sobota, 30 stycznia 2010

Jeśli możecie, to pomóżcie ;)

Mam do was prośbę. Jeśli możecie to zagłosujcie na mnie dzisiaj :] Bardzo chciałbym (tak jak każdy) być na okładce, a wy możecie mi w tym pomóc :) Wystarczy, że wejdziecie do mojego apartamentu i klikniecie na gwiazdkę w prawym dolnym rogu.


Jeśli wygram rozdam wam nagrody! :)

5 osób - 20 Stardollarów
5 osób - 10 Stardollarów
10 osób - jakiś losowy prezent

Nagrody będą losowane spośród osób, które w dniu dzisiejszym napiszą w mojej księdze gości, że na mnie zagłosowały :)



164 komentarze:

  1. Zagłosowałam. :) ( Napisałam w księdze gości o tym ;D ) .

    OdpowiedzUsuń
  2. weszłam, zagłosowałam ale nie wiem czemu do księgi gości wejść nie mogłam:/ Dlatego pisze tu, żeby potem nie było że nie pisałam.
    jotka15

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz zamkniętą księge gości!! Ja też zagłosowałam. A poza tym, patrz co dzisiaj wyskoczyło mi na graj i zarabiaj! Stardoll miało rację, zarabianie jest teraz ograniczone! DO KITU!!!

    AliceCullen_xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaglosowalam . Lecz nie moge wejsc nawet do ksiegi gosci ;[ .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Zagłosowałam na cb 5/5 ale niestety nie mam wstępu do twojej księgi gości więc piszę tutaj, Zyczę powodzenia. Mój nick na stardoll to misspat299

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowałam na Ciebie :) Także napisałam w księdze gości.

    na stardoll: Hermiona-7

    OdpowiedzUsuń
  7. dziwny jesteś. Jakoś ty nigdy nikomu z tej strony nie pomagasz a od innych wymuszasz

    OdpowiedzUsuń
  8. buuu mam błąd jakiś i niemogę wejść na stardoll-a


    asiunia1010

    OdpowiedzUsuń
  9. zaglosowalam moj nik to 19agusia95

    OdpowiedzUsuń
  10. zaglosowalam moj nik to 19agusia95

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagłosowałam 5/5 ;) Fajny masz apartament =) Mój login to kara2521

    OdpowiedzUsuń
  12. zagłosowałam : ) pensivelane1

    OdpowiedzUsuń
  13. Zagłosowałam ;DD
    K.G.11

    OdpowiedzUsuń
  14. Zagłosowałam ale niestety zablokowałas KG więcnie moge dodac komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  15. zaglosowalam ale zapomnialam zapisac

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też zagłosowałam ale najpierw przyjmij moje zaproszenie bo nie mogę napisać w twojej księdze gości ;[

    OdpowiedzUsuń
  17. Zagłosowałam. Na stardoll nie mogłam dziwnie skomentować. No ale dobra ;D Mam nadzieję, że wygrasz!
    MidoriAi

    OdpowiedzUsuń
  18. ZZaglosuje na ciebie ze wszstkich moich kąt!smolinkaa

    OdpowiedzUsuń
  19. co Wam wszystkim "odbiło" z tym głosowaniem?

    Ja raczej nie chciałabym być na okładce i na szczęście nigdy nie byłam na 1 miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam MAm nadzieje że wygrasz :)anetka3535

    OdpowiedzUsuń
  21. zagłosowałam 5/5!!!


    will3427

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiesz co jestes besszczelny ja nawet nie wiem jak ty możesz prosic jak ktos bedzie chciał to zagłosuje,wysyłaj se widomości transmitowane

    OdpowiedzUsuń
  23. Ash-best

    JA też zagłosowałam

    OdpowiedzUsuń
  24. Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zagłosowałam :)

    Pozdrawiam Anka1ooo

    OdpowiedzUsuń
  26. zagłosowałam.masz super apartamenci. oczywiście 5/5
    pozdro.
    maria797

