wtorek, 26 stycznia 2010

Fryzury tylko dla superstar?!

Wielu z was wyświetla się tajemnicza reklama z nową fryzurą i dopiskiem Superstar. To chyba może wskazywać na jedno... Pojawią się nowe fryzury wyłącznie dla ss. Według mnie to już jest szczyt chamstwa ;/ Za info dziękuję Hot_Pink1998X.




Edit: Tysiunia7 przysłała mi jeszcze więcej reklam :) Dziękuję!




EDIT2: Hot_Pink1998X napisała do adminów. Odpisali jej, że reklamy pojawiły się przez pomyłkę i fryzury prawdopodobnie pojawią się dzisiaj (27.01) wieczorem.


EDIT3: Już są!! :) >> http://www.stardoll.com/pl/user/medoll.php?startWith=1

179 komentarzy:

  1. Fryzurka jest śliczna. ;** Ale żeby była tylko dla ss to naprawdę istny szczyt chamstwa. :://


    Na Stardol: Diana_102

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja! ŻAL! oni już w ogóle świrują

    OdpowiedzUsuń
  3. dupa.
    dobrze, że jestem ss ^

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zwykle wymyślają coś żeby zachęcić do ss:(
    tylko że nie wszystkich na nią stać:(

    salamandra121

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahaa pewnie to będzie jak mi się ss skończy xD, jeszcze 4 dni mam. Jak zobaczyłam tą reklamę to mi się mózg przekręcił -.- ale admini naciągają na te ss !

    OdpowiedzUsuń
  6. strdoll schodzi na psy, robia wszystko aby naciagnac i jeszcze to takie drogie ; /

    Mileyka15

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie. Szczyt szczeniactwa! Daj znac jak będą, nie mogę ich się doczekac. Ale mam jeszcze tylko troche superstar... Cóż, będe musiała doładowac.

    OdpowiedzUsuń
  8. mnie podobają się tylko dwie fryzurki a reszta to taka sama jak poprzednie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Im tylko pieniądze w głowie.
    Pewnie one będą do kupienia :P
    Ale miejmy cichą nadzieję że nie...
    Admini utrzymują tym stardoll ;p
    Gdzyby nie "SuperStar" to stardoll by już dawno nie istniał...
    PS. W StarPlazie usunięto sklep i zmienił się wygląd (Sklepy są w innych miejscach)

    OdpowiedzUsuń
  10. to już jest przesada, kiedyś sd było fajne, ale teraz to jest do kitu oni tylko biorą kasę świnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Normalnie żal mi tych adminów!
    Tylko naciągają na ss.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedy wejdą te fryzurki do medoll editor ???
    magda717

    OdpowiedzUsuń
  13. fryzury super.ale adminowi to tylko w głowie kasa kasa i kasa.

    OdpowiedzUsuń
  14. fryzury super.ale adminowi to tylko w głowie kasa kasa i kasa.

    OdpowiedzUsuń
  15. jest coraz gorzej, to dyskryminacja tych co nie są ss, ja póki co jestem superstar i cieszę się z nowych fryzur, ale powinny być dla wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się też nie podaba,że wszystko jest tylko dla ss...Ale ja na szczęście jestem ss,a ta 4.fryzurka boska! Oby się za niedługo pojawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. niech sie kopną w dupe a ja jestem nie ss i bede musiała siano mieć na łbie

    OdpowiedzUsuń
  18. rozumiem oburzenie tych co nie sa ss ale z drugiej strony , osoby które sa ss - wydaja na to spore pieniądze wiec fajnie ze przynajmniej mam za to jakieś korzyści skoro za cos płace ! na świecie nigdy nie będzie nic za darmo , wszystko na sdoll drożeje wiec mnie cieszy chociaż , taki plus jak nowe fajne fryzurki !

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzie sa te fryzury??Oni juz sa bo super star jestem a ich niema!

    OdpowiedzUsuń
  20. o lol ludzie xD zauważyłam ten sam jacket dla superstar za siedem a dla nie superstar za 5 Ten sam z bisou taki kremowy! lol

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale to chamskie ten stardoll już mnie wkurza żeby wszystko było dla ss to już przesada po prostu gdzie spojrzysz pisze ss a nie pomyślą że nie wszyscy maja pieniądze lub mogę być ss

    OdpowiedzUsuń
  22. uff. cieszę się z mojego SS ;D
    bo fryzurki są na prawdę śliczne, zwłaszcza trzecia i czwarta.

    mi też się wyświetliła ta reklama. ; )

    na sd jestem Liar. (z kropką)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aaaa Gdzie To Znaleść???
    Mnie się nie wyświetla...;(

    OdpowiedzUsuń
  24. super te fryzurki, ale oni chcą chyba naprawde zarobić. ;//

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne są te fryzurki ale noim zdaniem admin bankrutuje czy coś..i bez przerwy coraz to wiecęj rzeczy jest dla ss.

