poniedziałek, 24 maja 2010

Nowa lalka dla ss - Alexander Rybak.


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/7/7a/Alexander_Rybak_at_the_Eurovision_press_conference.jpg

Alexander Rybak- Alaksandar Iharawicz Rybak, ur.13 maja r. w Mińsku) – norweski piosenkarz, kompozytor, skrzypek i aktor pochodzenia białoruskiego. Pierwszy singel z albumu to "Fairytale", piosenka będąca laureatem Konkursu Piosenki Eurowizji 2009.

Lubicie go, jego piosenki? :)


http://1.bp.blogspot.com/_nofn6lFWIq0/S_pE2bLrumI/AAAAAAAAA1s/wLjwZHHqK7E/s1600/rybak.JPG

11 komentarzy:

  1. jest nowy kod otóż zmieniamy proxy tak jak przy lustrze z simple wchodzimy do klubu na górze strony bierzemy 1 klub sponsorowany powinien być z nikodema zapisujemy się do klubu wyłańczamy proxy i ta bluzka jest w pomarańczowej torbie przy szafie
    odwiedzczie mnie mnie to zobaczycie jak wygląda nataleczka__xd

    OdpowiedzUsuń
  2. WKOŃCU ................. TAK DŁUGONA NIEGOCZEKAŁAM :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go lubię jest bardzo utalentowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słucham go, ale widać, że Stardoll się postarał, bo jest podobny ;]
    http://cooll-stardoll.blogspot.com/
    Zapraszam ; DD

    OdpowiedzUsuń
  5. hej.. : :)
    mam jedno pytanko czy nie wiesz jak można teraz wejść do sklepu Otto.?
    Bo ja i moja koleżanka sprawdzałyśmy i nie da się już na nie wejść. ; /
    pozdrawiam. :)
    na stardoll... 12jula12_1997

    OdpowiedzUsuń
  6. piosenki nawet spoko ; ))


    a lalka podobna i to bardzo :D




    BeleVile

    OdpowiedzUsuń
  7. Tu vika199830 , hciała bym REKLAMĘ na boku bloga ( dwa tygodnie ) tylko niewiem czy mam napisać ci na priv czy na czad

    OdpowiedzUsuń
  8. SORRKI , JUŻ NIE CHCE REKLAMY ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, ale bardzo się cieszę, że jest spokrewniony z Białorusią:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, jest podobny :D
    Ale szczerze to go nie znam :PP

    Chiohang

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!