czwartek, 22 kwietnia 2010

Odpowiedź adminów w sprawie zmian płatności SMS

Napisałem wczoraj wiadomość od adminów z prośbą o wytłumaczenie, dlatego zmniejszono długość bycia superstar za SMS. Oto ich odpowiedź:

Cześć Lucas.Poland, dziękujemy za list.

Aby ułatwić zakup Stardolarów udostępniamy Wam nowe opcje doładowania konta na Stardoll- DaoPay i Przelewy24, które mają bardzo korzystne ceny.
DaoPay to metoda dostępna w około 200 krajach w tym także w Polsce. W odróżnieniu od metody smsowej, która jest problematyczna dla wielu naszych użytkowników, DaoPay umożliwia Wam płacenie poprzez połączenie telefoniczne (zarówno z telefonu stacjonarnego jak i komórkowego)
Dzięki naszej drugiej, nowej metodzie - Przelewy24 - możesz szybko i bezpiecznie zrobić przelew internetowy. Doładowanie Stardolarów i życie jako Superstar jest teraz bezpieczne, szybkie i łatwe jak nigdy dotąd!

Pozdrawiamy serdecznie,
Personel Serwisu Stardoll


Nic konkretnego się z tego nie dowiedzieliśmy. Jedynie tego, że najlepiej doładowywać superstar poprzez DAO PAY. Można z tego korzystać poprzez telefon komórkowy i stacjonarny. Szkoda, że admini nie odpowiadają na pytania zadane przez nas. Może i życie jako superstar jest teraz "bezpieczne, szybkie i łatwe jak nigdy dotąd", ale jest również drogie jak nigdy dotąd.

18 komentarzy:

  1. też tak myślę niewiem jak mogli to zrobić

    MissPati2409

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe! Odświeżyłem strone i mi sie ten post pojawił! Ale nie wiem co to DAOPAY

    OdpowiedzUsuń
  3. słuchaj jestem Katte99 i wię albo nam dadzą znowu miesiąc i 110 stardollarów albo nie doładujemy sobie ss

    OdpowiedzUsuń
  4. to już przesada! we wtorek skończyło mi się ss, a zawsze płacę przez komórkę. Już wolę to skrócenie do 3 tyg. (chociaż wtedy też byłam zła) niż 2 tygodnie -~to za mało jak na cenę! Na szczęście rodzice nie mają zastrzeżeń co do płacenia, więc może namówię mamę do przelewu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ło ale w tamtym chyabo 10 gr. mniej płacisz wielka róznicaa .;/
    hastwo i tylee

    OdpowiedzUsuń
  6. ŻAL! Stardoll to już nie to samo co paper doll hawen! teraz wszystko jest dla kasy! Buuuuuuuuuuu starjkujmy! powiedzmy ze mamy dość!

    MissApsik98

    OdpowiedzUsuń
  7. KORZYSTNE CENY? nie. ja w to nie wierzę. nie dość, że dodali reklamy to ss zdrożało... chyba bardziej opłacałoby się im wrócić do starej ceny 11zł/msc, bo więcej ludzi by kupowało. a ja w życiu nie kupię ss!

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nawet karty kredytowej nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. To wielki , wielki skandal ! Stardoll nas oszukuje ! To nie do wytrzymania ! Ja mam konto doładowane przez przelew na 12 mies. ale ja czasem mi nie starcza 200 sd na mies. to se doładowuje SMS , więz stardoll według mnie to oszuści !

    OdpowiedzUsuń
  10. te wiadomości wysyła komputer więc raczej szybko się innej odp. nie doczekamy :/
    agisia1204

    OdpowiedzUsuń
  11. Też dostałam ta wiadomość :P Mimo, ze nic do nich nie wysyłałam :P
    Ale przesadzili! Złodzieje...
    Natinka96

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh, niezłe.:D Pewnie mają już gotowe formularze z odpowiedzią, które wysyłają wszystkim - nie ważne, jakie się pytanie zadało. ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam ich w d*pie. Nie doładowuję już od około 3 miesięcy i powoli odzwyczajam się od Stardolla. Jak tak dalej pójdzie to na tej stronie zostaną tylko admini. Będą mieli "bezpieczne, szybkie i łatwe jak nigdy dotąd" stadollowe życie... Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mi tak odpisali, i nic się z tego nie dowiedziałam. Odpisali zupełnie nie na temat.

    OdpowiedzUsuń
  15. Żal mi Stardoll'a ! Za DAO PAY płacimy 9.98 a za SmS 10.98 . Rózni się to tylko 1 zł i do tego jest tu 2 miesiące i tu ;// W DAO PAY jest 100 sd a w Sms 110 ;D Jaka to różnica ./ ? I tak jestem PRZECIW !

    Zrobiłam klub PROTESTnoSUPER kategoria Uważam...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. jak ja do nich pisałam to mi odpisali identyczną wiadomość :/
    Widać jak bardzo im zależy na zadowoleniu klientac :/

    Ayazuki-Yuuki

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile czeka sie po wplacie przelewem na uaktywnienie ss?

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!