    Podpisano: nosorozec11

    OdpowiedzUsuń
  26. Holera może jeszcze za 1 pokój apartamentu i otwarcie prezentu będziemy płacić

    OdpowiedzUsuń
  27. Są boskie. w realu mam podobne włosy do też pierwszej fryzury, tylko że czarne :) Ale to nie zmienia faktu, że to jest rzeczywiście chamskie, fryzki powinny być dla wszystkich

    JoAsia2777

    OdpowiedzUsuń
  28. kurde! ale może to być błąd! ale mogą to być fryzury za starpunkty! albo do kupienia tylko dla ss. Chamy!

    OdpowiedzUsuń
  29. ta 1 jest boskaa . :*

    OdpowiedzUsuń
  30. mi się podoba 1 i 4 fryzka a szczegulnie 1 jest najs szkoda tylko że dla ss bo ja nie moge sobie doładować :( :[ :[ admini są chamscy
    na stardoll mistemari

    OdpowiedzUsuń
  31. Przesada! Jak ktoś chciałby zobaczyć ile jest funkcji tylko dla ss to jest na moim blogu. Serio! ok.30...
    Ja to juz wyslalam zażalenie do admina!

    Rizelda

    OdpowiedzUsuń
  32. fryzurki śliczne. Ale żeby były dla ss to już tragedia!

    OdpowiedzUsuń
  33. zgadzam się z poniektórymi za ss się płaci więc admini mają prawo robić jakieś takie niespodzianki
    a ci którzy bazprzerwy narzekają że nie mają pieniędzy no bez przesady wy jesteście uzależnieni ja tez czasmi nie moge zyc bez stardolla jak zobacze cos naprawde ladnego ale pozniej zawsze mi przechodzi bo uswiadamiam sobie ze to tylko gra a pieniadze wydaje na prawdziwe realne ciuchy:)
    widze ze granica pomiedzy swiatem realnym a komputerowym bardzo sie zaciera:/

    OdpowiedzUsuń
  34. ciekawe co będzie jak ss się skończy komuś..
    ale mam farta i póki co jestem .

    Natoosia

    OdpowiedzUsuń
  35. Lukas to wogóle sie nie tyczy tematu fryzur (chociarz przesadzili) ale mógłbyś podać jak sie dostać do sklepu Avril Lavigne szukałam już na blogach ale bez skutku :( a zależy mi na tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  36. ale gsdzie są te fryzury?

    OdpowiedzUsuń
  37. dobrze ze mam jeszce do lutego ss ale musze se podładowac;)super są te fryzury tylko szkoda ze ich jeszcze niema w me editior a oni tylko kase chcą co za pacany ! ja bylam ss juz 6 razy ej a o co chodzi z tym nowym doładowaniem ja ciągle próbuje i nic.... co jest? mam tylko 6 sd kupcie cos u mnie plizz chcem dokonczyc budowe domku który mam w apciuuu i chcem kupic cos z wyprzedazy

    pozdrawiam lucasa i czytających bloga $^[wikarogowska]^$

    OdpowiedzUsuń
  38. A jak można wejść na te fryzurki bardzo Proszę o odpowiedz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z jednej strony fajnie dla ss, bo one za to płacą, ja jestem SS, a z drugiej strony, to jest bez sensu, bo niektórych nie stać. Ale cóż, świat drożeje, już raczej nie znajdzie sie takiej strony, która nie ma doidatków za pieniądze ;(
    Pozdrawiam WhiteDemon ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Niektóre są na serio ładne.Chamstwo.Dobrze,że będę miała ss na ferie:):)

    OdpowiedzUsuń
  41. OMG!Według mnie to też jest szczyt chamstwa!po co doładowywać sobie ss tylko dla fryzur?Ja na razie nie chcę być ss,ale podobają mi się te fryzurki.A nie ma ich jeszcze?

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam pytanie bo mie nie było ługo teraz na komputerze i czy da się jeszcze zdobyć ten darmowy płaszcza i sukienke ??

    OdpowiedzUsuń
  43. A dobrze,że tylko dla superstar bo wszystkie nowe lalki i te mało zaawansowane nie będą ich nosić...

    OdpowiedzUsuń
  44. Chaamstwoo ,, !
    ;/
    Co zaras kurcze bd.doładuj konto aby wgl.graac na sd. x/

    anka0099

    OdpowiedzUsuń
  45. żal.pl naciągacze i chamy! Teraz już wszystko będzie płatne! Zalogowanie się: 6sd, zapisanie lalki: 10 sd, utworzenie klubu: 30 sd. ;/ Ja i tak za nic nie załaduję sobie ss! Może i bym miała na to kasę, ale wolę kupić sobie coś w realu niż w głupiej gierce. A jak nam się znudzi gra, to będziemy z 5 stów do tyłu ; ]] To jest taka pułapka: raz doładujesz, a jak ci termin minie, pokoje zamykają wszystkie ;/ Jednak oni wiedzą, że i tak będziemy nadal grać na tej str, bez względu na to, że robią chamstwo. Poniżają nas i wyrywają kasę, na którą ciężko zarabiają nasi rodzice...

