wtorek, 1 czerwca 2010

Dzień Dziecka! :)

Dzisiaj Dzień Dziecka , więc życzę wszystkim dzieciom tym młodszym i starszym Wszystkiego Najlepszego! :)

Z okazji tego dnia, mam do rozdania prezenty.
Z tej notki wylosuje 20 komentarzy, które zostaną wynagrodzone prezentami!
( Pisząc komentarz nie zapomnij o swojej nazwie ze stardoll! )




Od Lucasa: Ja również dołączam się do życzeń! Najlepszegooo! ;)


http://kocikzielony.files.wordpress.com/2009/06/2008_dzien_dziecka.jpg

edit : prezenty otrzymują : weronika0997, CrazyOctoville, Foolored , czipsik , Katerinka122,
Eska104, laleczka_20 , Ninka_Doll , SelenaGomez1617 , fotomodelka20 ,
GGaabbii111, Tofcio_aug, maarleenuss ,MarinaPL , ladygaga877
martyna_maz , zgnilaaa , demetria123_4 , Agnieszka252 , justi124

Po nagrody zgłaszajcie się w mojej księdze gości! ( BloOondinaaa )

528 komentarzy:

  1. Super.! nawzajem! ;D (natisanka)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam dzień dziecka prezenty i wogóle super!!!!!!

    Na stardoll
    Killy9527

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza!!!! Dziękuje za życzenia! Też życzę wszystkim najlepszego ;D Sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  4. niutekkasiutek

    ja chce ;]]

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki wielkie :)

    karashi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się bardzo cieszę że jest dzień dziecka. U nas w szkole był festyn, a ja od rodziców dostałam fajne prezenty. A przy okazji : Super jest ten miś z obrazka. Bardzo ładny.

    Tunika--Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. tobie również życzę wszystkiego najlepszego ! :)
    izunia567

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny blog.
    Dzięki za życzenia.
    Nawzajem. : )

    .Ancia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :))
    daniel-skorpion

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki i nawzajem :)

    MaRtUsS78

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za życzenia.
    Nawzajem.
    Supcio blogasek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za życzenia.
    Tobie także życzę wszystkiego naj z tej okazji ;D
    Mój nick Klaudyna12348

    OdpowiedzUsuń
  13. siemma , szkoda ze nie ma darmowych SS .


    natalijka995

    OdpowiedzUsuń
  14. hej.. Dziękuje :**

    dinusia123

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo lubię ten dzień bo cała moja rodzinka się spotyka i świętujemy cały dzień :)
    i oczywiście wszystkiego najlepszego dzieciaki bo to masze święto wiec bądźmy dziś uśmiechnięci i nie tylko dziś
    pozdrawiam
    maxxxi33

    OdpowiedzUsuń
  16. heh :)

    miss_mody_nr1

    OdpowiedzUsuń
  17. Hejka lucas,ja również życzę ci wspaniałego dnia dziecka.

    Mój nick na stardoll:Agilka

    OdpowiedzUsuń
  18. Rówież życze wszystkiego najlepszego wszystkim .

    Maaagddaaa

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepszego , MissIndia147 ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę wszystkim dzieciom wszystkiego najfajniejszego dużo prezentów i wyjazdu tam gdzie chcecie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. życzę wszystkim szcześliwego dnia dziecka! :) Pozdrawiam załogę bloga!:D
    Miss_Zuza.

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej... Wszystkiego naj :) Pozdrawiam

    Sylwia_Star_

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzięki za fajnie życzenia !
    kacha_21

    OdpowiedzUsuń
  24. Najjj dla wszytskich dzieci czytają cego bloga ! ;**
    angelkan

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję, Tobie też sto lat!
    stardoll - illds

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepszego , nazwa to MissIndia147 pierwszaa !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. hejka lucas!
    Jestem stlą czytelniczką twojego bloga!wylosuj mnie pliska!
    muj nick na stardoll to Pysia_1998

    OdpowiedzUsuń
  28. ojj dziekujemy bardzo ; )

    claudusia97

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dzięki! D;

    ~sunnysan12

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzięki za życzenia :-*

    marzenamiley

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też dołączam się do Tych życzeń :)
    madzia1295

    OdpowiedzUsuń
  33. dziękuje i nawzajem

    (seroparecer343)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny obrazeczek;)POZDROWIENIA DLA C-B

