piątek, 30 kwietnia 2010

Nowa zapowiedź Święta 3 Maja na Stardoll

14 komentarzy:

  1. ten konkurs z tymi kwiatkami w wazonie to jest dla izraela albo ogolnie dla arabii 80.74.110.149 port 80:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  2. ten PKiN jak będzie, to od rzu kupuję cena niema znaczenia, to symbol polski

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy wyniki konkursu z Looklet?

    OdpowiedzUsuń
  4. faktycznie.. oddali nam 3 tyg ss! ale za to cena to 20 zł !!! to już przesada!!! mój nick na stardoll to Ann0026
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ! Nareszcie nasz ukochany kraj będzie wyróżniony :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ej Lucas,BloOondinaaa ..
    kiedy będzie T-shirt z napisem " i love poland" ?? bo słyszałam że ma taki być xd

    Pumata24

    ps. licze na odpowiedź w księdze gości. :) pozdro ;* :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Heey Lucas ! Zrobiłąm sobie nowe konto na stardoll i po chyba 2 dniach grania na nim dostaje sie za darmo SS na 24 godziny ! Dostałam również manekin stardesign, okno,dywan z kotkiem i takie coś do gadania ( taka tuba czy coś,, zapomniałam jak sie to nazywa). Wejdź na moje konto to zobaczysz.
    xcytrusskax

    OdpowiedzUsuń
  8. no a w sceneri nr 2 z komiksów sukienka i pałac jest w niej

    angelika-96

    OdpowiedzUsuń
  9. jest nowa opcja kiedy zakładamy nowe konto są to usta
    zobacz na moim blogu opisałam to całkiem dokładnie stardoll-kodydemi978.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mi działa ta strona więc jesli chcecie załatwie wam manekin

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!