    OdpowiedzUsuń
  46. W StarPlazie jest nowa wystawa z napisem "Austalia"

    OdpowiedzUsuń
  47. Albo będą do kupienia, albo będą za starpunkty, pożyjemy zobaczymy ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. i tak brzydkie te fryzury, mam dość stardoll bo ta gra robi sie już wymuszeniem. notss mają gorzej jak zwkyle;) masz kase - masz ss. masz ss - masz wieksze mozliwosci. ot. tyle.

    OdpowiedzUsuń
  49. Zrobiłam specjalną scenerię odnośnie tych wszystkich ograniczeń na stardollu oto link: http://www.stardoll.com/pl/user/photos.php?id=30043815&pid=8139834&scenery=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Fryzury ładne.

    Ale żeby dla ss ?!

    Admini przesadzają !

    . . .

    OdpowiedzUsuń
  51. Chamstwo?! Mają rację! Płacę - wymagam. Po to się płaci, aby mieć coś lepszego, fajniejszego i wgl NAJ. Więc jak ktoś woli wydać te 10 zł. na coś innego to ma pecha i tyle. ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  52. ale gdzie one są??

    OdpowiedzUsuń
  53. no wlasnie gdzie one soą ?????????? ;P

    OdpowiedzUsuń
  54. no wlasnie gdzie one soą ?????????? ;P

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej !!
    Fryzurki śmilcze ^^ Ale z tym ss to przesadzili ;(( Niekażdego stać .. ;O Pozdrawiam i zapraszam do mnie !!

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi się one szczerze podobają i to bardzo i jestem SS ale i tak się za tydzień lub dwa kończy!
    A niektórzy wogl. nie mogą mieć SS bo ich na to nie stać
    To jest chamstwo!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Racja jeszcze gorszego pomysłu to oni nie mieli,przecież niektórych nie stać na doładowanie lub po prostu nie mogą.A tak to mi się najbardziej podoba 1 fryzurka i 4
    Pozdro ;]

    OdpowiedzUsuń
  58. Racja jeszcze gorszego pomysłu to oni nie mieli,przecież niektórych nie stać na doładowanie lub po prostu nie mogą.A tak to mi się najbardziej podoba 1 fryzurka i 4
    Pozdro ;]

    OdpowiedzUsuń
  59. 1 i 4 sa the best ;)
    ale że tylko dla ss to chamstwo ale dobrae że ja jestem ;P

    OdpowiedzUsuń
  60. Taa, i jeszcze pewnie jak ss się skończy nie będzie już można mieć tych fryzur:(

    OdpowiedzUsuń
  61. jak dobrze że jestem ss.hehe, no ale zgadzam się że to przesada.:))

    OdpowiedzUsuń
  62. lepiej, żeby były za starpunkty albo do kupienia

    OdpowiedzUsuń
  63. Mega chamskie ,że tylko dla superstar ,ale trzeba przyznać że te fryzurki są śliczne ;D

    -PozdRo ;D LadyLaPink-

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie no Ź.D.Z.I.E.R.S.T.W.O. !
    Jeśli faktycznie tak będzie to do nich napiszę -.-

    OdpowiedzUsuń
  65. Co za żenada już ten stardoll się robi...

    OdpowiedzUsuń
  66. ja jestem ss mogę sobie pozwolić na ss kilka razy w miesiącu, rozumiem że może chcą wynagrodzić ss tymi fryzurami ale powinni dać coś dla nie ss no bo nie każdego na to stać xd

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja..;/ Masakra jakaś ;// Czego oni jeszcze ie wymyślą.!;//
    A tak propo to można je gdzieś kupic czy co? xD Bo nie wiem;DD

    OdpowiedzUsuń
  68. To już przesada. Ciągle ss ciuchy, kosmetyki, meble. Fryzurki jednak są ładne :)
    Pozdrawiam : kimmy-1221

    OdpowiedzUsuń
  69. To szczyt chamstwa ; //
    Po prostu robia wiecej rzeczy dla ss .
    żeby wszyscy byli ;d
    Ale ja jestem ss .;d
    No to Gitara ;P

    OdpowiedzUsuń
  70. To szczyt chamstwa ; //
    Po prostu robia wiecej rzeczy dla ss .
    żeby wszyscy byli ;d
    Ale ja jestem ss .;d
    No to Gitara ;P