    AnetMiss10

    OdpowiedzUsuń
  35. Hej.♥ Dołączam się do życzeń. Ja byłam dziś na festynie i 2 godz. czekałam w kolejce , żeby zjechać na wielkiej zjeżdżalni i jak przyszła moja kolej musiałam wracać do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ello...Na stardoll jestem Dunia_xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Yay to już dzień dziecka?? ale ten summerpass jest do dee

    magdusia990

    OdpowiedzUsuń
  38. Nareszcie długo oczekiwany dzień dziecka ;d

    OdpowiedzUsuń
  39. Hej Wszystkiego naj naj dal ciebie ;] i Dzięki za życzonka !!!!!! mój login na stardoll to loladoli

    OdpowiedzUsuń
  40. WinterCoolGirl

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję i nawzajem ; )
    Mój nick to Atus.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witam, chciałabym przede wszystkim złożyć życzenia wszystkim dzieciom tym większym i tym młodszym, dużo zdrowia, uśmiechów na buzi, dużo szczęścia i wiele marzeń i dążenia do ich spełnienia, najmniej trosk i najwięcej słońca i ciepła :)
    Pozdrawiam
    RyokoTenou

    OdpowiedzUsuń
  43. ooo to ja Lala.will

    OdpowiedzUsuń
  44. dzięki i nawzajem :) WhiteDemon pozdrawiam (;

    OdpowiedzUsuń
  45. Dziękuje i nawzajem wszystkim;P

    mini98g

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystkiego wszystkim dziecioom! ;))

    golden_girl100

    OdpowiedzUsuń
  47. Dzieki za życzonka . Wszystkiego naj naj dal ciebie z okazji Dnia Dziecka. to mój login na stardoll ;
    loladoli

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam! I ja równiesz się dołączam do życzeń!!

    Mój Nick na StarDoll: Lukier_97

    OdpowiedzUsuń
  49. ;))

    Carisa23523

    OdpowiedzUsuń
  50. Dziękuje ja i za pewnie inni,którzy czytają Waszego bloga ; ))...Wam też życzę wszystkiego najlepszego,bo w końcu wy też jesteście dziećmii ; ]]...Adzia0112

    OdpowiedzUsuń
  51. Dziękuje i nawzajem :0
    Mae życzonka:
    Każdemu zdrówka,słodkich cukierków
    i jak najwięcej małych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystkim udanego dnia dziecka!!:)-Anellcio

    OdpowiedzUsuń
  53. ja jestem MissKateFun


    a także życzę wszystkiego najlepszego z okazji DniaDziecka

    OdpowiedzUsuń
  54. Ok
    Ładny misiek :)
    mój nick to gifi84nnn

    OdpowiedzUsuń
  55. Heh, nawzajem ;d <3
    ____
    Eska104

    OdpowiedzUsuń
  56. Super!!Nareszcie!!

    MissKlaudia1998

    OdpowiedzUsuń
  57. Niech Wam się spełnią pragnienia,
    niech słonko zawsze Wam świeci,
    przyjmijcie te skromne życzenia,
    od kochającej wszystkie dzieci Karoliny(ze stardoll kuc1997)
    :*******:)

    OdpowiedzUsuń
  58. Nie wiem co napisać :D
    **********************
    kinek264

    OdpowiedzUsuń
  59. ten blog jest bosski olga981111

    OdpowiedzUsuń
  60. Dzień dziecka, najlepszy dzień w roku xd Po moich urodzinach xd
    iloveyouandyou

    OdpowiedzUsuń
  61. Myślę że dzień dziecka to najlepszy dzień na świecie dla tych młodszych i dla tych starszych więc wszystkim uczestnikom stardoll i tego bloga życzę WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! i życzę też dużo prezentów od rodziny:) Pozdrawiam wszystkich serdecznie..


    Domcia56

    OdpowiedzUsuń
  62. Nawzajem ;D Wszystkiego Najj ;D MissV005

    OdpowiedzUsuń
  63. Dzięki dzięki ;]
    ja mam dobry dzień dziecka ; )

    Pamelaaa13

    OdpowiedzUsuń
  64. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka dla każdego. :)
    Dzisiaj jest święto każdego z nas czy to dużego czy to małego bo każdy z nas ma w sobie coś z dziecka. :)
    Pozdrawiam
    Engelmadchen

    OdpowiedzUsuń
  65. uwielbiam dzień dziecka!!!!!!!!!!
    xxxjulka23xxx

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo fajny ten misioo ; D

    MissCanberra200

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziękuję i nawzajem ;) ;-**
    Gabigepard.

