sobota, 9 stycznia 2010

Konkurs dla grafików!

Ogłaszam konkurs! Tym razem dla grafików. Myślę, że zadanie nie będzie dla was trudne. Musicie zrobić logo i ciekawy nagłówek do gazetki "Szkolny Reporter" ;D Nagroda będzie zależała od poziomu prac, ale myślę że coś około 100 SD!

  • Logo - Wymiary 260x140 (szerokość / wysokość), musi składać się z liter SzR
  • Nagłówek - Wymiary 500x140 (szerokość / wysokość), musi znajdować się na nim napis Szkolny Reporter

Nagroda zostanie przekazana w następujący sposób. Jeśli zwycięzca jest superstar kupuję coś u niego tyle Stardollarów ile wygrał, jeśli nie jest superstar wysyłam prezenty za łączną kwotę wygranej.


Prace przesyłajcie na konkursy.stardoll@gmail.com
W mailu napiszcie swój nick ze Stardoll. Na wykonanie i wysłanie pracy macie czas do końca środy (13.01). Wygrana praca zostanie użyta w gazetce szkolnej i zaprezentowana na blogu :D Powodzenia!


EDIT: Najlepiej jeśli logo i nagłówek będą na białym tle!! :)

60 komentarzy:

  1. Wystartowałbym, niestety nie jestem w tym dobra ^^
    Ale całej reszcie życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zg i mam 2 pytanka...
    1.Te wymiary to w milimetrach???
    2.To ma byc na kartce???

    Storosz

    OdpowiedzUsuń
  3. Storosz
    1. Wymiary w pixelach
    2. Na komputerze ;) W programie graficznym ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. To ma być o stardoll? ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lapie sie. Na jaka gazetke szkolna? Przedtaw cos. ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. A nagłówek i logo ma być z tego samego obrazka? I trzeba po jednym czy można kilka ?

    Shellkowa

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie programy ?
    (glitery.pl, photoshop)?

    OdpowiedzUsuń
  8. To nie ma być o Stardoll! ;D To ma być do normalnej szkolnej gazetki.

    W jakim chcecie programie możecie robić :)

    Nie wiem o co chodzi z tym obrazkiem, ale mają być w tym samym stylu logo i nagłówek :)

    Można po ile się chce zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a nie łatwiej by było zrobic nagrodę 110 sd wtedy to jest doładowanie dla kogoś kto nie jest ss tak by było najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  10. wezme sie za to,tylko napisz mi(tu lub na stardoll,olia14) jakie zdjecie szkoly,twoje,moje czy jakies obojetne??takie zwykle czy takie, bajkowe itp.bo chetnie sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  11. biore sie za to...a jakie zdjecia szkoly(napisz tu lub na stardoll.olia14)twojej szkoly,mojej,obojetne i czy np.take normalne zdjecie,czy moze takie bajkowe...itp,,napisz

    OdpowiedzUsuń
  12. ja już zrobiłam i wysłałam. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. wysłałam juz e-maila z obrazkami ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Zależałoby mi na tym żeby to było nowoczesne :) To nie ma być zdjęcie szkoły, tylko jakiś obrazek związany ze szkoła. :] Np. Jakieś książki, globus, albo coś tam innego ;D Ale nie bajkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej!Chętnie bym wystartowała,ale chyba nie;D Po pierwsze to nie mam już Photoshopa (żalll!),a po drugie to już zapomniałam wszystkiego co jest z grafiką związanego,bo kodów html też nie pamiętam;D Miałam bloga,ale po tym jak dostaliśmy neta to współautorka go usunęła i mi się teraz nie chce tego robić.Właśnie w ten sposób zapomniałam;D

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam się ale czy logo może być animowane?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłosiłam się i wysłałam projekty :) blackqeenxd

    OdpowiedzUsuń
  18. Zg się ;] A jaki program polecasz Lucas ? PhotoFiltre wystarczy ?

    OdpowiedzUsuń
  19. eh. ja te wszystkiego pozapominałam...
    w sumie, to dziś mam tiki dzień, że mi isę nie chce. a w tygodniu nie ma czasu ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam taki sam problem jak koleżanka z góry. :) Nie mam już swojego photoshopa, a w innym programie to juz nie to samo...może mi się uda... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wysłałąm si e-maila z proźą o reklame

    prosze szybko się ze mną zkontaktować

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysł :)
    Ja niestety nie ma rączek do grafiki :)

    ____________________
    darmowe metamorfozy
    metamorfozy-i-my.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. A jaka kolorystyka by Ciebie interesowała?:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie! Zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  25. nagłówek trzeba wymyślić czy ma to być napis : Szkolny Reporter ??

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolorystyka obojętnie jaka, tylko żeby najlepiej było to na białym tle :) A logo to nie ma być obrazek i na nim SzR, tylko jakieś coś wymyślonego przez was! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja zrobiłam oba w belt generator :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Uch, napracowałam się, zwłaszcza przy napisach :) Oba obrazy robiłam za pomocą Gimpa, Picasy 3 i PhotoFiltre :) Mam nadzieję że się spodobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się . !
    i mam pytanka xD:
    1. czy mógłbyś doradzić mi na jakim programie to zrobić.?
    2.Czy są 2 i 3 miejsca.?
    bu$$ =**

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie. SzR to tak mamy napisać? A i jeszcze jedno - czy to znaczy SZkolny Reporter?

