dla superstar są super dodtatki hehe ;***


    magda717

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam, ale mnie wyrzucili, bo za późno zrobiłam SS :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Od pewnego czasu zastanawiam się nad nabyciem statusu Super Star jednak mniewam co chwilę jakieś wątpliwości. Bardzo potrzebuję pomocy kogoś kto zna się na tym wszystkim i mógłby mi poświęcić trochę czasu na moje dręczące pytania :) Proszę pisać na pocztę werusia@op.pl. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. poszukuje leginsów ze sklepu mary-kate and ashley . takie do kolana czarne przeźroczystke jakby z brokatem :0 jeśli ktos je ma to prosze o kontakt
    na stardoll jestem kindziora33

    OdpowiedzUsuń
  17. lukas napisz prosze ze ktos mi ukradł konto pretty.and.pink bede ci wdzieczna

    na stardollu maja50000

    OdpowiedzUsuń
  18. :owned 2 dni ss mam 0.ooo a miesiąc tak długo się wydawał

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem jakich argumentów używali aby zapraszać do Stardoll Roality !?

    OdpowiedzUsuń
  20. A kiedy ss będą robić imprezy to będą mogły zapraszać nie ss??

    OdpowiedzUsuń
  21. Bez sensu, że tylko dla tych z clubu Stardoll Royality :( Ale mam nadzieję, że już wkrótce imprezy będą również dla normalnych SS i dollek bez SS ;-) Pzdr.
    Jeanette56

    OdpowiedzUsuń
  22. Bez sensu, że tylko dla tych z clubu Stardoll Royality :( Ale mam nadzieję, że już wkrótce imprezy będą również dla normalnych SS i dollek bez SS ;-) Pzdr.
    Jeanette56

    OdpowiedzUsuń
  23. ja byłam superstar ok. 7-8 razy sle teraz zupełnie przestało sie to opłacac
    mój nick: pruli

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem VIP i jest fajna ta podstrona THX.
    GLITEREK

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeżeli weźmiesz udział w najnowszym konkursie dostaniesz wazon z kwiatami ;)
    Avie95

    OdpowiedzUsuń
  26. w magazynie konkurs "2010" za który dostaje się kwiaty ! to chyba pomyłka , spiesz się Lucas !
    mój nick: mellanie_x3

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam na mojego bloga: stardoll-clevleen97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. za udział w nowym konkursie w magazynie dostaję się wazon z kwiatami
    Pseudomin

    :)

    OdpowiedzUsuń
  29. w magazynie jest konkurs i jak sie zapisze dostaje sie kwiatki!

    kubawiki97

    OdpowiedzUsuń
  30. Denerwuje mnie ten klub stardoll royall.. ;/


    Zobaczcie.. http://stardoll-by-carisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. hejka! kupujci cos u mnie mam DKNY ktos chce pisac wikarogowska

    OdpowiedzUsuń
  32. Strasznie głupio że tylko dla ss! Dalatego robią corazto nowsze pomuysły na stardoll dla ss bo kasy im brakuje. Kalendarz adwentowy zwykły też jest do kitu w tym roku.;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Lucas.. jest darmowy kwiatek po napisaniu jakiegoś tekstu w konkursie w magazynie!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Lucas.. jest darmowy kwiatek po napisaniu jakiegoś tekstu w konkursie w magazynie!!

    OdpowiedzUsuń
  35. http://i50.tinypic.com/11ada8k.png

    amerykańska strona stardoll ma świąteczny wystrój, a nasz nie ;(

    OdpowiedzUsuń
  36. lucas jest darmowa doniczka z kwiatami http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=204
    mr.dziku

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie jestem w Roaylity, ale jak ktoś organizuję impreze to jestem często zapraszana xP :]

    xoxo, Onazelka

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak jest się zaproszonym, a potem się przyjdzoie na imprę to się dostaje prezent(jeżeli ktoś już to napisał to sorry, ale nie miałam czasu żeby przeczytac)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam ten prezent// to jest taka zawiszka Parties -
    --------------------juleccka1996

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale łupio tylko dla Vip ja chciałam sie zaisac do tego klubu a mnie odrzucili chociarz jestem ss

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajne szkoda że nie jestem ss zapraszam do mnie kara_smietana

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja jestem VIP i robię już trzecią imprę! Wpadajcie na moje konto, Moniakita!

    OdpowiedzUsuń
  43. ja jestem ss niejestem vipem i już mam jedną impreze


    a co do skradzenia konta


    musisz kliknąć zanim się zalogujesz ,,zapomniałam hasła,,

    wpisz swój email na którym było konto zarejestrowane i będziesz mogła zrobić nowe hasło do ukradzionego konta

    lalunia0066 na stardollu jestem jak coś to pisać

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!