wtorek, 2 marca 2010

Kolejna już sukienka ANTM!!

Jeszcze jakąś godzinkę temu nie działała mi ta darmówka, ale udało się!!




1. Czyścimy całą historię przeglądarki (wciskamy Shift+Ctrl+Delete, a następnie Enter).


2. Zmieniamy proxy na 
62.105.163.43 port 80
zmiana w Mozilli Firefox
zmiana w Internet Explorer
zmiana w Operze

3. Wchodzimy na 
www.stardoll.com/en/cinema/?id=124

4. Logujemy się.

5. Oglądamy film "America’s Next Top Model" do końca (może się zacinać, trzeba czekać).

6. Darmówka czeka w torbie przy szafie :)




EDIT: Możecie spróbować z proxy 155.198.243.100 port 80

56 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie :
    gosia-vanesa
    wszyscy mile widziani ;*
    Luckas suuper darmowki ;******

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Lucas ;(
    Włączył mi się inny niż zwykle film ;(
    Mam nadzieję, że to jakiś błąd ... no ców poczekam ok. godzinkę, może bd działało ;( GitMajozian

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie działa włączył mis ie film HM :( Poczekam

    OdpowiedzUsuń
  4. Lucas. ! Proszę zrób mi ten kod :) Npaisz na Liliecka :-) Zaproiłam cię

    OdpowiedzUsuń
  5. Super działa :)
    GitMajozian

    OdpowiedzUsuń
  6. czy jeśli zmienie proxy to mogą mi się dostać jakieś wirusy.?

    OdpowiedzUsuń
  7. hm. Wyskakuje mi film z Hannah Montana jak wchodzę w ten link... To dobry film, Lucas?

    OdpowiedzUsuń
  8. hej jak ty robisz te darmówki bo mi jak wyczyszcze historię i zmienię proxy to wcale stardoll nie chce mi się otworzyć na stardoll nazywam się emilka12011

    OdpowiedzUsuń
  9. wyskakuje film z HM ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie mam ie dzial pokazuje sie film z hm
    olokret

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki^^
    Super sukienka;)
    olciiiaa

    OdpowiedzUsuń
  12. a JAK MAM WYŁĄCZYĆŹ PROXY.?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi w ogóle stardoll nie chce się ładować po zmianie proxy ;/
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi nic nie wchodzi pisze ,,404 Not Found" O co tu chodzi? Innym wchodzi, a mi nie! Proszę o pomoc!

    JoannaMaria1990

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobie każdemu kto chce !! pisać w wiadomościach i zaproszeniach i w księdze gości dogadamy się ; >

    OdpowiedzUsuń
  16. Zal nie wyskakuje nic

    OdpowiedzUsuń
  17. pomocy
    magola4

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz pokazuje się film z jakąś dziewczyną i facetem co śpiewa :/

    OdpowiedzUsuń
  19. ej , a to jest film z Wonderful girlz czy jakoś tak ? ; >
    bo mi tylko to wyskakuje !!!! :/
    pierdykant

    OdpowiedzUsuń
  20. Mógłbyś mi pomóc ? bo mnie cały czas wyskakuje :
    Serwer proxy odrzucił połączenie Firefox został skonfigurowany tak, by używał serwera proxy, który odmawia połączenia.
    lub coś że Firefox przerwał połączenie :(
    Napisz proszę na maila lub na profilu. Shannaa15 lub bleble1220@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi nie działa może jakieś inne proxy podaj. Nawet sie nie otwiera stardoll i pisze spróbuj ponownie i tak mogę próbować bez końca :( Pomóż Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak klikam na link, to strona się w ogóle nie otwiera. ;// W sumie to żadna strona nie chce działać, może to jakiś zły nr proxy?

    Minoque

    OdpowiedzUsuń
  23. Inne proxy jest potrzebne znajdź to właściwe

    OdpowiedzUsuń
  24. a mi żadna z tych sukienek nie działa błąd jakiś wychodzi albo wgl. się nie ładuje ;(( a historii nie mam bo mam ustawione żeby się nie zapisywało ;// xxangelaxxs

    OdpowiedzUsuń
  25. W zeszłym tygodniu działało a teraz pisze "404 not found" Proszę o pomoc tylko tych co nie kradną kont :) Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  26. kto mi zrobi tą darmówke??

