piątek, 15 stycznia 2010

Sprzedam konto!!

Mam do sprzedania konto na Stardoll. Było prowadzone bardzo długo, ale nie jest mi już do niczego potrzebne. Konto to Kamila19_95.

  • Było ono założone w sierpniu 2007 roku i ma 2125 Starpunktów! 
  • Ma sporo ubrań i dodatków. Są na nim oryginalne marki, tj. DKNY, ELLE, KOHL's (z każdej kolekcji), ubrania z zeszłorocznego kalendarza adwentowego oraz kilka Hot Buys. 
  • Konto, pomimo że nie jest superstar, ma otwarte 4 pokoje! 
  • Na koncie dodatkowo jest 26 SD. 
  • Cały apartament jest urządzony :)
  • Posiada około 11 stron przedmiotów w schowku!
  • Ma kosmetyki w MeDoll Editor.
Interesują mnie wyłącznie prawdziwe pieniądze przelane na konto. Sam nie wiem ile za nie chcę ;D Swoje oferty przesyłajcie na maila kondzio.14@o2.pl
Jeśli nie macie konta bankowego, nie musicie się martwić. Możecie przelać pieniądze w najbliższym banku (jeśli osoba kupująca nie będzie wiedziała jak to zrobić, to wytłumaczę).

EDIT: Aktualnie cena to 110 ZŁ!!

39 komentarzy:

  1. Bez obrazy, ale ty robisz zawsze to, co HarajukuGirlPL! Może to zbieg okoliczności, ale często to Ci się zdarza...

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie, justnie ma racje! chyba chcesz zeby byla jakas konkurencja dla HarajukuGirlPL.. nie wiem moze to naprade zbieg okjolicznosc.. alee no nie wiem. eh

    OdpowiedzUsuń
  3. czepiacie sie! chca po prostu sprzedac to co niepotrzebne, watpie zeby to bylo robione na zlosc harajuku
    kate_star95

    OdpowiedzUsuń
  4. A ile byś mniej więcej chciał za to konto ??? ;** A te na górze to już przesadzają...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile chcesz tak minimum za to konto?
    Dodasab

    ps. 2 pierwsze przesadzają. Po prostu chcesz zrobić komuś przyjemność [nowe wystrzałowe konto]

    OdpowiedzUsuń
  6. jest nowe wnętrze!
    na stardoll: ewela556

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, nie sprzedawaj konta, żeby dogodzić tym dwóm.
    pfff.
    a co oprócz sprzedawanych kont jest jeszcze na blogu harajuku?
    darmówki? wszyscy je mają, a harajuku nie informuje o wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  8. http://yfrog.com/07kupip
    Masz może? Kupię w NORMALNEJ CENIE!
    Max 20 sd. Kontaktuj się z kontem MUWINA.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najmniej jak na razie to 300 zł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najmniej to na razie 300zł.

    OdpowiedzUsuń
  11. w prawdzie mam 11 lat za 4 miesiące i nie wiem jak się robi to i tamto ( chodzi o przelewy tylko! ) nie mogłabym poztą? przez kopertę mam kasę jeszce pomyślę nad 150 zł. odpisz mi błagam a ja się zastanowię:).

    OdpowiedzUsuń
  12. 150 zł wystarczy?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co z tego , że Harajuku też sprzedaje konto. ? Harajuku sprzedaje więc Lucas pomyślał, że on też może i zarobi sobie trochę kaski :p Według mnie pomysł dobry, kupiłabym to konto gdyby nie to, że sama wolę nazbierać sobie starpunktów, pokupować kosmetyki i ciuchy takie, jakie mi się podobają...
    Pzdr
    Xx_Jessicaaa_xX

    OdpowiedzUsuń
  14. Natka1342
    To wystaw na allegro moja koleżanka tak zrobiła i sprzedała za 200 :PP

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło, że zaakceptowałeś mój komentarz. Widać, że masz do siebie dystans, och, wyczuj ten sarkazm :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiecie, że jak niepełnoletni sprzedają albo kupują na allegro albo przez przelew to skarbówka może do nich przyjść ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. 400 zł , może być ? ; ))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja daje 200 zł najwięcej !
    Czy ktoś mnie przebije ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Więc ja daje 420 zł ; ))

    OdpowiedzUsuń
  20. jest nowy projekt w stardesign:)sukienka nawet fajna
    ( kkkkksiezniczka )