    OdpowiedzUsuń
  71. bardzo podobaja mi sie te fryzurki,sa sliczne ,oby tak nie było ze tylko dla ss .Ta ostatnia to taka jaka ma mary-kate olsena na stardoll

    OdpowiedzUsuń
  72. Jak weszłam do mojego apartamentu do dostałam niebieskiego ptaszka i klatkę wiesz coś o tym Lucas?
    na strdoll Hosia1234

    OdpowiedzUsuń
  73. moja siostra dostała prezent od kelli stardoll

    OdpowiedzUsuń
  74. oj przestancie narzekac,kazdy musi jakos zarabiać:)

    OdpowiedzUsuń
  75. Lucas wszyscy dostali złotką klatkę i niebieskiego ptaka o co chodzi?
    A jedna z tych fryzów byłą na jednej z modelek hot buys

    OdpowiedzUsuń
  76. oni to już tylko wszystko dla ss robią a nic dla normalnych to nic!1
    CHAMY

    dominika654

    OdpowiedzUsuń
  77. każdy niech sprawdzi czyx nie ma prezentów obok szafy ja miałam ptaszka i klatkę od Twittera !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Hey luckas dzisiaj przy zalogowaniu dostalismy zlota klatke i niebieskiego ptaszka(a przynajmniej ja)Dlaczego o tym nie napiszesz!!
    Fajne fryzury juz są bo cos nie widac:)

    OdpowiedzUsuń
  79. sorry zapomniałam moj nick na stardoll karolka342

    OdpowiedzUsuń
  80. No bez przesady teraz bez kasy to prawie nic nie można mieć :/
    Jasne bez ss można sobie fajnie urządzić apartament,mieć fajne ciuchy i MeDoll ale bez przesady :/

    OdpowiedzUsuń
  81. Ej no bez przesady! Ostatnio gdy się logowałam to było oj twoje superstar się skończyło ponów je! taaa jasne a ss mi się skończyło już 2 miesiące temu! Zapraszam do mnie Tosia24 i plis napiszcie gdzie do jasnej ciasnej te fryzury!

    OdpowiedzUsuń
  82. kto dzis dostal darmowa zlota klatke i niebieskiego ptaszka?:) bo nie wiem za co to?:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  83. wiem tylko tyle ze po wejsciu na ptaszka laczy z twitter:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  84. Ale piękne!!
    Szkoda że mi się ss kończy..;//

    . Kasia01012

    OdpowiedzUsuń
  85. Ey no całkowite chamstwo !
    Oni już zrobią wszystko, żeby tylko ludzie kupili ss ...
    Teraz moim zdaniem posunęli się za daleko .
    Żeby fryzura była dla ss ?!
    Jak to powiedziałeś 'szczyt chamstwa' .
    A szczególnie mi się ta fryzka 4 podoba ... < 3
    No ale se jej nie założę ... Chyba .

    OdpowiedzUsuń
  86. DOSTAŁAM od admina takiego ptaszka i klatkę dla niego! ptaszek niebieski, skrzynka złota, a nie robiłam darmówek! O co chodzi??


    Klatka i ptaszek, jeśli ktoś chce zobaczyć, jest w pokoju z wnętrzem 'buddnig love', taki ogród - taras.

    mój nick - Liar. (z kropką)

    OdpowiedzUsuń
  87. Zaloguj się na stardoll przez bramkę goproxing.com a trzymasz słowika i klatkę.
    Klicia
    stardoll-styles-2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Chamstwo! a przy okazji dostałam przez przypadek od admina ZŁOTĄ KLATKĘ I PTAKA DO PARY (PTAK JEST NIEBIESKI)

    OdpowiedzUsuń
  89. Na stardoll'u dostałam darmowego ptaszka iklatke w prezentach od admina ale nie wiem co zrobiłam !! :D super ! ^^ Barbiette.

    OdpowiedzUsuń
  90. nie wiecie dzieci czemu są TYLKO dla ss?
    bo tak stardoll zarabia a głupie dzieci stardoll płaci za strone bo za to sie płaci debile.! strona w necie nie jest za darmo,dodawanie nowych funkcji kosztuje zarówno jak grafik od strony
    za byle jaka strone płaci się w granicach 5 tys.a stardoll nie jest byle jaki wienc ile może płacić
    po prostu na ss was nie stać i zazdrościcie innym
    wiem to wredne że tylko dla ss ale oni tak zachęcają,muszą z czegoś żyć
    tak jak wasi rodzice
    żal mi was;/

    OdpowiedzUsuń
  91. Lucas!!!
    Teraz każdy,kto ma konto na stardoll połaczone z Twitterem otrzymuje w prezencie od Stardoll.Admin niebieskego wróbelka i złotą klatkę do niego ;p

    OdpowiedzUsuń
  92. A i jeszcze xd
    Dostaliście takie niebieskie ptaszki z klatkami?
    Są od twittera xD

    Chcą żebyśmy też zaczęli ćwierkać :P

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej , jest nowa darmówka!!
    Jest ona reklamą twittera wystarczy sie zalogować a dostajemy ptaszka i klatkę
    Gosssx

    OdpowiedzUsuń
  94. a może te fryzy to podpucha, żeby kupić ss, albo po doładowaniu sie takie dostaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  95. Kto sie polonczyl z twitterem dostanie zlota klatke i ptaszka!!