    OdpowiedzUsuń
  27. Naprawdę Lucas postaraj się znaleźć jakieś inne proxy bo widać te nikomu nie działają :) A ta sukienka jest bardzo ładna :** Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziwna mi się nie podoba.
    zapraszam na:
    www.slodkidomek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zmieniam Proxy wchodzę na stardoll i mi się wyświetla jakiś error. ;/
    I to już parę razy ...
    A może są nowe kody z Harajuku . ? Bo miały być co tydzień ...

    Cukierkowa.Lady

    OdpowiedzUsuń
  30. mi nic nie wchodzi !!!
    xbellusiax

    OdpowiedzUsuń
  31. mi nic nie wchodzi !!!
    xbellusiax

    OdpowiedzUsuń
  32. UWAGA adusia9002 KRADNIE KONTA JA JEJ ZAUFAŁAM I MI UKRADŁA PROSZE NIE RUBCIE TEGO BŁĘDU CO JA!I BŁAGAM WAS CO MAM ZROBIC BY ODZYSKAĆ KONTO POWIEDŹCIE PILSS

    MOJE GG TO 4066992

    OdpowiedzUsuń
  33. cześć ja nie dam rady jej zrobić mógłbyś mi pomóc? mój nick na stardoll to miseuropy czekam na odpowiedź ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. mi działa na

    155.198.243.100 port; 80

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję ci Lucas i przepraszam za moją natarczywość i trochę niegrzeczne wymuszanie podania numeru proxy...Ale jak się coś kobiecie spodoba to za wszelką cenę musi to mieć... ;** Pozdrowienia :) Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja zrobiłam proxy, załadowało się, obejrzałam film do końca a sukienki nie ma :( Kompletnie nie wiem o co chodzi :((
    Laktozaa13

    OdpowiedzUsuń
  37. jak sie włonczy wam inny film to wejdźcie w archiwum i tam jest "America's Next Top Model" , kliknijciew na niego i obejrzyjcie.

    OdpowiedzUsuń
  38. haha, zapomniałam sie podpisać


    tosinka

    OdpowiedzUsuń
  39. ta sukienka jest w stylu "decades" ze staplazy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Podziałało ;) Ja już ją mam ;D
    Laktozaa13

    OdpowiedzUsuń
  41. dzięki Lukas :D
    ten drugi zadziałał

    OdpowiedzUsuń
  42. mi się włancza na tym proxy 155.198.243.100 port 80 ale włancza sie wogule ten film !!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Hmm. A mógłbyś napisać instrukcje jak się zmienia proxy na google chrome?

    OdpowiedzUsuń
  44. 155.198.243.100 port 80 te proxy działa, thx za info
    fimik załadował się bez problemów
    Miley2705

    OdpowiedzUsuń
  45. jeśli komuś nie działa to pomogę :) i zrobię :)

    maria797 z wrocławia jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  46. moge komuś zrobić spko nie kradne kont sami zobaczcie moje konto to kejti202;) moje gg to 4066992

    OdpowiedzUsuń
  47. Podobalaby mi sie gdyby te jakby.. kolce.. na samej gorze dochodzily do brzegu sukienki a nie zatrzymywaly sie w 3/4 jej dlugosci :D Ofc nie działa, zdazylam zobaczyc tyle ze zmienili film z wonder girls na jakiegos goscia ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. mam ją jest świtna
    zapro do mnie Arafatka15
    wpadać ;**

    OdpowiedzUsuń
  49. mam ją jest świtna
    zapro do mnie Arafatka15
    wpadać ;**

    OdpowiedzUsuń
  50. proxy 155.198.243.100 port 80

    Ustawcie takie to wam się powolutku strona załaduje. obejrzycie filmik i bedziecie miec. ja sie z top desginers stardoll dowiedziałem o tych proxach ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie wyszło mi ;( Obejrzałem filmik na proxach UK i nie dostałem sukienki ;( Prosze zdobędziesz mi ją? Dane podałam przedtem ;(
    Mariinam

    OdpowiedzUsuń
  52. NIE DZIALA ALE GÓWNO!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Proszę, niech ktos mi zrobi, juz o takiej jednej 2 damówki robiłam i żadnej nie mam. Lucas, najlepiej ty.
    Esmie_Stewart

    OdpowiedzUsuń
  54. mi nie udaje się z żadną sukienką chętnych do pomocy proszę aby pisali na priv basikom :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!