środa, 5 maja 2010

Reklama sponsorowana - smolinkaa

Kupiłam ta reklamę na blogu Lucasa, aby prosić Was o głos na COVERGIRL.
Wiem, ze zapewne nie lubicie takich reklam, sama zaliczam się do tej
grupki osób, ale zdarzy się, ze zagłosuje, aby pomoc komuś osiągnąć ten
tytuł ;P.

Ale muszę przyznać, ze jest to trochę niefajne, kiedy wygrywa 5 osób na
1000.

Tak wiec czasami (szczesliwym trafem) ktos wygra to 200 SD, takich
przypadkow jest 1 na 1000 (bo potrzeba ok. 1000 glosow, aby zostac CG).
Dlatego postanowilam, ze jesli zaglosujesz na mnie, a ja wygram,
dostaniesz prezent SS. KAŻDY! Co więcej za oddany głos na CG
automatycznie dostajesz 1 SD, tak wiec nic nie tracisz, możne minutkę
xD.


Ale oprócz prezentów do wygrania będzie również główna nagroda 1000 SD!!!

To bardzo dużo.. heh :)

Bardzo Was proszę abyście w tym dniu zagłosowali na mnie na COVERGIRL!

Jest to moje drugie marzenie, ponieważ pierwszym jest, aby latać xD
Nierealne, wiem, dlatego pomóżcie mi z tym drugim :*

Oczywiście nie zapomnicie się wpisać do Księgi gości!



SMOLINKAA