    OdpowiedzUsuń
  96. PS.ten komentarz o ptaszku i klatce pisalam ja - ewii20

    OdpowiedzUsuń
  97. jest darmówka z twitter! taki ptaszek i klatka, dostałam, ale nie wchodziłam przez proxy!
    ixter

    OdpowiedzUsuń
  98. Za połączenie konta z twitterem dzisiaj dostało się ptaka i klatkę ;]

    OdpowiedzUsuń
  99. EJ LUCAS!! czy wy też dostaliście w prezencie od admina ptaszka i klatkę do niego???? nie wiem czy to jakas darmowka i nie wiem z jakie racji ja dostałam xDDD Kasia297 ( jest w moim apartamencie )

    OdpowiedzUsuń
  100. Już wiem tego niebieskiego ptaszka dostaje się a on przenosi do twitter.com :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Nie wiem czy zauważyłaś , ale ten kto połączył swoje konto na Twitterze za stardollem dostał dzisiaj niebieskiego ptaka i złotą klatkę :P

    OdpowiedzUsuń
  102. Lucas!!!!!!!! Dzisiaj każdy dostaje niebieskiego ptaszka oraz klatkę, bo stardoll współpracuje z Twitterem! :)
    MissAgnes3012 :))

    OdpowiedzUsuń
  103. to są fryzury różnych gwiazd jak się przypatrzycie o poznacie
    np: 4 od lewej od fryzura Miley Cyrus a ostatnia Mery-Kate Olsen itp

    Karola2910

    OdpowiedzUsuń
  104. Chyba ich coś boli xDxDxD
    Ta 1-sza i 3-cia sa fajne ,pozostałe mogą se tam być .Ja mam takie włosy jak w 3-jce bo się tak ostatnio obciełam.O.o.ożal mi tych Adminów-sradminów ,niech se adnim jedzie na wakacje ,a potem przyjedzie i będzie dużo darmówek i innych ;P
    To głupie marzenie które nie jest do spełnienia xD
    K.g.11

    OdpowiedzUsuń
  105. nie no super naprawde super bardzo sie ciesze ze wszystko dla superstar Admin to debil i tyle niech jeszcze wszystkie rzeczy i ciuchy beda dla ss to bedzie jeszcze fajniej.

    OdpowiedzUsuń
  106. ta 4 najładniejsza.
    ta. admini szaleją .
    najpierw odebrali sd na dzien, itp .
    a teraz to . tzn . ja jeszcze długo bd ss ale to chamskie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Dostałam od adminów klatkę i ptaka, to jakaś darmówka czy co.? I za co to wogóle jest.?

    xXxPatiiixXx

    OdpowiedzUsuń
  108. Lucas teraz każdy dostaje jakieś prezenty od admina jakiegos ptaka i klatke


    jusiek1997

    OdpowiedzUsuń
  109. Za zalogowanie sie na stardoll dostaniemy darmowke, ptaszka i klatek, po kliknieciu na nie przenosi nas na twitter.

    OdpowiedzUsuń
  110. Admin chce zarabiac na stardoll to rozumiem ale żeby nie myśleć o innych i tak durzo zarabiał jak sms był za 9 zł na miesiąc najpierw sms za 11 na 3 tygodnie a teraz to Jeja

    OdpowiedzUsuń
  111. Hejka to ja martyna_maz i dostałam jakiegoś ptaszka i klatke od adminów! sprawdzisz to?

    OdpowiedzUsuń
  112. Tak tylko chciałam powiedzieć, że dostałam dzisiaj prezent od admina. NIe wiem za co, ani dlaczego. Tj. klatka i niebieski ptaszek.
    Mój nick na st: -.Dominika.-

    OdpowiedzUsuń
  113. o mamo ! jakie one sliczne ! muszse sobie ss zrobic xDDDD :) pozdrowionka !



    ALE jak je zdobyc?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PISZCIE NA STARDOLL JESTEM TAm pati2605

    OdpowiedzUsuń
  114. Trochę to chamskie ;/.
    A mam pytanie do tych co są połączeni na Twitterze ze Stardollem.
    Dostaliście może klatkę i ptaszka?
    Bo ja patrzę dzisiaj i mam 2 prezenty, właśnie klatkę i ptaka.

