wtorek, 20 kwietnia 2010

Nowe tło do scenerii

16 komentarzy:

  1. Nowy konkurs.

    http://www.stardoll.com/pl/campaigns/trashart/index.php?id=1000

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha pierwsza xD

    I fajna sceneria xD

    OdpowiedzUsuń
  3. :] Super.., a dziwne jest jedno.. xD pare dni temu pisalam do administracji stardoll, aby zrobili jakies tlo xDD i oto jest:PP

    Szopunia9797

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ! akurat, bo chcę zrobić scenerię z lady gagą, strój i medoll już mam, ale wnętrza scenerii nie miałam, ; D
    a strój w miiisie ; D nawet w apartamencie już mam ; D
    zapraszam na bloga

    katalog-mody-stardoll.blog.onet.pl

    pzdr. Aniulka_1996

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli ktoś zna jakikolwiek kod na kosmetyki dla nss byłabym bardzo wdzięczna gdyby mi podał.
    Na stardoll jestem Patka1004 jeśli ktoś jakieś zna niech pisze na stardoll. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. to tło jest do dupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne tło... Dobrze że jakieś nowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. stardollowo.xx.pl Zapraszam! :) Jestem allessa1997

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim klubie ...KoDzIkI... trwa konkurs na SS, zapraszam!!

    mistusiak

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzieliście ??!! Teraz SS za tą samą cenę jest tylko na 2 tygodnie ! To zdzierstwo. Napisałam już w tej sprawie do stardolla. Wy też napiszcie. Może jeśli będzie nas więcej to powróci znowu 3 tygodnie lub nawet miesiąc. Ciebie Lukas proszę, abyś rozpoczął tego typu akcje na swoim blogu. To nie fair alby tak zdzierali z nas kasę !

    Laktozaa13

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!