czwartek, 14 stycznia 2010

Wyniki konkursu dla grafików!!

Wczoraj minął termin składania prac do konkursu graficznego, więc przyszedł czas na wyniki! :) Już wcześniej dla przykładu pokazywałem pracę Elizki2121 ponieważ była najlepsza. Od tego czasu nic się nie zmieniło... Elizka2121 wygrywa konkurs i główną nagrodę - 100 SD!! A oto jej praca.



Postanowiłem również wyróżnić dwie inne prace, które również były nie najgorsze i nagrodzić je 20 SD.


Av_PL


Gratuluję wszystkim i dziękuję za nadesłanie prac. Przyszło ich około 100! :)


EDIT: Nastąpiła ogromna pomyła. Zwycięzka praca jest Elizka2121, a nie Elizka212. Bardzo przepraszam i gratulację dla Elizki2121!!

27 komentarzy:

  1. Nie wiem jak tobie ale praca Shellkowa jest o 100% ładniejsza niż pozostałych. I to ona najbardziej zasługuję na te 100sd. Ale ja tam nie wybierałam, więc to do ciebie należało zdanie, kto wygra..

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jak tobie ale praca Shellkowa jest o 100% ładniejsza niż pozostałych. I to ona najbardziej zasługuję na te 100sd. Ale ja tam nie wybierałam, więc to do ciebie należało zdanie, kto wygra..

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie praca Shellkowej jest najładniejsza i zasługuje na wygraną!. ;)
    MissAgnes3012 . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie masz gustu.

    OdpowiedzUsuń
  5. l3ecc, dziękuję. ;)
    Dla mnie grafika to zabawa, a że
    zostałam nagrodzona przez ciebie, to nie wiem, ale chyba jakiś cud.
    Dziękuję, Shellkowa. I gratki dla innych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wystawiłam Ci projekt za te stardollary - taką bluzkę z serduszkiem [ szarą ] to jeden z moich pierwszych projektów, więc nie jest za ładny.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóle mi się nie podobają. Ty ich chyba w ogóle nie wybierałeś tylko strzelałeś na chybił trafił ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś żałosny wiesz?! Mówiłeś że praca ma byc wykonana samodzielnie, od siebie, a wyróżnione prace to co?! Obrazki i napisy! no poprostu super! oO'

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo... fajnie (;
    `.... nie zauważył nikt, że chyba jest nowe wnętrze na imprezy ,?
    albo ja jestem do tyłu ;pp

    OdpowiedzUsuń
  10. nooo... fajnie (;
    `.... nie zauważył nikt, że chyba jest nowe wnętrze na imprezy ,?
    albo ja jestem do tyłu ;pp

    OdpowiedzUsuń
  11. mówiłeś że nie ma być tła a na tym napis tylko ma być białe. jakoś shellkowa ma kolorowe tło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuje Lucas ;**. Nie spodziewałam się tego :).

    lapka97: może moja praca wygląda na zwykłą, ale ten napis musiałam kilkakrotnie przerabiać książke też.

    Av_PL

    OdpowiedzUsuń
  13. I pewnie, dlatego, że ma kolorowe tło to nie wygrała.
    Tak to fajne połączenie czcionek :D.

    Cieszę się, że wygrałam :D.

    Projekt Av_PL bardziej podoba mi się niż Shellkowej.

    OdpowiedzUsuń
  14. elizka212 ma najłdniejszą i zasługuje na 100 sd:)

    OdpowiedzUsuń
  15. shrelkowa zdecydowanie powinna wygrać ! ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. praca av pl nie jest taka wyróżniająca, taki napis nie trudno zrobić
    Ps. Lucas napisał tylko, że ma być białe tło i nie sprecyzował swoich wymagań, więc trzeba było mu czytać w myślach, a ja niestety nie jestem jasnowidzem

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja zrobiłem o wiele lepszy na photoshopie cs4. Więc moj był najlepszy ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Praca Szelkowej jest sto razy lepsza!!!!!
    MisskaLola

    OdpowiedzUsuń
  19. Super praca!Wszystkim składam serdeczne gratulacje!Mi nie udało się wygrać...no trudno, zdecydowanie podabaja mi się wszystkie wygrane nagłówki!
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  20. Szlekowej? Nie!!
    Ona zrobiła prace na kolorowym tle. Nawet, się za bardzo nie napracowała!
    Najładniejsza według mnie to Elizki2121.

    OdpowiedzUsuń
  21. Anonimowy, dobra.. Twierdź co chcesz, ale nie musisz mnie obrażać, wiesz ?
    Bo po 1. Wysłałam też pracę na białym tle.
    2. Nie liczyłam nawet na wyróżnienie
    3. Tak, nie postarałam się szczególnie, ale widać i tak zostało to docenione.
    4. Nie ' Shelkowa ' tylko Shellkowa.
    5. Nic do ciebie nie mam, ale na przyszłość sobie przemyśl, co o kim napisze. Każdy ma inny gust.
    A poza tym okazujesz tym to, że jesteś niedowartościowana, a mnie dowartościowujesz i dodatkowo rozśmieszasz. .
    A i czemu nie ujawniłaś/eś nicku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Praca Elizki2121 jest brzydka!!! Praca Shellkowej jest o wiele ładniejsza! Zasługuje na 100 SD!
    MissOlusia7890

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie przesadzaj MissOlusia7890 .
    Dzięki, że tak uważasz, ale każdy ma inny gust.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuje, za miłe komentarze na temat mojej pracy :).

    MissOlusia7890, nie ty oceniasz.

    praca Shellkowej też jest ładna, choć nie zgadza się z regulaminem (białe tło). Mi się podoba bardziej praca Av_PL, ale o gustach się nie rozmawia ;).

    OdpowiedzUsuń
  25. mi sie elizy najbardziej podoba później dopiero shellkowej

    OdpowiedzUsuń
  26. Moim zdaniem w 100%% Najlepsza prace jest Av_PL... Ona powinna wygrac!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Każdy z tych prac może zrobić osoba, która ma nawet tylko Photo Filtre Studio. PraCa Elizki jest najłatwiejsza do zrobienia. Wystarczy textura, czcionka i ta sowa. PROŚCIZNA. Praca Shelkowej to dopiero banał -okropna. Av_PL ona miała najwiecej tutaj roboty, ale ta praca mi się nie podoba. I tak wszystkim gratuluję.

    leavee

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!