    OdpowiedzUsuń
  27. prosze wybierz mnie z tych osó będę wdzięczna .. zagłosowałam ze wszystkich swoich kont na cb napewno bd na okładze pzdr :)
    MissLextazy

    OdpowiedzUsuń
  28. hej zagłosowałam ale chyba mnie zablokowałeś bo niemogę wpisać się do księgi gości


    asiunia1010

    OdpowiedzUsuń
  29. Na moim blogu napisane jest że jak ktos napmnie zagłosuje dostanieprezent i to wszystcy głosyje 5/5 w moim apartamencie nakliknijcie na tą gwiazdke w prawym dolnym rogu takie niezypełnie w rogu

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja zagłosowałam!kilila1998

    OdpowiedzUsuń
  31. zagłosowałam :*
    mój nick na SD ania365 ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zagłosowałam #)
    Blondi28

    OdpowiedzUsuń
  33. Zagłosowałam :) Moja nazwa na stardollu to MissMusic6767

    OdpowiedzUsuń
  34. (z Stardollu) Lady847330 stycznia 2010 10:15

    Zagłosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też zagłosowałam, ale nie mogę się wpisać, bo mnie zablokowałeś...; [[
    ------
    stardoll - porshiia

    OdpowiedzUsuń
  36. Zagłosowałam xD Jbc. Potwierdzenie jest w Twojej księdze Gości.
    Pozdrawiam - Angelina11197 .

    OdpowiedzUsuń
  37. Zagłosowałam !
    mój nick to anix52

    OdpowiedzUsuń
  38. Zagłosowała 5/5
    zakochana9696

    OdpowiedzUsuń
  39. żal mi cie... wykorzystywać bloga dla celi materialnych . ;/

    OdpowiedzUsuń
  40. Zagłosowałam. Mój nick to Lady_GaGa998

    OdpowiedzUsuń
  41. O jezuuuuu...
    Może ja też chcę zostać CG, co???!!!
    Każdy chce!!!!!
    Ja ci w niczym nie pomogę !!
    Sam zasłuż!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Już zrobione...;))
    Choć powiem ci szczerze że dużo ludzi zrobiło by to i bez nagrody..:))
    Pozdrawiam.>:**

    OdpowiedzUsuń
  43. Picasso997
    Zagłosowałem 5/5 :)

    Mój nick na stardoll to ofc. Picasso997

    OdpowiedzUsuń
  44. Zagłosowałam 5/5 na tą gwiazdkę z największym uśmiechem.

    OdpowiedzUsuń
  45. zagłosowałam =] mój nick Good_Girl_97.11 ps. zaglosowałam z 3 kont =] nie oczekuje nic ... no chyba , że sie uda =]

    OdpowiedzUsuń
  46. soryy zagłosowałam na 1 bo jestes obrzydliwy ! wyglądasz jak obojniak!

    OdpowiedzUsuń
  47. To jest lekka przesada!
    Masz popularnego bloga i co? Wykożystujesz cały czas to żeby na ciebie głosowali!
    A idzcie ty nicy sławny człowieczku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Dlaczego chcesz przekupic ludzi? CG zostają osoby, które na to zasłużyły.!

    OdpowiedzUsuń
  49. matkoo co wy z tym covegirl? sahara74, BffLolOmg chcą być i teraz ty? no dobra zaglosuje na ciebie, tylko nie wiem dlaczego wszystkim tak na tym zalezy. dostanie sie kilkaset pustych zaproszen i wpisow do kg i ot cala frajda. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  50. CO ZAZDROŚCISZ ?P WCZORAJSZEMU ZWYCIĘŻCY????

    OdpowiedzUsuń
  51. zagłosowałam:)
    napisałam o tym;)
    życzę wygranej:)
    madzia2035

    OdpowiedzUsuń
  52. CO ZAZDROŚCISZ?P?P?P?P WCZORAJSZEMU ZWYCIĘŻCY?P

    OdpowiedzUsuń
  53. CO ZAZDROŚĆISZ WCZORAJSZemu zwYCIĘŻCY

    OdpowiedzUsuń
  54. CO ZAZDROŚĆISZ WCZORAJSZemu zwYCIĘŻCY

    OdpowiedzUsuń
  55. Zagłosowałam. Mój nick na stardoll to Kamila11130 :) Napisałam o tym w księdze gości.