    On Stardoll - Ayus98

    OdpowiedzUsuń
  115. Trochę to chamskie ;/.
    A mam pytanie do tych co są połączeni na Twitterze ze Stardollem.
    Dostaliście może klatkę i ptaszka?
    Bo ja patrzę dzisiaj i mam 2 prezenty, właśnie klatkę i ptaka.

    On Stardoll - Ayus98

    OdpowiedzUsuń
  116. Wiem że to nie na temat, ale zauważyłam, że każdy dostał w prezentach od Admina złotą klatkę i niebieskiego ptaka. Te rzeczy można od razu sprzedać w Starbazaarze. Czyżby to był jakiś błąd?

    Multivitaminka

    OdpowiedzUsuń
  117. Ten który jest zalogowany na twitterze i połączony ze stardoll otrzyma klatkę i papugę darmową :)
    Pozdro Soongo

    OdpowiedzUsuń
  118. Ten który jest zalogowany na twitterze i połączony ze stardoll otrzyma klatkę i papugę darmową :)
    Pozdro Soongo

    OdpowiedzUsuń
  119. Jaaaa ,to naprawde przesada ;/
    Szczerze mówiąc wiedziałam że tak będzie. Naszczęście mam co miesięczne doładowanie!!!!
    PS.fryzury śliiiiiiiiczne ;***

    OdpowiedzUsuń
  120. Dlaczego ja nie mam tych fryzur a jestem ss?

    OdpowiedzUsuń
  121. gdzie one są??????

    OdpowiedzUsuń
  122. a mi sie nic nie wyśfietliło na starodll
    a kiedy one beda wie moze ktos??
    natalka1238(na stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  123. Hejka chciałam Ciebie poinformować i nowym temacie:)
    Chodzi w nim o to że (chyba)każdy dostaje złotą klatke i niebieskiego słowika jak chcesz to opublikować publikuj jak nie to nie tylko podaje przykład posta:)
    Pozdrawiam

    kwiatek-misia

    OdpowiedzUsuń
  124. właśnie dostałam klatkę i ptaszka. Z jakiej to okazji? Zobaczcie w apartamentach.

    OdpowiedzUsuń
  125. http://nowosci-wypatrywane-przez-shine.blogspot.com/2010/01/darmowki-od-twitttera.html są darmówki od twittera :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Hej. Mam do sprzedanie konto Pretty.And.Pink za doładowanie ss Jest w nim: 49sd, 3 strony ciuchów i 1str. dodatków. oraz 2 str. mebli

    OdpowiedzUsuń
  127. Najpierw zabrali nam tydzień ss, to powinni obniżyć cenę, bo w 2008 roku ss było na miesiąc i kosztowało 9 zł, o raz było 95 sd, do tego na początku miało się cztery pokoje od razu. Był zupełnie inny wygląd i było dobrze . Potem były zmiany i potem odbierając nam jeden SD, daliśmy sobie radę i wymyślili coś innego, ale też z utratą, bo tylko 50 sd miesięcznie. Ale teraz fryzury tylko - dla - superstar ?! Zgadzam się, to już jest szczyt chamstwa.
    Patka_pati

    OdpowiedzUsuń
  128. Racja Fryzurki fajne ale najbardziej mi się podoba ta czwarta niczego sobie ale że tylko dla ss to rzeczywiście chamstwo!!

    OdpowiedzUsuń
  129. Jest nowa sukienka z AMTM! ;)
    Ale trzeba proxy zmieniać...
    Avie95

    OdpowiedzUsuń
  130. Fajnie, że o tym piszesz, ale od rana to wiem, ale i dobrze że napisałeś bo inni nie wiedzieli. Pa :*

    OdpowiedzUsuń
  131. Mam pytanie.
    Dlaczego dostałam od admina klatkę i ptaka?
    Rozpakowałam prezenty.Są w pokoju głównym.(właśnie dzisiaj skończyło mi się ss).
    Czy ktoś też tak miał?

    OdpowiedzUsuń
  132. a gdzie te fryzury są?

    OdpowiedzUsuń
  133. .....admini są zupełnie zdesperowani, a przecież dostają no, powiedzmy na oko kilka milionów, za ss. Ale to kusi, żeby wykupić, ja się nie dam, nie będę ss, przynajmniej miesiąc, może mniej, może więcej. Nie dam się czemuś, co kusi.
    Przecież każda ss będzie miała jedną z tych fryzur, jeśli się one pojawią... istna głupota, ja bym właśnie dlatego nie dała którejś z tych fryzurek na swoją dollkę. Te zapewne będą do kupienia. na 99%,

    OdpowiedzUsuń
  134. 3 i 4 są śliczne :)

    Czy ty też dostałeś klatkę i jakiegoś ptaszka w pudełkach od admina? Na prezentach pojawia się ikonka "idź tam" i jak kliknełam przeniosło mnie na Twittera. Nie wiesz o co chodzi? hermiona007

