piątek, 19 marca 2010

Klub sponsorowany Littlest Pet Shop!

1. Czyścimy całą historię przeglądarki (wciskamy Shift+Ctrl+Delete, a następnie Enter).

2. Zmieniamy proxy na 77.251.211.178 port 8085
zmiana w Mozilli Firefox
zmiana w Internet Explorer
zmiana w Operze


3. Wchodzimy na stronę www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1906230

4. Powinien pojawić nam się napis "No input file specified." (jeśli wyskakuje błąd, to odświeżamy!)

5. Wyłączamy proxy (w okienku gdzie wpisuję się numery proxy, zaznaczamy opcję "bez serwera proxy")

6. Jeszcze raz wchodzimy na www.stardoll.com/pl/clubs/home.php?id=1906230

7. Logujemy się.

8. Zapisujemy się do klubu! :)


Powyższy sposób na zapisanie się do klubu jest mojego autorstwa ^^
Gdy w klubie będzie 10 000 osób dostaniemy zegarek, gdy 20 000 torbę, a gdy 40 000 tunikę! :)

79 komentarzy:

  1. pierwsza !
    karolina0110

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się zapisałam w ten sam sposób ale wcześniej niż podałeś. xd

    OdpowiedzUsuń
  3. działa^^moge pomuc jak komus nie wychodzi^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wcześniej się sama zapisałam. :)
    Na blogach innych (nie polskich) pisało. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie działa :( Jak wył. serwer proxy, to pojawia mi się, że klub jest niedostępny, koniec kropka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi to jak wchodzę w ten pierwszy link to mi się pokazuje facebook

    DZIWNE

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli jak zapisaliśmy się teraz to póżniej dostaniemy te wszystkie darmówki? Jak będzie 10 tysięcy osób dostaniemy zegarek,jak będzie 20 tysięcy to torbę,a jak będzie 40 tysięcy to tunikę. Jak nie dostaniemy bo zapisaliśmy się zanim było 10 tysięcy to nie dostaniemy zegarka?
    no już nie wiem! proszę odpowiedzieć na moje pytania.Dziękuję i pozdrawiam Alicja Wisienka

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo działa! Śmieszny sposób XD
    martyna_maz

    OdpowiedzUsuń
  9. nie dziala :P


    Azurkaa

    OdpowiedzUsuń
  10. MaaM :D
    Ale przez inne proxy :P PORT : 80
    HTTP : 77.61.246.62

    OdpowiedzUsuń
  11. JAK JA WCHODZĘ TO MI POKAZUJE ŻE TAKIEJ STRONY NIE MA

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jak wchodzę to pisze że ten klub jest niedostępny POMÓŻCIE!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi wychodzi jakiś (No input file specified.)
    Co zrobić by się dostać?
    MissAmanda1

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie! ale napisz jak rozdane jakies bd nagrody ok??

    OdpowiedzUsuń
  15. odświerzałam z 50 razy i nic!

    OdpowiedzUsuń
  16. Yhhh... Klub niedostępny ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. ten adres jest nieprawidłowy ! :(
    cornelia10110

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta ta tunika wygląda jak ta od Amy Claire.

    OdpowiedzUsuń
  19. marazie jest w klubie ok 3000 osob
    przynajmniej tyle bylo jak pisalam komentarz i sa jeszcze jedne proxy
    77.61.246.62 Port 80 mi te dzialaly alex_andra123

    OdpowiedzUsuń
  20. niee umiem -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Lucasie , dziekuje Ci (lub Mimi)
    za dodanie mnie do znajomych ;)
    Pozdrawiam Tofikowa1

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się udało, bo robiłam to kilka godzin temu, gdy nie było tego na blogach.
    Po prostu serwery proxy są przeciążone. ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. wiem jak się zapisać i wcale nie wtaki sam sposób jak jest tu podany jak nie wiecie moge was zapisać . Zgłoszenia prosze podawać na bloga Nasz Stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czy mógłby mi ktoś się zapisać do klubu ? Zapłacę nawet 10 sd za zapisanie lub Hb które kupiłam za 24 stradolary .
    Mój nick na stardoll : LadyEliotynka

    OdpowiedzUsuń
  25. super jestem pelna podziwu !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Tylko szkoda, że nie działa.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie działa . ;( mi sie pokazuje jakieś video na facebooku ..

