Wiele z was ma problem z kupieniem sobie superstar poprzez telefon komórkowy. Od kilku dni przed numerem telefonu trzeba wpisać 0 (zero) lub +48. Czyli jeśli wasz numer to np. 123456789, to w okienku musicie wpisać 0123456789 lub +48123456789. Mam nadzieję, że teraz skończą się wasze problemy z doładowaniami :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
mi się wydaje, że trzeba wpisać +48 ;)
OdpowiedzUsuńDzieki:) Wlasnie mialam taki problem :) Dziekujeeeeeee:)
OdpowiedzUsuńtruetear25, trzeba wpisać 0 przed, ale można też +48 ;))
OdpowiedzUsuńI co z tego? Ja zrobiłam tak jak powinnam a kasy na początku niedostałam, dopiero jak do nich napisałam z reklamacją, stardollary trafiły na konto po kilku godzinach.
OdpowiedzUsuńdudaczek
Nom ja z tym problem mam jak
OdpowiedzUsuńagna28
Kiedyś jak weszła ta opcja to też miałam problem z płatnością. xD Ale jakoś skumałam. xDD
OdpowiedzUsuńJa napisałam do admina i oni napisali że przed numerem trzeba wpisać +48 i zadziałało pzdr.
OdpowiedzUsuńBlondi28
a ja do nich pisałam 5 listów i nic !! chamstwo !!!
OdpowiedzUsuńNa stardoll : alice4422
O dzięki... Za 2 dni kończy mi się SS i będę musiała sobie zrobić. Jakbyś nie napisał to raczej bym się nie skapnęła o co chodzi i z SS byłyby chyba nici
OdpowiedzUsuńJa mojej koleżance Izie_333 pomagałam napisać list po angielsku do Adminów i oni jej doładowali tylko trzeba podać numer komórki.
OdpowiedzUsuńJa mojej koleżance Izie_333 pomagałam napisać list po angielsku do Adminów i oni jej doładowali tylko trzeba podać numer komórki.
OdpowiedzUsuńMiałam ten problem, ale skapłam się sama :)
OdpowiedzUsuńjaj ak ładowałam to mi nawet nie zaskoczyło żeby iść dalej tylko na górze pisze przed numerem dodaje 0 czy coś takiego......
OdpowiedzUsuńmoja siostra miała taki problem
OdpowiedzUsuńA ja do nich napisałam i mi odpisali xD No i stąd wiem... dobrze, że o tym napisałeś :D
OdpowiedzUsuńTeż tak miałam, ale to rozgryzłam ;D
OdpowiedzUsuńja wpisałam 0 i mi zezarło kase a ss nie ma! :(
OdpowiedzUsuńzapraszam do mojego apartamentu
OdpowiedzUsuńkalolka332
Hej, a jeśli mam zastrzeżony numer to mogę przez tel. komórkowy?
OdpowiedzUsuńBo za 8.12 to nie mogłam :(
Hej dzięki że o tym napisałeś bo ja też nie wiedziałam ale się sama skapnęłam tak jakoś po prostu kombinowałam i przyszło do głowy samo ale dzięki bo inni teraz już będą wiedzieli :)
OdpowiedzUsuńPozdrowionka =^.^= - Fatumix
DZIĘKII ALE WIDZISZ... NAWET Z TYM NI NIE DZIAŁA ;(
OdpowiedzUsuńooooooooo.dzięki już od tygodnia nie mogłam doładować.a teraz już moge dziex
OdpowiedzUsuńja mam inny problem, bo nawet jak wpisze poprawnie numer (z +48) to przenosi mnie na strone PAYMO i tam wyswietla mi sie "transakcja w toku" "Wysłaliśmy Ci wiadomość SMS. Aby kontynuować, prześlij ZAPLATA." ale nie wyświetla sie na jaki numer mam tego smsa wyslac... i do tego oni wcale nie przysłali mi zadnego smsa :( POMOCY
OdpowiedzUsuńA jak wejść w tą płatność [ to z wpisywaniem numeru ], gdy już z tego wyszłam ... ? :(
OdpowiedzUsuńMissMycha
Chodzi mi o PayMo..
OdpowiedzUsuńMissMycha
a ja mam taki problem :
OdpowiedzUsuńzaładowałam sobie ss za 4.88 i chcę załadować mojej siostrze ale jak wchodze na paymo to pisze i nie moge załadować i co mam zrobić ? mój nick malinaszaka
pisać błagam was
Witam! Ja dziś mam taki problem, że aktywowałam sobie Superstar i choć numer się zgadza i dostałam wiadomość to jednak nie mogę na nią odpowiedzieć bo tak jakby ich numer nie istniał :| Próbuję już od rana i ciągle nic. Nie kumam zbytnio angielskiego i nie wiem jak poradzić sobie na stronie PayMo a na razie z strony Stardoll nic nie dostałam. Także wcięło mi te niecałe 11 zł z konta na fonie a po Superstar ani śladu! Jeśli ktoś coś wie albo ma podobny problem to proszę o kontakt - d-n-a@o2.pl
OdpowiedzUsuń