środa, 3 marca 2010

Konto LE_doll!!

Wraz z Mimi od jakiegoś czasu prowadzę konto LE_doll. Dolka znajduje się na liście najpopularniejszych projektantów! Niestety dzisiaj skończyło jej się superstar i nie można wystawiać projektów ;/ Dlatego szukam kogoś kto by mógł doładować! ;)


Dla osoby, która wyśle SMS (za 11 zł) dostanie w zamian 120 SD + reklamę w linkach po bloku namiesiąc + umieszczenie nicku i adresu ze Stardoll w tej notce! :)

W komentarzach zostawiajcie swoje numery gg, a ja do was napisze! :)

Edit: Osoby, które doładowały:
- onegirl17
- BffLolOmg
- Mitaraschi
- jusiek1997
- patri

52 komentarze:

  1. a dlaczego sami nie możecie sami sobie wysłać ?? tylko tak pytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja doładuje ale najpierw 150sd

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka konrad :P
    ja mogę jej doładować . . . tylko, że ostatnio nie działa mi ani gg a ni skype :/
    możesz do mnie napisać na stardoll, masz mnie w znajomych [chyba]

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol, chyba najpierw doładowanie, a potem 150 sd, czyż nie ;pp

    Heh, ja moge doładować, moje konto na sd, mzo ;))

    A i nr. GG ;)) : 5177069

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja doładuję a gg to 11597780

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mogę ;p jak chcesz to za darmo bo ostatnia zostało mi na koncie a nie mam gdzie wydać

    OdpowiedzUsuń
  7. hey, ja z chęcią doładuje, napsz na Jenny6600!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym mogła tylko napisz co i jak. Mój numer gg to: 17938935

    MissEmi880

    OdpowiedzUsuń
  9. 19994695 doladouje ale che najpeirw chociaz 80 sd

    OdpowiedzUsuń
  10. JUHHUU ! ;D
    GG już działa . ;]
    mój numer to 210779968

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! Mam wiadomość do wszystkich. :]]
    Poszukuję kogoś, kto mógłby mi sprzedać jakieś ciuchy z St.Trinian2. Zainteresowanych proszę o kontakt poprzez moją Księgę Gości. Miqusia

    OdpowiedzUsuń
  12. ja doladuje pisz an moje gg 1 9 9 9 4 6 9 5

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć . Ja chętnie doładuję .
    Mój nick to Mitaraschi , a Gadu-Gadu : 6743025

    OdpowiedzUsuń
  14. masz konto baby ;p
    lol

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto doładuje mi za darmo ?
    Pisać pod tym komentarzem ;)
    Będzie mi strasznie miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja już doładowałam i powiem szczerze ,że się cieszę, a Ci co chcą najpierw stardollary a potem doładowanie, to nie bójcie się :)
    Przecież Lucas jest znany i nie zmarnował by konta, a z resztą ja mu zaufałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mogę doładować gg : 7244044

    OdpowiedzUsuń
  18. matkosz, nie wstyd Ci prosić ludzi o takie coś? Masz kasę na Lucas.Poland to masz i na te konto. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Omg, następna zazdrosna,że Lucasa wszyscy lubią . Np : Ja lubię :))) ;*****

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy drugi etap ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No właśnie , kiedy będzie 2 etap ?

    Już normalnie nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie imię - Mimi
    Pies mojej koleżanki ma tak na imię.
    Lol. :DD

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mogę ;D
    Moje gg to ; 2325505

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja mogę doładować , moje gg to ; 2325505

    OdpowiedzUsuń
  25. No to nieźle się wklepałaś MissAgnes3012 , hahahha to tak jak by zdrobnienie Mimi, wiesz? A jej imię to Martyna ! Dziecko neo ,wyłącz ten komputer , bo się zagrzeje ...

