poniedziałek, 10 maja 2010

Wyprzedaż w PHILOSOPHY

W sklepie PHILOSOPHY rozpoczęła się wyprzedaż 50%. Ostatnio coraz więcej sklepów ma takie wyprzedaże i zostają wycofywane ze StarPlazy (m.in. DKNY). Wydaję mi się, że tak będzie również z tym sklepem. Mam nadzieję, że po wycofaniu tych sklepów, pojawią się nowe z realnego świata. Bardzo chciałbym, np. H&M. ;D


Co o tym sądzicie? Kupicie coś na wyprzedaży?


EDIT: To już potwierdzona informacja. Sklep zostanie zlikwidowany. Wkrótce Stardoll prawdopodobnie zacznie rozsyłać o tym wiadomości.

12 komentarzy:

  1. victoria.97.10 maja 2010 15:32

    mam nadzieje,ze te sklepy,które zostały wycofane bd zamienione na lepsze ; )

    świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyżby stardoll chciał wycofać również ELLE i inne sklepy firmowe ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Stardoll bankrutuje (?) ;o Na serio, tak podwyższają ceny za doładowania itp...

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi się tak wydaje. Ostatnio coraz rzadziej widzę ich reklamy. Ale jak skasują wszystkie firmowe sklepy to co nam zostanie? Basics, Evil panda?

    Pozdro, Maggda10

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie narzekajcie tylko kupujcie to co zostało jeszcze :P

    OdpowiedzUsuń
  6. victoria.97.10 maja 2010 17:44

    prawda Aravilar ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. PHILOSOPHY zostanie wycofany 16 maja :)
    Wiadomości już rozesłane

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bym chciała reserved i np. cropp no i oczywiście orsay i h&m

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niecierpię tego sklepu i na pewno nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  10. no fajnie by było gdyby był H&M


    MissSylwia19973

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja bym wolała coś ambitniejszego niż sklepy w stylu H&M i Reserved...

    OdpowiedzUsuń
  12. no mogli by zrobić sklep H&M
    I takie ciuchy w stylu Cropp i House ;))
    Anahi1515

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!