piątek, 21 maja 2010

Wkrótce darmówki Hannah Montana

19 komentarzy:

  1. a to moze z klubu hannah montana ktory jest od niedawna?:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham hannah montana www.star-doll.ocom.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. ŚlicznOO . ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. albo moze i nie bo tam byla tylko koszulka:) lucyna82

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie wiesz jak mnie ucieszyłeś tą wiadomością !!.


    [Muszę je mieć,muszę je mieć ]

    Dzięki za innnfo ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. pewnie ze zmianą proxy:(((



    a i tak ładne:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę ją mieć, muszę, muszę, muszę!!!
    Jupikajej!!!
    Hannah_0Montana

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie taka czarna kurteczka przyda mi się do dolki niess

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie opis jak i kiedy je otrzymać

    OdpowiedzUsuń
  10. wejdzcie na kasiuniaa-kaka.blogspot.com
    maacie wyjasnione jak to będzie wygladac dzisj jest darmowy stroj od soni xD

    OdpowiedzUsuń
  11. słuchajcie ja wiem jak je zdobyć!

    Aby je otrzymać należy w wyznaczonym dniu zalogować się na stardoll poprzez bramkę:

    facebooksurfing.info

    wpisując adres kampanii reklamowej:


    stardoll.com/en/campaigns/disneyse


    TYLKO DZISIAJ JEST DOSTĘPNY 5-CIO CZĘŚCIOWY STRÓJ OD DEMI LOVATO !!! TYLKO DZISIAJ !! RESZTE MACIE TU:

    http://2.bp.blogspot.com/_UuwJ2SLvdWg/S_bmh4LiAVI/AAAAAAAAGv8/0rdizonDOEc/s1600/disney_darm.jpg

    mozecie te darmówki zobaczyc u mnie jestem Barbiette. (z kropką na końcu!)


    SZYBKO !!

    OdpowiedzUsuń
  12. Już są darmówki, dziś Słonecznej Sonny, 280maja - Star Struck a 4 czerwca Hannah Montana


    VeraMon

    OdpowiedzUsuń
  13. supeer to jest. ! ;*********
    oby tylko nie było na zmienianie proxy jak zawsze z fajnymi darmówkami :( ;/

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne.. ale mi nie bedzie działało ..

    Aisha_0

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka mi się bardzo podoba . (;
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA! :
    http://skomplikowane-zycie-shaili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo ja bym chciała już to mieć,ale dopiero będzie dostaępne 4 czerwca...Jeden dzień przed imprezą urodzinową!:D

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!