    OdpowiedzUsuń
  68. Dzięki;)

    na stardoll nazywam się belcia11

    OdpowiedzUsuń
  69. Extra!!!
    Uwielbiam dzień dziecka :)
    Mój nick na stardoll to Teperka

    OdpowiedzUsuń
  70. Prześlij mi prezent!!! Prrrrrrrrrrrroszę!
    Masz SUPER bloga o stardoll!
    Poza tym fajny prezęt.
    Z góry dzięx za prezęt!
    Moja nazwa na stardoll to fefergie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Też Ci zycze wszystkiego Naj :P
    Fajnych prezentów xdd
    I wogle :)

    laleczka_20

    OdpowiedzUsuń
  72. nawzajem :D

    weerciaczekk :)

    OdpowiedzUsuń
  73. BloOondinaaa fajna twoja Me doll też życzę ci wszystkiego dobrego z okazji

    MileyCyrus_Glam

    OdpowiedzUsuń
  74. I nawzajem Lucas :)
    Wszystkiego Najlepszego wszystkim życze


    patryska444

    OdpowiedzUsuń
  75. Hej bardzo dziękuje za życzenia i życze tobie wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka :)

    Mmiss16

    OdpowiedzUsuń
  76. Dzieki i nawzajem.Życzę wszystkiego najlepszego z okazji dnia DZIECKA !
    naulka

    OdpowiedzUsuń
  77. wszystkiego naj z okazji dna dziecka ;**
    na stardoll stelka

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja też życzę wszystkiego naj z okazji dnia dziecka !

    OdpowiedzUsuń
  79. Dzięki za życzenia . Dla Cb też wszystkiego naj .
    Żuczy sweet_girl_0123 ;))

    OdpowiedzUsuń
  80. Oooo Dziękuję bardzo za życzenia i nawzajem :-)

    08moniczka

    OdpowiedzUsuń
  81. Luckymiss111
    Jupi jej dizeń dizecka redaktorom tez życzę najlepszego z okazji dnia dziecka i dziękuje;D

    OdpowiedzUsuń
  82. również życzę wszystkim dzieciom WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO :)

    agi133

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również wszystkim dzieciom życzę ;) Wszystkiego Najlepszego :)
    vanessa-ok

    OdpowiedzUsuń
  84. Pozdrawiam serdecznie :** ;) Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo dziękuję za życzenia.

    W dniu twojego święta chcę ci podarować
    kawałeczek ziemi, byś mógł wyhodować,
    słodyczowe drzewko, pełne cukiereczków,
    tych małych i dużych i z dziurką w środeczku,
    by rosły też na nim lody w różnym smaku
    i świeże truskawki w czekoladowym fraku,
    ale nie mogę dać ci tego,
    lecz mogę ci życzyć wszystkiego dobrego!


    mój nick to Hosia1234

    OdpowiedzUsuń
  86. no dzięki ;p i wzajemnie ^^

    Pamelaaa13

    OdpowiedzUsuń
  87. Pierwsza :*
    Pozdrawiam wszystkich :)

    Tygrysia3ek :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Wszystkiego najlepszego!

    Sonia015 ;))

    OdpowiedzUsuń
  89. Laurusiia1998
    faajowo .

    OdpowiedzUsuń
  90. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka.! AshleyTis24

    OdpowiedzUsuń
  91. dzięki za życzonka i nawzajem ;]
    PS. to mój login na stardoll; loladoli

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej mój nick na stardoll to
    Missolenka10000

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajna loteryjka :) :*
    - na stardoll ; tineska

    OdpowiedzUsuń
  94. dziękuje i nawzajem ;D

    Dunia_11

    OdpowiedzUsuń
  95. ;)
    Na stardoll: Ola1276

    OdpowiedzUsuń
  96. Dzień dziecka i pada deszcz (przynajmniej u mnie) ;((

    OdpowiedzUsuń
  97. Pierwsza! ^^ Fajny pomysł z tymi prezentami. :)

    Mój nick na sd to MyGeneration

    OdpowiedzUsuń
  98. Hej było by mi miło jak byś mi przysłała prezent
    Mój nieck na stardoll to : Missolenka10000

    OdpowiedzUsuń
  99. Takie święta jak dzień dziecka czy dzień kobiet są świetne ;))

    CarmelowyTwix

    OdpowiedzUsuń
  100. dziekuje za zyczenia .
    nawzajem .

    ZetuS

    OdpowiedzUsuń
  101. Sto lat dla wszystkich Dzieciaków! Dla Ciebie Lucas również!