    OdpowiedzUsuń
  28. Mi działa bezproblemowo :)

    Jeżeli ktoś chcę to mogę zrobić :D Napiszcie do agnieszka113 na stardoll :**

    OdpowiedzUsuń
  29. misa_aman, pomoz mi ;/

    polskie znaki mi nie dzialaja ;//

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam pytanie. Dla jakiego kraju tak wgl ten klub jest dostępny ? ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. zrobiłam wszystko jak trzeba i pisze że klub jest niedostępny ;9





    ...lady...lucy.

    OdpowiedzUsuń
  32. czy muszę czyscic całą historię???

    OdpowiedzUsuń
  33. Minoque (Draco;*)19 marca 2010 18:57

    Mi się udało, ciekawe, ile osób bd w klubie. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  34. ha! jak yrobiam to w operye to mi si udao ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. !!!!!Hej jest nowe wnętrze do Imprez
    Meramid011

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisałam się bez problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja zawsze tak robię i też wcześniej niż podałeś xD Powszechnie znane to jest.. Bez urazy oczywiście ;)
    Pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  38. A co bd jak się nie wyczyści historię?

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli zbierzemy 70 sd na miesiąc to dostajemy lalke kolekcjonerską i domek dla lalek...---moj nick to julecccka1996

    OdpowiedzUsuń
  40. ja nie umiem zmieniac proxy :(:(:(
    Jak ktos mi sie zapisze dam nagrode 20 sd !!!
    tylko nie oszusci prosze !!!
    gg 11766896
    nick na stardoll ola_a

    OdpowiedzUsuń
  41. Missagnes3012 szkoda słów na ciebie ;] , uważasz się za mądrą ? Ehe . Jesteś tak głupia że np. nie wiesz co to vista ? z Poważaniem MiSSlextazy :PP

    OdpowiedzUsuń
  42. A i ten nie "polski" blog jak mówi missagnes3012 to ten blog :P. http://underneathstardoll. blogspot. com/ :))
    Misslextazy ;]

    OdpowiedzUsuń
  43. Kochasz Lady gaga?
    Zapraszam na moj blog!
    Wystarczy że wejdziesz na:
    www.Wszystko-o-lady-gaga.blogspot.com
    A dowiez sie o wszystkich nowinkach związanych z tą gwiazdą! Zapraszam! :)

    Możesz także dadać mnie do odserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  44. NOWE WNĘTRZE DO IMPREZ

    Lila11211

    OdpowiedzUsuń
  45. hej, nie chce być nie miła, ale kiedy się wezmiesz do roboty i podasz wyniki konkursu karaoke ? minelo już ponad 3 tygodnie ! zamiast calymi dniami przesiadywać na stardoll i pisać o jakiś głupich darmóweczkach, to mógłbyś się wreszcie ruszyć !

    OdpowiedzUsuń
  46. Multivitaminka19 marca 2010 21:11

    Mogę pomóc jeśli komuś nie wchodzi :)
    Na stardoll ---> Multivitaminka

    OdpowiedzUsuń
  47. JEST DARMOWY DOMEK DLA LALEK I LALKA!

    PENSIVELANE1

    PS. CHYBA DOSTALI JE WSZYSCY :P

    OdpowiedzUsuń
  48. hej.!
    mam info na twojego bloga
    Zoe Saldana (z avatara) na oskarach miała taką samą sukienkę jak ta nowa fioletowa w starplazie (5 w nowościach)

    link do zdjęcia aktorki:

    http://lula.pl/lula/51,97804,7637033.html?i=9


    koffanie04

    OdpowiedzUsuń
  49. Za Uczestniczenie W Imprezie W Nowym Wnętrzu Dostajemy Domek Dla Lalek I Figurkę..;)8
    Strdoll- Marti1996-007

    OdpowiedzUsuń
  50. Misa_Aman pomożesz mi ????