    OdpowiedzUsuń
  56. Zagłosowałam. Na stardoll jestem elitia.

    OdpowiedzUsuń
  57. zagłosowałam;)
    zajrzycie na mojego bloga?
    jak coś to
    my-i-swiat-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. zaglosowałam ;)
    i napisałam w księdze gości ;)
    liczę na rewanż.

    OdpowiedzUsuń
  59. oczywiście że na cb zagłosuje masz super bloga i zawsze wiem z niego wszystko ;d
    ej` czy Ty zazdrosny ze ten koleś jakiś tam kuba costam był cg?

    OdpowiedzUsuń
  60. Zagłosowałam już :)
    Anka1302

    OdpowiedzUsuń
  61. Zagłosowałam xD
    reniulka93

    OdpowiedzUsuń
  62. zaglosowalam ;D 1missclaudia

    OdpowiedzUsuń
  63. zagłosowałam

    saba44444444

    OdpowiedzUsuń
  64. Zagłosowałam i myślę że wygrasz :)
    Mógłbyś odwiedzić mój blog i dodać komentarz ?
    www.darmowkinastardoll.blog.onet.pl
    Pozdrowienia :)

    klaudynka2.26

    OdpowiedzUsuń
  65. Zagłosowałam :)
    Mój login to xx.Olgaa.xx

    OdpowiedzUsuń
  66. Lucas zobacz co zauważyłam w ustawieniach konta w zakładce "Graj i zarabiaj"! . Jest tam napisane na koncu: 5. Baw się i zarabiaj często! Możesz zarobić do 50 Stardolarów na dzień, za darmo!

    Jak to?!

    OdpowiedzUsuń
  67. Zagłosowałam ale nie mogę się wpisać do twojej księgi gości nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  68. Zagłosowałam Na stardolu jestem xddPoziomkAxdd .

    OdpowiedzUsuń
  69. zagłosowałam.moje konto na stardoll to HANNAH-MileyCyr oraz też na tym głosowałam zdrujko.

    OdpowiedzUsuń
  70. he, ja zaglosowalam :) mam nadzieje ze wygrasz :]

    OdpowiedzUsuń
  71. Zagłosowałam, ale nie mogę wpisac się do KG

    OdpowiedzUsuń
  72. żal mi ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  73. hej, chcialam ci napisac w kg ze na ciebie zaglosowalam... lecz i w kg, w starblogu nawet w albumie nie moge sie wpisac ;( nie wiem czemu...
    mam nadzieje ze odwiedzisz komentarze i zobaczysz ze wszyscy na ciebie glosuja i ze wygrasz ;D
    ps. super blog, apartament oraz medoll z poz. na stardolu gosia-vanesa

    OdpowiedzUsuń
  74. hej, chcialam ci napisac w kg ze na ciebie zaglosowalam... lecz i w kg, w starblogu nawet w albumie nie moge sie wpisac ;( nie wiem czemu...
    mam nadzieje ze odwiedzisz komentarze i zobaczysz ze wszyscy na ciebie glosuja i ze wygrasz ;D
    ps. super blog, apartament oraz medoll z poz. na stardolu gosia-vanesa

    OdpowiedzUsuń
  75. Zagłosowałam ;***
    Trzymam kciuki :)
    Madzia9779

    OdpowiedzUsuń
  76. Lucas mam do cb ogromniasta prośbę. Jeśli możesz napisz o tym na blogu... Ewelus11 to shakowane konto przezs kinusia01. Hakerka oszpecila je i uprzykrza ludziom. Teraz konto Ewelus11 to slodkaewelcia bo ewelus11 jest shakowane. Zglaszajmy ewelus 11 naprzykrzajmy jej! NIech odda to co do niej nie należy! pozdr. Magdusia990 bloog: www.kodzikkodzik.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Zagłosowałam ;)

    Maoam14

    OdpowiedzUsuń
  78. Zagłosowałam ;)
    Moje konto to Maoam14

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja również zagłosowałam

    Bella_225

    OdpowiedzUsuń
  80. i juz zgapiasz za KUBAWIKI bo on byl wczoraj a zreszta ...

