piątek, 1 stycznia 2010

Dostęp do spoilerów (HarajukuGirlPL)

HarajukuGirlPL stworzyła stronę, na której wyświetlają się spoilery, bez konieczności otwierania każdej strony z osobna. Adres strony to www.dolegro.vdl.pl/spoilery/. Po wejściu na stronę w pole login wklejacie HGPL, a w pole hasło spoilery. Na stronie znajdziecie małe obrazki do spoilerów, po kliknięciu w link nad miniaturą, przenosi nas na nową stronę, gdzie spoiler jest w pełnym rozmiarze.


W pole 'start' wpisujemy numer spoilera, od którego ma zacząć pokazywać, a w pole 'end' numer spoilera, na którym ma zakończyć. Po wpisaniu numerów, klikamy przycisk 'Prześlij'.


21 komentarzy:

  1. Dzięki śliczne a będą takie darmówki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś nie tak z tym adresem od HArajuku ze spojlerami! Nie chce zaakceptować hasła a jest dobrze skopiowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na początku mogłam wchodzić na strone bez ograniczeń a teraz nie wiem czemu wyświetla się cały czas żębym jeszcze raz sie logowała :<

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie tez nie wchodzi a wchodziło

    OdpowiedzUsuń
  5. NIE DZIAŁA!!!!!!!!! :(((

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE DZIAŁA!!!!!!!!! :(((

    OdpowiedzUsuń
  7. nie działa ; //

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie działa może Harajuku zmieniła hasło... eh... nie ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. nie działa.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie działa.. ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie chce działać ;c
    Martula1313

    OdpowiedzUsuń
  12. mi niechce pokazac nastepnych spojlerow bo sa chyba stare numer :??

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie działa



    DelicateWoman

    OdpowiedzUsuń
  14. mi działa. fajnie, że takie coś daliście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę pomoże ktoś mi??? Wpisuję to i okienko pojawia się kolejny raz w nieskończoność!! :/

    izzymalizzy

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!