    OdpowiedzUsuń
  135. hej lucas ja na stardoll jestem Be_beauty i mam nową darmówke którą opisałam na blogu, zobacz be-beauty-stardoll.blog.onet.pl

    zapraszamm, mam nadzieje że wejdziesz

    OdpowiedzUsuń
  136. JEST KOLEJNA DARMÓWKA Z ANTM :
    1. Zmieniasz proxy na 217.37.234.33 port 80
    2. Whodzisz na http://www.stardoll.com/en/cinema/?id=124
    3. Ładuje ci sie filmik.
    4.Logujesz sie.
    5. Ogląszasz filmik
    6.Sukienka czeka na ciebie w apartamencie :)

    Ps. Ona jest taka ładna na szeklach ^^

    Susan.pl

    OdpowiedzUsuń
  137. jest darmowy ptaszek :D






    Alisprison

    OdpowiedzUsuń
  138. Też mi hamstwo ... To tylko 10.98 . Mniej niż bilet do kina , a jak długo trwa ! Jak raz na 3 tygodnie zamiast iść do kina , obejrzycie coś w TV i już nic nie straciliście . OOO ta pierwsza jest the best !!!!
    LoveDog01 .

    OdpowiedzUsuń
  139. hej, lucas wiesz ze osoby ktore maja konto poloczone z twitterem dostaly w prezencie od admiana Ptaszka i klatke ? :)

    A fryzurki fajne, podoba mi sie 3 i 4 ^_^

    studentka19

    OdpowiedzUsuń
  140. Fryzury są super, ale masz rację - szczyt chamstwa. Zapraszam do mnie: stardollzoo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  141. taa bezsens, ale nawet ładne ta przed przed ostatnia i ostatnia. ; ***

    OdpowiedzUsuń
  142. Mi się podoba 1 i 4. Rzeczywiście strasznie naciągają, ale stardoll zawsze taki był, jest i będzie i nic na to się nie poradzi ;(. Na szczęście mam ss do kwietnia...

    OdpowiedzUsuń
  143. Lucas gdy weszłam do mojego apartamentu to dostałam prezent od Admina ptaka i klatkę . Proszę napisz mi o co z tym chodzi. Pozdrowionka

    ....Ewelka....

    OdpowiedzUsuń
  144. hej jest nowa darmówka każdy przy zalogowaniu dostaje ptaszka i klatkę z twittera tylko dla polski. magola4

    OdpowiedzUsuń
  145. I o to chodzi!
    Masz ss, czyli płacisz za wszystkie dogodności.
    Nie ma nic za darmo. :)
    Jakby nie było SS, to Stardoll by nie istniało ;).
    Zastanówcie się, zanim powiecie. :)
    MissAgnes3012 :)))

    OdpowiedzUsuń
  146. oni przeginają!
    żeby zrobić fryzury tylko dla ss!!!!!!!!!!!!!!
    chamy....

    OdpowiedzUsuń
  147. nie, to już jest szczyt wszystkiego. fryzury ładne, ale pomyślcie co oni robią z pieniędzmi od nas... jeżdżą porsche, mieszkają w willach oO

    OdpowiedzUsuń
  148. A gdzie są te fryzury ?
    bo ja jestem ss i ich nie widze nigdzie :(

    OdpowiedzUsuń
  149. Jak będzie to dla superstar to napiszę do adminów bo mnie wkurzają te superstary oni myślą tylko o nich inni nie mają kasy na ss

    OdpowiedzUsuń
  150. Też do nich napisałam i odpowiedzieli mi tym samym co Hot_Pink1998X.Tylko że ja się pytałąm czy BĘDĄ dla ss a nie KIEDY się pojawią -.-

    OdpowiedzUsuń
  151. gdzie to się wyświetla ????

    OdpowiedzUsuń
  152. Kyotashika mi został jeden dzień mniej ;P

    cokinete98

    OdpowiedzUsuń
  153. Hej Lucas te fryzurki już są na stardoll. I są tylko dla ss, nawet jest na nich znaczek

    PS. Świetny blog


    Miley_Cyrus_777

    OdpowiedzUsuń
  154. Fryzury już są, jak wejdziecie w medoll editor tam, gdzie się zmienia usta, oczy itd to są pod koniec , przed włosami za starpunkty. Włosy nie są wcale fajne, najwyżej jedne mi się podobają. Nie pasują do twarzy lalki. Jeśli nie macie ss to nie ma czego żałować.