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja już zagłosowałam =) Info zostawiłam w księdze gości :D

    OdpowiedzUsuń
  82. Juz ide zaglosowac :)

    Aniasuperowa

    OdpowiedzUsuń
  83. Oczywiście , że zagłosuję P;
    Zyczę wygranej!!

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja również zagłosowałam i napisałam ci o tym w ksg na twoim koncie ;]

    OdpowiedzUsuń
  85. jest wiele durniów którzy na cb zagłosują ja do nich naszczęście nienależe. Wchodze na ten blog poczytać o darmówkach. Załuż sb inny blog z ogłszeniami deklu

    OdpowiedzUsuń
  86. zagłosowałam, naprawde się napracowałeś nad tym apartamentem . XD

    star3oo ,

    OdpowiedzUsuń
  87. zaglosowalam i zmojego drugiego kompa tez!
    karolka342

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja też zagłosowałem...
    I napisałem...

    OdpowiedzUsuń
  89. zagłosowałam

    saba44444444

    OdpowiedzUsuń
  90. Taa ty chcesz zostać CoverGirl no sorry za urazę ale sam tytuł mówi że dla dziewczyn albo w rl jestś dziewczyną bo masz same konta girl albo jestes pedałem...;/

    OdpowiedzUsuń
  91. ja tez zaglosowalam
    ale czemu mnie zablokowales?
    SlodkaEwelcia

    OdpowiedzUsuń
  92. ja tez
    ale czemu mnie zablokowales?
    SlodkaEwelcia

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej gdzie trzeba zrobić konkurs ze stardoll'a?

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja zagłosowałam:***
    5/5
    szkoda, że nie ma 10000000/10000000
    Jak coś to jestem Emi_244 :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Zal nie oplaca sie ty rozdasz te daremne nagrody i zgarniesz sibie stardollary.

    NIe zaglosuje i zglosze cie do administracji dlatego ze oszukujesz.

    OdpowiedzUsuń
  96. zagłosowałam. 30 stycznia o godz.18.01 (Lili7272)

    OdpowiedzUsuń
  97. Zagłosowałam. :) ( Napisałam w księdze gości o tym ;D )

    OdpowiedzUsuń
  98. Zagłosowałam! Oczywiście 5na 5!

    OdpowiedzUsuń
  99. Zagłosowałam! Oczywiście 5na 5!

    OdpowiedzUsuń
  100. zagłosowałam. ;p
    Ale nie napisałam komentarza .. ;]
    Seni.xd

    OdpowiedzUsuń
  101. Ja też zagłosowałam i napisałam:)

    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń
  102. zagłosowałam i napisałam Bellafavola :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Zagłosowałam!! Chciałabym, żebys wygrał, bo robisz naprawde fajne projekty, i masz świetny apartamencik ;]
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  104. Zagłosowałam,zresztą jak codziennie.
    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń
  105. zagłosowałam 5/5 i to samo tobie napisałam :)

    marzenamiley

    OdpowiedzUsuń
  106. zagłosowałam 5/5 ;D

    OdpowiedzUsuń
  107. jesteś pusty...
    każdy chciałby być, ale nie może, dlatego ja daje ci 1 z kilku moich kont, a mam ich troche...

