poniedziałek, 14 czerwca 2010

Darmowa kokarda z filmu "Shrek Forever After"

Do zdobycia dosyć ładna różowa kokarda z filmu "Shrek Forever After". Niestety jej zdobycie nie jest zbyt proste, ale myślę, że dacie radę. ;)


1. Logujemy się na Stardoll.

2. Wchodzimy na stronę www.paramountpictures.co.uk/PremiereClub/PremiereClub_Promotion.asp?pid=792&u=NUMER KLIENTA, w miejsce NUMER KLIENTA, musicie wkleić swój własny numer, który znajdziecie na stronie Moje konto, w zakładce Ustawienia konta.


3. Klikamy na ENTER >>

4. Klikamy na REGISTER NOW >>

5. Wpisujemy obojętnie jakie dane (nawet mail), zaznaczamy kwadraciki i klikamy SUMBIT >>

6. Klikamy na DO NOT SENT ME UPDATES >>

7. Klikamy na CONTINUIE >>

8. Klikamy na ENTER >>

9. Klikamy na CLICK HERE >>

10. Przenosi nas do apartamentu. Kokarda czeka w torbie Shrek przy szafie. ;)

60 komentarzy:

  1. mi to nie zadziałało ;(




    mis.nela

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz się okaże..
    nuttellka

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skreśliłeś numeru klienta tego na górze

    Decesso

    OdpowiedzUsuń
  4. To nic. ;D
    Ale dzięki za czujność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Superowa jest ta kokarda

    Miss_chmarcia98

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zadaziałało :D dzięki LUcas.:D

    OdpowiedzUsuń
  7. a gdzie jest do not sent me updates?

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety mi nie działa :(
    NatalliaBella

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zrobiłam, nie dostałam.
    Buuuó.;X

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem jak podać nr, mi wyskakuje że nie ma takiego nr ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. yyyy... mi nie dziala... :((



    majka521

    OdpowiedzUsuń
  12. dzięki :D fajna ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko działa. Dzięki Lucas za darmówke.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. yyy.. nie działa .??

    Rizelda

    OdpowiedzUsuń
  15. nie działa



    llejdii

    OdpowiedzUsuń
  16. a nie ma tego do not sem uplese - czy jakoś tak :/

    OdpowiedzUsuń
  17. co wpisać w numer telefonu? mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam wszystko co trzeba, ale niestety nie działa.. :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wiem! Jestem genialna, (to jasne, bo mam na koniec roku 6. z matmy, polaka, anglika, plasty i religii i mam średnią 5.5)
    Ten link co macie i trzeba ten swój numer klienta wpisać, to jeszcze raz wejdźcie na ten link i tam kliknijcie Click here,czy jakoś tak i bedziecie mieli, a jesli nie, to kilka razy tak zrobcie

    Rizelda

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę, nie działa numer telefonu! co wpisać?

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna ta kokarda. mi zadziałało ; P


    gold2999

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, t ak. Już wcześniej na to wpadłam, mi też się udało :D

    na stardoll: xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak wam nie działa to spróbujcie kilka razy i dostaniecie ;)
    Ja tak zrobiłam i jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rizelda dzięki! Ona jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dzięki działa ;) Nie trzeba wpisywać numeru telefonu bo nie jest oznaczony gwiazdką ;) Pozdrawiam lenusias8520

    OdpowiedzUsuń
  26. nie musicie wpisywać NUMERU TELEFONU ! jest to nieobowiązkowe , wiem że z numerem jest problem bo pisze że nie działa . !

    OdpowiedzUsuń
  27. ej , ale gdzie jest " do not sent me updates " ? . .

    OdpowiedzUsuń
  28. nie działa, ; /

    - laylaal .

    OdpowiedzUsuń
  29. a ja już mam, x d
    weszłam po prostu przez mozille, a nie opere, i już jest, ; )

    - laylaal .

    OdpowiedzUsuń
  30. BRAWA DLA CIEBIE, na górze jest czyjś numer klienta

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie działa. jak wpisuję telefon... wpisuje różne numery? Co jest źle? ;/

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuję za instrukcje bardzo ładna ta kokardka udało mi się ją zdobyć...glamlexi

    OdpowiedzUsuń
  33. mam problem...;( boo. ja bym chciała, doładować sobie superstar
    (z tej promocji), a jak się zalogowałam, to wyświetliła się własnie ta promocja i ja wyszłam z niej na chwilę. A za chwilke jak sie znow zalogowalam, to juz nie wyswitlalo sie to okienmo z ta promocja. Jeśli ja naciskam na "AWANSUJ TERAZ", to tam w tych metodach doladowywania ss, nei ma tej promocji za 4,88. No i własnei moj problem polega na tym, ze nie wiem, gdzie znalezc ta promocje, by z niej skorzystac...POMOCYyy. plissska. zalezy mi na tym oOogromniee.! Z góry dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Do tych którzy nie mają "Do not sent me updates":
    A klinęliście na "Register now"? :>

    MileySmaily121

    OdpowiedzUsuń
  35. Lucas, nie zmazałeś nr. klienta na górze
    ^^

    OdpowiedzUsuń
  36. łatwe do zdobycia,
    jasne,że mam!!!
    a kokarda taka sobie!

    gaba115

    OdpowiedzUsuń
  37. twój numer ktona to : 19486978

    OdpowiedzUsuń
  38. Ta kokardka chyba nie jest warta aż takiego zachodu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. nie działa oczywiście...

    OdpowiedzUsuń
  40. zadziałało fajna jest


    zikas1

    OdpowiedzUsuń
  41. zadziałało fajna jest


    zikas1

    OdpowiedzUsuń
  42. zadziałało fajna jest


    zikas1

    OdpowiedzUsuń
  43. Nr telefonu :( mi nie działa . Jestem złaaaa ! ._.

    OdpowiedzUsuń
  44. Thx Lucasie za to i tym komentarzom ; ***

    OdpowiedzUsuń
  45. działa
    wy po prostu nie umiecie tego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  46. teraz zmienili i jest tylko zalogować się, wpisać ten link z numerem klienta i wyskoczy ENTER i potem CLICK HERE i przenosi nas do apartamentu gdzie już czeka kokarda.

    gagusia104

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystko działa. po prostu trzeba umieć zrobić :D dzięki za kokardkę <3

    OdpowiedzUsuń
  48. to nie fer mi nie działa
    kruszynka232

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi zadzialalo ,, ta kokardka jest slodka ...>

    OdpowiedzUsuń
  50. przed numerem telefonu napisz 089 ,np 089642937 albo 089528733
    na stardoll jestem Asiulka9876

    OdpowiedzUsuń
  51. Działa! poszlo gladko ;)
    Lucas jestes super ;p
    Sabrina273

    OdpowiedzUsuń
  52. Zadziałało dzięki wielkie

    Na stardoll Anonimowa.Laska

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!