    Xx_Jessicaaa_xX

    OdpowiedzUsuń
  155. Już są... Zostałam oficjalnie zrównana z ziemią... ONE JUŻ SĄ! I nazwali je cytuję ''ekskluzywne fryzury tylko dla superstar''. Chamy! A jak chciałam zapisać to pojawiła się reklamy zostań ss! Pff, żule uliczne. ;d - Chelseaa.3

    OdpowiedzUsuń
  156. Już są na stardoll!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  157. fryzury juz są dostępne, można je przymierzać, ale nie ss nie mągą ich zapisać... ;/
    mopek

    OdpowiedzUsuń
  158. yhh ;( chamy !!! fryzuurki dla wszystkich powinny byćć , a niee tylko dlaa ss ! przecież nie każdego na ss stać ! masakraa , ! ;\\

    na sd, : kudzia

    OdpowiedzUsuń
  159. Racja to wredne oni teraz strasznie kase zrzerają! Jak dobrze że jestem SS :)

    OdpowiedzUsuń
  160. JA... nie no... napisalam do nich ;/

    OdpowiedzUsuń
  161. Anonimowa pisze: 'Chamstwo?! Mają rację! Płacę - wymagam. Po to się płaci, aby mieć coś lepszego, fajniejszego i wgl NAJ. Więc jak ktoś woli wydać te 10 zł. na coś innego to ma pecha i tyle. ;)))))' < ale może ty masz dużo kasy, a innych nie stać, więc co się głupku plujesz? Jest 'najs' i wgl. bo masz kasę na ss, a inni cię nie obchodzą, ty masz i tyle. ;/ Siedzisz sobie przed kompem, malujesz dollkę, ubierasz w LE, teraz wybierasz na doll modną fryzurę.. jednak pomyśl, jaką przykrość admini sprawili nam, nie ss, dając te fryzurki wam.. Głupio ci, czy sumienie nadal nie ruszyło plastiku, hę? ;////

    OdpowiedzUsuń
  162. DO SS: widzicie, wy się cieszycie, że macie ss.. ale jakbyście się postawili w naszej sytuacji to byście inaczej gadali.. żal mi wszystkich ss (nie obrażając nikogo) bo tyle kasy marnują na głupią gierkę..

    OdpowiedzUsuń
  163. Super te fryzury ;) na szczęście jestem ss :)Paulinka_33

    OdpowiedzUsuń
  164. To jest do dupy, coraz więcej rzeczy jest niedostępnych dla nie ss ;// a super star jest droższy niż kiedyś... ah te czasy. Była ss do czasu. kiedy stwierdziłam ze tą kase moge wydać na coś innego i moge dobrze sie bawic na stardoll bez ss, jednak zawiodłam sie. Ponieważ dla nie ss jest mało ciakawych i fajnych przedmiotów. :( tak jak te fryzury , ale cóz nie zmienie tego... :((

    OdpowiedzUsuń
  165. Mi804 zapominałam dodać ;)

    OdpowiedzUsuń
  166. JUZ SĄ
    ZAMAWIAM PIERWSZĄ
    kkkkksiezniczka

    OdpowiedzUsuń
  167. Stardoll jest do bani !! Mam ciekawostkę opartą na tym "świetnym" członkostwie ss ... A więc wczoraj sprawdziłam do kiedy mam ss i napisane było że do 1 lutego a dziś (27 styczeń) już nie mam superstar !!! Tak się na nich wkurzyłam że napisałam do adminów i jeszcze mi nie odpisali .... :(

    kingalenda

    OdpowiedzUsuń
  168. świetne fryzury, tylko szkoda że tylko dla ss!!!
    Ciuchy dla ss, pokoje dla ss to jeszcze nic, ale włosy!!!???
    To już lekkie przegięcie!!!

    OdpowiedzUsuń
  169. Też napisałam do adminów i odpowiedź identyko

    OdpowiedzUsuń
  170. Też napisałam do adminów i odpowiedź identyko

    OdpowiedzUsuń
  171. oni już przesadzają po prostu są nie normalni i na mózg chorzy!!!!mnie nie stać jak na razie na ss!ja mam do kogo dzwonić !po prostu szczyt wszystkiego !!!! Mont Everest!!!!
    Naciągają na to ss aż im się uszy trzęsą!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  172. gdyby ktoś teraz zarejestrował się na stardoll to by pewnie se pomyślał że admin to zwykła świnia której zależy tylko na kasie...
    ej a może jest nowy admin!!!??????

    OdpowiedzUsuń
  173. Masz racje szczyt chamstwa narazie jestem ss ale jak mi się skończy to nie będe mogła mieć już tych fryzur
    Dorcia24

    OdpowiedzUsuń
  174. To jest największe chamstwo świata!!!Ja na szczęście jestem ss tylko że ja jestem z polski ale mam inny kraj napisany bo wybrałam inny i udaję że jestem z niego i używam takiego samego jezyka

    Na stardoll jestem Keira-V

    Wiem pewnie niektórzy mi nie uwierzą!
    Ale jak się podaje do admina bo mi to na drugim koncie by sie przydało bo mi je ktoś ukradł

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!