    OdpowiedzUsuń
  31. Logo i nagłówek wysłałam na e-maila podanego przez Ciebie ; D
    Pozdrawiam ^^ ; )

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja niestety nie am takich zdoloności ;( xD Powodzenia tym co biora udzial itp. itd. xd

    Lucas, mam nadzieję ze zorganizujesz konkurs taki bardziej polonistyczny .. Jakis wierszyk o czyms tam np. cos zwiazane ze stardollem albo z Twoim blogiem ..
    Ok.. Papa

    MissMadzia1998 [na sd]

    OdpowiedzUsuń
  33. Ludzie.. on to ma po prostu do szkoły zrobic... po raz kolejny nas wykorzystuje.. nic mu się nie chce..
    I Lucas opublikuj ten komentarz..

    OdpowiedzUsuń
  34. na białym tle... ale chodzi o kolor tła: biały, czy np. o białą teksture? bo ja zrobiłam z białą teksturą a nie mam pliku, żeby to zmienic.. odp w komentarzu

    OdpowiedzUsuń
  35. zgłaszam się ; D




    . MissBeebe

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się... Nie za bardzo wiem o co Ci chodzi, ale zrobię tak jak potrafię ;) MissVictoria112

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się

    a jak mamy ci przesłać te logo i napis???

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się.
    Mój nick to Milusiq.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. lucas, możesz przedłużyć konkurs bo u mnie nie ma prądu, najlepiej do soboty

    OdpowiedzUsuń
  40. storosz widać zna się na rzeczy . xd
    zgłaszam się (;
    i mam pytania ,,
    czy można podpisać malutką czcionką w rogu że to moja praca ? (;
    , jaką czcionką ? :D
    co to za gazetka , można link ? czy to chodzi o ten blog ? xd

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja także wysłałam.
    Dokładnie to wczoraj :D.

    Cieszę, się Lucas, że moje prace ci się podobają (;.

    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  42. we takim razie muszę usunąć twoją dolkę ze stardoll z nagłówka.
    Ale raczej mi się uda. XOXO
    Lady_Lovato

    OdpowiedzUsuń
  43. Koło 7-8 były dostępne jeszcze Moodie wear =)
    TwiXi......XDe

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej! Na stardoll jestem Multivitaminka i wiem, jak zrobić projekty Moody Wear, a ponieważ od kilku tygodni dużo osób pyta mnie, jak się je robi, to powiem, ale liczę na to, że się odwdzięczycie, np. wpis, komentarz, prezent, kupno w starbazaarze...

    A oto instrukcja na te projekty (więcej na www.stardoll-com.ocom.pl) :

    1.Zmieniacie proxy na 62.216.241.131 port: 80
    2.W okienko przeglądarki wklejacie http://www.stardoll.com/en/starDesign.php?brandId=192
    3.Logujecie się.
    4.Poczekajcie aż strona się załaduje i projektujcie!;)
    Liczę, że się odwdzięczycie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jam jest iizaa31 i informować o nowym szablonie w stardesign

    OdpowiedzUsuń
  46. Lucas, mam pytanko co się dzieje z Graj&Zarabiaj? Dziś jeszcze nie zarabiałam 5 stardolarów, zdobyłam ok. 3000 pkt, a pisze "GRATULACJE! Niestety nie udało ci się dostać na listę najlepszych wyników... Spróbój ponownie" Co sie dzieje? Czy w Graj&Zarabiaj można grać tylko ograniczoną ilość razy?

    OdpowiedzUsuń
  47. środa to jest 13.01, kiedy ogłosisz wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  48. jeśli ktoś nie jest ss to to jest głupie. :/ chyba że urządzisz temu komuś cały pokój. lol. XD wysłałam jeszcze raz, inne. XD Anonimowy, tam wyżej pisze nad tą lista najlepszych wyników, musi ci się wyświtlić 5 monet lub mniej. ale jak 3 000 pkt. to dostaniesz 5 napewno, więc może masz te 5 sd. sprawdź. bo za szybko nie można z tego wyjść bo nie dostaniesz tego, w graj i zarabiaj można grać ile sie chce, ale 5 sd dostaniesz tylko raz. o bosz ale sie rozpisałam ;o

    OdpowiedzUsuń
  49. Wysłałam prośbę o reklamę. Czemu się nie kontaktujesz?

    Klicia
    _________________
    stardoll-styles-2010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. A jeśli ktoś nie chce niczego sprzedać? =,= zmusisz..? =,=

    OdpowiedzUsuń
  51. WYsłałam MissAdrianaka21 czadowy konkurss!

    OdpowiedzUsuń
  52. cześć, zgłosilam się:):)chyba nie zapóźno, co nie?
    pozdrawiam i zapraszam do mnie stardoll:Cadsie123,
    i na mojego bloga:
    magazynamberr.bloog.pl
    to magazyn o stardoll.

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!