    Sianko123

    OdpowiedzUsuń
  102. Cześć na stardoll jestem Miss_angela98
    Pozdro :*

    OdpowiedzUsuń
  103. Dzięki , wam też życzę wszystkiego najlepszego ; ]
    BarbieMisss

    OdpowiedzUsuń
  104. Dzięki za życzenia :). U mnie w szkole mielismy tylko 4 lekcje, potem był apel i do domku ;).
    MissMazi7

    OdpowiedzUsuń
  105. Super fotka a za życzonka dzięki;*

    P.S.-Ten blog jest super.

    OdpowiedzUsuń
  106. DZiękujęmy !
    I także życzę wszystkiego najlepszego.
    Nick:polki9

    OdpowiedzUsuń
  107. Hej! Ja również życzę wszystkim najlepszego! I pozdrawiam "zespół" tego bloga :)


    SuperGirlTwenty

    OdpowiedzUsuń
  108. ja chcę prezent ^^ mój nick na stardoll : mileyjeansiara

    OdpowiedzUsuń
  109. Wszystkiego najlepszego dla nas wszystkich!! To jest najlepszy dzień. Uwierzcie mi :)
    Aguska397

    OdpowiedzUsuń
  110. Wszystkiego najlepszego;D
    ImLenka

    OdpowiedzUsuń
  111. Wszystkiego dobrego szymex09

    OdpowiedzUsuń
  112. Heheh dzięki za życzenia ;D Nawzajem ;)) DaruNn.16

    OdpowiedzUsuń
  113. Naj dla wszystkich:)*****
    LiLo.PL

    OdpowiedzUsuń
  114. Ooo Dziękuję ; )) Życzę tego samego ; ))

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziękuję ;D AndrzekjewskAnia

    OdpowiedzUsuń
  116. Dziękuję bardzo ja również życzę wszystkiego najlepszego.
    p.s.Fajny obrazek..:)

    docia_kaphall

    OdpowiedzUsuń
  117. Wszystkiego najlepszego dla nas wszystkich!!
    Aguska397

    OdpowiedzUsuń
  118. Dziękuję za życzenia - wzajemnie wszystkiego najlepszego! Greacy13

    OdpowiedzUsuń
  119. Najlepszego dla Was wszystkich i sobie też życzę;P
    CoCo.PL

    OdpowiedzUsuń
  120. Dzięki za zyczenia :D

    czekoladka12366

    OdpowiedzUsuń
  121. Super :P
    Co dostaliście ??
    Ja dostalam karte do telefona i czekolade a w szkole od pani liona i zajęliśmy 2 miejsce w sportowym konkursie :)

    Pozdrawiam :P
    Buraczyna

    OdpowiedzUsuń
  122. Najlepszego=)
    Ida.PL

    OdpowiedzUsuń
  123. kocham dzień dziecka na stardoll jestem
    ila143

    OdpowiedzUsuń
  124. Wszystkim dzieciom wszystkiego najlepszego :)
    Ninka_Doll

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja również życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka!

    Nic na stardoll: julek98

    OdpowiedzUsuń
  126. Super ;)
    na stardoll jestem xxemowaxx

    OdpowiedzUsuń
  127. Te wszystkim zycze wszystkiego najlepszego z okazji dnia dziecka !

    wyspaso

    OdpowiedzUsuń
  128. Wreszcie nasz dzień!
    :PP
    na sd:
    NicollaMeDoll

    OdpowiedzUsuń
  129. świetne miśki słodziudkie masz świetną midoll

    OdpowiedzUsuń
  130. dzięki za życzenia
    Lilia144 (nick)

    OdpowiedzUsuń
  131. czesc pierwsza

    OdpowiedzUsuń
  132. Wszystkim naj z tej okazji! Pozdro Lukas :) OlciaXD10

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja w szkole nie dostałam nic!!!
    Nawet małego upominka!!!

    Ale dzięki za życzenia i nawzajem : )

    Mój nick na stardoll to: Korenka

    OdpowiedzUsuń
  134. Dzień dziecka. Dobrze że coś takiego wymyślili. Wszystkiego najlepszego i fajnych prezentów!!
    mój nick - wiocha2000

    OdpowiedzUsuń
  135. Hej. Jestem Kinga i mam 13 lat. Dzięki za życzenia i nawzajem...xD ;]
    Mój nick na stardoll to: kicia854

    OdpowiedzUsuń
  136. Dziękujemy, śliczny obrazek :)


    Nick: Majussx333

    OdpowiedzUsuń
  137. Dziękuje za życzenia i nawzajem oczywiście :)

    Brendaa-song

    OdpowiedzUsuń
  138. dziękuje i nawzajem :*


    Brilliantine

    OdpowiedzUsuń
  139. Super pomysł ;)
    Kama_1

    OdpowiedzUsuń
  140. I ja również życzę dziaciom młodszym i starszym na Dzień Dziecka wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń ;*

    sweet.girl.lola

    OdpowiedzUsuń
  141. Hej jestem Martyna.
    Dziś dzień dziecka fajnie było by dostać jakiś prezencik...