    OdpowiedzUsuń
  26. Lucas nowa darmówka od HM.
    Wchodzimy na goproxing.com
    W okienko wpisujemy http://www.stardoll.com/en/campaigns/hmlcauk/
    Logujemy się
    Klikamy na CONTEST & GIFTS
    hela456

    OdpowiedzUsuń
  27. bony ile osob ci doladowalo.. ehh
    co z konkursem karaoke ?

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest już to krzesło reżysera z Hanny Montany !!
    - Daruska200

    OdpowiedzUsuń
  29. wchodzcie na www.goproxing.com w konkursie hannah montana darmowe krzeselko a logujac sie na stardoll poprzez bramke www.myproxy.ca/ jeszcze jedna darmowa korona z filmu ksiezniczka i zaba:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  30. Juz jest darmowe krzeslo Hannah Montana aby je zdobyc nalezy :
    1.Wchodzimy na goproxing.com
    2.W okienko wpisujemy stardoll.com/en/campaigns/hmlcauk
    3.Logujemy się.
    4.Klikamy w przycisk "Contest&Gifts"
    5.Krzesło czeka w prezencie od Admina przy szafie
    a tak przy okkazji na staredoll jestem amorek134 zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Omg, następna zazdrosna,że Lucasa wszyscy lubią . Np : Ja lubię :))) ;*****


    Nie podlizuj się! Ja np. go nie lubię. I moje ponad 20 koleżanek też nie! To debil.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestem ----Gosia----

    Też chciałabym mieć SuperStar i dlatego pytam.

    Jak to się robi że ktoś Ci go daje czy o co chodzi?

    Przepraszam, nie mam doświadczenia w stardoll.

    OdpowiedzUsuń
  33. wiesz jest nowa darmówka z hany montany wystarczy wejsc do kina i obejzec z nią filmik to sie dostaje krzesło z filmu!

    martunia_97_xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Coś mnie wywaliło z mojego własnego klubu:

    Psy_Kody

    Pisze że jestem założycielem ale coś jest nie tak

    OdpowiedzUsuń
  35. jest nowy kod :
    1.Wchdzisz na goproxing.com
    2.W okienko wpisujesz http://www.stardoll.com/en/campaigns/hmlcauk/
    3. logujemy się
    4. klikamy na contest gifts
    na stardoll stelka

    OdpowiedzUsuń
  36. jest nowy konkurs o fryderyku chopinie dostaje się darmowe pianino xd

    OdpowiedzUsuń
  37. Mimi to nie imię...to jej ksywa.

    OdpowiedzUsuń
  38. lucas darmo krzesło od hanny

    Darmowe krzesło Hannah Montana.
    Aby je zdobyć wejdź w goproxing.com
    w puste okno wklej ten link
    stardoll.com/en/campaigns/hmlcauk
    zaloguj się na stardoll
    kliknij w przycisk Contests&Gifts

    OdpowiedzUsuń
  39. Za udział w quizie o Fryderyku Chopinie dostaje się darmowe pianino: http://www.stardoll.com/pl/contest/view.php?id=271

    Qeule

    OdpowiedzUsuń
  40. a ja chce kupić konto Kamila19_95 za 215 zł

    OdpowiedzUsuń
  41. a ja chce kupić konto Kamila19_95 za 215 zł

    OdpowiedzUsuń
  42. a ja chce kupić konto Kamila19_95 za 215 zł

    OdpowiedzUsuń
  43. a ja chce kupić konto Kamila19_95 za 215 zł

    OdpowiedzUsuń
  44. a ja chce kupić konto Kamila19_95 za 215 zł

    OdpowiedzUsuń
  45. wykorzystujesz ludzi ! dlaczego sam sobie nie doldadujesz albo ta twoja mimi na koncie lucas.poland zawsze jest ss

    OdpowiedzUsuń
  46. Doładuję to konto ;)
    moje gg;
    1618469
    Moj nick; 321Dul321 ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. e jak to robisz że wysyłasz ludziom stardollary???


    lui29

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!