piątek, 5 lutego 2010

Quiz walentynkowy + darmowe serce! :)

1. Wchodzimy na www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=240
2. Jeśli nie jesteśmy zalogowani logujemy się.
3. Wypełniamy quiz i klikamy "Weź udział w konkursie".
4. Serce czeka w prezencie od Admina! :)


Zostanie wylosowanych 10 osób, które otrzymają po 100 SD. W losowaniu biorą udział osoby, które poprawnie odpowiedziały na wszystkie pytania.
EDIT: Pojawił się jeszcze jeden walentynkowy konkurs. Tym razem na najlepszą scenerię. Konkurs znajdziecie tutaj

10 komentarzy:

  1. hehe, a mi coś się ten prezent nie chce otworzyć xD

    asiulka78

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli taka tylko ma być darmówka na walentynki to się nie postarali .

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Lucas!
    Pożyczam obrazek.
    Oczywiście napisałam od kogo jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. słodkie serduszko ;***


    Rizelda

    OdpowiedzUsuń
  5. Emka91 kopiuję od wszystkich. Od Ciebie, ode mnie, od ...

    http://emka91star-doll.blogspot.com/2010/02/nowe-pokoje-do-imprez-czekoladki.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dzięki Paulinka_33

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Tio Serce:)
    Login:Marti1996-007

    OdpowiedzUsuń
  8. jest nowa darmówka! Starplaza-wystawa z nową zelandią-obraz! a serduszko jest b. ładne ;)

    Simonnex

    OdpowiedzUsuń
  9. mi nie wchodzi w te linki ; /
    co zrobić?!
    bardzo cchce to sercceee!!!

    ZetuS

    OdpowiedzUsuń
  10. Lucas! To serducho mi z nieba spadło!

    Ukończyłam już w swoim apartamencie cały strój czarodziejki z księżyca! A co ona ma? broszkę w kształcie serca dzięki której się przemienia ^^

    malarozrabiaka

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!