    OdpowiedzUsuń
  21. lucas to ty sprzedajesz te konto??

    maciek0987

    OdpowiedzUsuń
  22. ja daje 50 zł ero

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie kupie , mam swoje ; 33. ale wgl to nie wiem po co od razu porównujecie sytuacje lucasa jak i harajuku . już nawet nie można konta przelewem sprzedać, bo od razu są podejrzenia .? Pozdrawiam ; **

    OdpowiedzUsuń
  24. Lucasie, mam pytanie (odpowiedz możesz napisać na moje konto na sd. xCzopix) chciałabym sprzedać właśnie to oto konto.. tylko .. chciałabym cię prosić o reklamę na blogu.. jak mi odpiszesz, mogę ci podać moje gg. i chciałabym wiedzieć jak przelewa się pieniądze w banku i czy to jest możliwe TYLKO na kartę bankową. Bardzo mi zależy na twojej odpowiedzi. xCzopix

    OdpowiedzUsuń
  25. ja chcę to konto zapłacę 110 . !
    proszę moj nick na stardoll to Sandruska_x333

    OdpowiedzUsuń
  26. Daje 2 000 Może być mój nick ze stardoll to hzanila

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupie za 200 zł plis pisz Agata.1999. na 100%

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja sie zgłaszam ;)

    Opisz ;] nick lola73608 ;]

    OdpowiedzUsuń
  29. chyba masz downa kobieto?! pięniądze przelane na konto za co??!! za nic ludzie niedajcie sie wrobić! ona chce was oszukac! chce sie tylko wywyzszyc i byc lepsza od HarajukuGirlPL!! idiotko idz sie lecz!!

    OdpowiedzUsuń
  30. UWAGA !!!
    Chce sprzedać konto ! Okazja !
    Apartament jest świetnie wyposażony, szafy są pełne ślicznych ubrań, butów i akcesoriów !
    Ponadto ubrania i meble znajdują się również w schowku.
    Osiągnęłam poziom 53 !.prawdziwa okazja :)

    Polecam gorąco :)

    mój nick Anka018 !
    kontakt: anka018@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też sprzedaje konto LoveJvstiSilver
    Konto jest zadbane a z resztą sami zobaczcie
    link do bloga http://sprzedamlovejvstisilver.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Sprzedaje knoto na sd .
    Nick : xxCLAUDIAxx
    Konto ma 38 lvl i jest royalty .
    Wiele razy było doładowywane .
    Posiada wiele cennych ubrań ( hb , dkny , le i inne )
    Cena : 100 zł
    GG : 37916343

    OdpowiedzUsuń
  33. Sprzedaję konto Kredka22.11 !!
    Szczegóły w prezentacji.
    Miało HOT projekt, było stardoll blogerką, ma super ciuchy i mogę sprzedac na to konto platformy za 2 sd, jeżeli ktoś je po kupnie doładuje. Jest royalty.

    OdpowiedzUsuń
  34. sprzedam konto : misskachelka i gochela234 ( za każde po 500 zł )

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja sprzedam konto: dzustysia89
    za 100zł
    obecnie bez superstar- cena do negocjacji
    info gg5235451

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam do sprzedania konto na stardoll. Założone zostało na samym początku roku 2010.
    Konto posiada :
    - 47 lvl
    - stardollary
    - starmonety (prawie full)
    - wykupiony salon stylizacji (Kariery)
    - 12 pokojów.
    - pełen wystrój głównego oraz dwóch innych pokoi (reszta jest urządzona, jednak mniejszą ilością mebli)
    - 12 szaf ubrań ( w tym dużo cennych + drogich marek)
    - 7 szaf dodatków (w tym kilka cennych)
    - łącznie 32 strony schowka
    - 150 możliwych do wykonania zdjęć + motywy
    - kilkadziesiąt doładowań konta
    - status ROYALITY
    - 5 stron biżuterii
    - ozdoby do paznokci
    - lakiery
    - 3 strony kosmetyków
    - 2 strony fryzur ( także rysy twarzy i tym podobne, dobrze wykonane)
    - Bardzo dobra reputacja na stronie

    Przyjmuję zapłatę tylko i wyłącznie w formie prawdziwych pieniędzy. Chętnych zapraszam do kontaktowania się przez e-mail : salviamanda@op.pl (proponowana cena + pytania)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!