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeśli w jednym miesiącu zarobimy 70sd w graj&zarabiaj dostaniemy domek dla lalek i lalkę :)
    klaudynka2.26

    OdpowiedzUsuń
  52. Boże! Uwilebiam Internet Explorer xD Mi zarówno w Firefox'ie jak i w Operze nie chciało się pojawic. A tam zmieniłam proxy (obecnie piszę komentarz też z proxy, i nic mi się nie blokuje), kliknęłam w adres klubu i tadam! Zalogowałam się, kliknęłam napis "zapisz się do klubu" i gotowe.

    live304, oto-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. MissLextazy - mogłabyś sobie darować swoje "mądre" wypowiedzi. To, że jesteśmy pokłócone nie oznacza, że możesz nazywać mnie głupią. Nie znasz mnie. A ty nie wiesz, co to Windows 7, miło Ci? ;) Wątpię. Daruj sobie zbędne komentarze.
    P.S. Jeśli ktoś nie może zapisać się do klubu, piszcie mi na priv'ie. :)
    Chętnie zapiszę was do klubu i wam pomogę. :)
    MissAgnes3012

    OdpowiedzUsuń
  54. nie działa :(
    mi wychodzi że firefox zablokował proxy ;/

    OdpowiedzUsuń
  55. Dziś mi wysakkuje (ten club jest niedostępny)!



    MissAmanda1

    OdpowiedzUsuń
  56. Mi wyskakuje że klub nie istnieje ;[ misspat299

    OdpowiedzUsuń
  57. Mi wyskakuje, że klub nie istnieje =(

    OdpowiedzUsuń
  58. O, wreszcie mi się udała zmiana proxy ;) A weszło mi nawet bez odświeżania, a w klubie jest już około 5500 uczestników, ale to jest na Tą chwilę ;D Potem będzie Więcej ;P Pozdrawiam - Angelina11197

    OdpowiedzUsuń
  59. Hmm . jak ja właczam to proxy to w ogóle - serwer odrzuca to proxy ..
    Wczoraj jak robiłam to była biała strona z jakimś tam napisem ;/
    Kto pomoże ? pisać do mojej dolki ;)
    Kina1112

    OdpowiedzUsuń
  60. MiSSlextazy ty masz downa :D jak można tak mówić na kogoś kto po prostu sobie napisał komenta?? Ale co do tematu najpierw mogłam ale później już nie =]

    OdpowiedzUsuń
  61. mi nie działa ;/

    OdpowiedzUsuń
  62. ja sie zapisałam ale nic niedostałam
    ps.na sd jestem kina19990802

    OdpowiedzUsuń
  63. Kiedyś się mi załadowało ale chyba wtedy robiłam co innego i myślałam że po wejściu tylko na stronę będę mieć darmówkę, wyszłam nie przejmując się i teraz się nie chce zrobić! =[
    Pojawia się mi, że strona zbyt długo odpowiada..

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja się zapisałam. Co do pytań innych- to tak jak z klubem Jonas Brothers i Princess Protection Program. Za jakieś 2-3 tygodnie będzie 10.000 użytkowników- będzie zegarek, itd. Przynajmniej ja tak myślę ;)
    Jull03

    OdpowiedzUsuń
  65. Mi sie nie udaje zmieniac proxy ; (
    Ale te osoby ktore beda mogly mi pomoc i nie beda kradly konta prosze pisac na stardollu ola_a
    lub na gg 11766896 bede rozdawala stardollary za pomoc . !

    OdpowiedzUsuń
  66. mi proxy nie dziala

    OdpowiedzUsuń
  67. Ale co to są proxy ja nie kapuje! POMÓŻCIE!

    OdpowiedzUsuń
  68. Mi to nie wychodzi te proxy nie działają a chciałabym to miec :(

    OdpowiedzUsuń
  69. mam problem !
    nie umiem zmieniac proxy !
    kto mi pomoze to pisac na stardollu na nick miss_patula
    a gg to :12281773

    OdpowiedzUsuń
  70. cha cha cha!
    mi zadzaiłało tak:
    1.zmieniam proxy na 77.61.246.62 port 80
    2.wchodzę na tę stronę którą podałeś
    3.włącza mi się club, więc się do niego zapisuję
    4.zaznacz "bez serwera proxy"
    5.tadamm!

    OdpowiedzUsuń
  71. teraz dostałam wiadomość że jestem członkiem klubu i kliknęłam na nazwę i weszłam do klubu. czy tak ma być??

    OdpowiedzUsuń
  72. mam google chrome :<

    Maggda10

    OdpowiedzUsuń
  73. Mi wyskakuje klub nie dostępny a robiłam ten kod w przeglądarce :
    1Mozilli Firefox
    2Internet Explorer
    3Google Chrom
    I nic :(
    klidi0amorki

    OdpowiedzUsuń
  74. nie rozumiem
    Zmieniamy proxy na 77.251.211.178 port 8085
    - zmiana w Mozilli Firefox
    - zmiana w Internet Explorer
    - zmiana w Operze
    jak?i co?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!