    OdpowiedzUsuń
  108. plis zaglosujcie na mmnie na covegirl rozlosuje 5 sd i prezent wiem ze to malo ale mam malo stardopdolarow na stardoll jestem natalka12344321

    OdpowiedzUsuń
  109. za bardzo nie wiem gdzie jest księga gości... więc piszę tu, że zagłosowałam na cb ;)) na stradollu jestem :

    MissQiu

    OdpowiedzUsuń
  110. i znowu wykorzystujesz !! robisz znowu coś na twoją korzyść !! dobrze ci z tym ?? bo mi by nie było !!! jesteś okropny ciekawe czy na tych co na ciebie zagłosowali ty też zagłosujesz !??

    anne.

    OdpowiedzUsuń
  111. Już zagłosowałam na Ciebie ;p
    I już pisze w księdze gości

    OdpowiedzUsuń
  112. JA TEZ ZAGLOSOWALAM

    RUDA7

    OdpowiedzUsuń
  113. Ja również zagłosowałam ;]]
    Paja108

    OdpowiedzUsuń
  114. JESTEŚ NA OKŁADCE! Gratuluję! ; ]]

    Odblokuj mnie na stardoll, ok?
    Mój nick to Porshiia.

    OdpowiedzUsuń
  115. wygrałeś!!! fajowo xD.. ja tez chce :))) smolinkaa moze kiedyss..

    OdpowiedzUsuń
  116. Wygrałeś :D.
    Gratuluję :D.
    Zagłosowałam jako 10 osoba :P (chyba).

    OdpowiedzUsuń
  117. LUCAS WYGRAŁEŚ ! ! !
    GRATKI !
    K.G.11

    OdpowiedzUsuń
  118. Brawooo!!!!!!!!!!!!!!!
    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń
  119. GRATULUJĘ TYTUŁU CG!

    OdpowiedzUsuń
  120. ooo ! :)
    gratuluje ;) jesteś dzisiaj na okładce

    LadyAnia222

    OdpowiedzUsuń
  121. Wiesz co Lucas jesteś żałosny. Wykorzystujesz bloga i tych naiwnych ludzi do tego, aby być cg!! Jesteś jedną z najgorszych chamów jakich znam ze Stardoll! ;/ Wykorzystujesz bloga do swoich chamskich celów1 Po prostu oszukujesz! Cóż z tego, że my napiszemy do ADMINA, jak i tak to nic nie pomoże bo Lucasek jest GWIAZDĄ. ;/ Zresztą co do Twojej gwiazdy, to też robisz ja podstępem! Nie stać Cię na doładowanie ss i wykorzystujesz te naiwne dziewczyny, które zaraz lecą i Ci doładowują!! ;/;/

    Jedno co chciałabym Ci powiedzieć to, że jesteś: CHAMEM !!!

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  122. ja zagłosowałam i napisałaam i co nic jesteś cg a ja nic za to nie dostalam

    ferdo4

    OdpowiedzUsuń
  123. Ja bym nie miała satysfakcji z wyproszonych głosów...

    OdpowiedzUsuń
  124. Zagłosowałam. :) Jestem na stardoll agata.97 :)

    OdpowiedzUsuń
  125. zagłosowalam i wpisalam sie do ksiegi gosci:))))

    OdpowiedzUsuń
  126. Gratuluję pojawienia się na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Zagłosowałam tak jak wczoraj 5/5
    Triksi3

    OdpowiedzUsuń
  128. Gratuluję :) Widzę, że nasze głosy się przydały :)

    Elhana.

    OdpowiedzUsuń
  129. hehe gratuluję!
    rozdasz nagrody? ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. GARTULACJE LUCAS! JESTEŚ COVERBOY'EM! ;D
    Głosowałam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  131. HA! Zostałeś dziewczyną z okładki.
    Gratulacje, coverboy'u

    OdpowiedzUsuń
  132. Zagłosowałam :) Jeżeli masz otwartą KG to się wpisze.
    werka235

    OdpowiedzUsuń
  133. Jest nowa zakładka w Lalki & Gry "Sponsorowane Lalki"
    werka235

    OdpowiedzUsuń
  134. No i jesteś już CB :D
    - Candy.Ada

    OdpowiedzUsuń
  135. no i co kiedy dasz te '' nagrody ''
    ?

    OdpowiedzUsuń