    Ketty01234

    Pozdrowionka...

    OdpowiedzUsuń
  142. Hej jestem Martyna.
    Dziś dzień dziecka fajnie było by dostać jakiś prezencik...


    Ketty01234

    Pozdrowionka...

    OdpowiedzUsuń
  143. tak to jest super
    fahaj1

    OdpowiedzUsuń
  144. Uwielbiam Dzień Dziecka. Z okazji tego dnia życzę wszystkim radości tego dnia, dużo szczęścia i spełnienia marzeń:):)

    karka22

    OdpowiedzUsuń
  145. Wszystkiego najlepszego :)
    Mój nick to : judycia.m
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  146. hej dziękuje za życzenia ;) missjula19960

    OdpowiedzUsuń
  147. Wszystkiego naj naj naj wszystkim życzę

    SelenaGomez1617

    OdpowiedzUsuń
  148. DZIEN DZIECKA JUHU!!!
    bardzo sie ciesze ze jest dzien dziecka
    z klasa poszlam do macdonalda
    mam nadzieje ze na stardoll tez bedzie cos fajnego
    pozdrowienia
    kasiakapka1

    OdpowiedzUsuń
  149. super, ja też życzę wszystkim dzieciom wszystkiego najlepszego ! ;)

    Natalia_10...

    OdpowiedzUsuń
  150. Super:)
    Dziękuję za życzenia i dla Cb też wszystkiego najlepszego :)

    crazymonia96

    OdpowiedzUsuń
  151. Wszystkim dzieciom najlepszego dzieciństwa!!! Za te życzenia co napisane są dziękuję od wszystkich dzieci ;) mój nick ze stardoll:BadRomanceDance

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja również życzę ci wszystkiego najlepszego ;)
    na stardollu mam taki sam nick jak tu :P

    OdpowiedzUsuń
  153. Dziękuje i nawzajem na sd Metysta

    OdpowiedzUsuń
  154. Ta informacja wszystkie dzieci ucieszy!5/5 nick:.KrOlOwA_DoDa.

    OdpowiedzUsuń
  155. Hejka. Dzięki wielkie i nawzajem :) Świetny masz pomysł, mój nick to " lusia9999 ", (masz mnie już w znajomych). Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
  156. dzienki za życzenia ;)
    Pozdro
    na stardoll jestem pati-lol

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja też dołączam się do życzeń :)
    cccsssdddlove

    OdpowiedzUsuń
  158. Hejka. Dzięki wielkie i nawz). Pozdrawiam ;pajem :) Masz świetny pomysł... mój nick to lusia9999 (masz mnie w swoich znajomych

    OdpowiedzUsuń
  159. summer pass wcale nie jest takie jak powinno być
    wiki_410

    OdpowiedzUsuń
  160. Chciałam powiedzieć że jestem Twoją wielką fanką! Masz taki genialny apartament że zawsze jak do niego wchodze to musze szybko wyjść bo żrzera mnie zazdrość xD
    A co dnia dziecka: KOCHAM TEN DZIEŃ :D, na razie to dostałam superaśne perfumy :P, a tak ogólnie to chce zegareczek xd
    A ty co byś chciał na dzień dziecka??
    Obchodzisz jeszcze dzień dziecka? :)

    I OGÓLNIE CI ŻYCZĘ WSZYSTKIGO NAJ NAJ

    Pozdro 5jessi5

    OdpowiedzUsuń
  161. fajnego masz bloga ;)

    GRlaskaPL

    OdpowiedzUsuń
  162. Wszystkiego naj z okazji dnia dziecka!!!!


    misscindy17r

    OdpowiedzUsuń
  163. dzięki za życzenia ;))

    fotomodelka20

    OdpowiedzUsuń
  164. CZEŚĆ
    Mam na imię Marcelina i mam 12 lat.
    Na stardoll.com jestem od pół roku uwielbiam twój blog i codziennie na niego wchodzę.
    Ja Tobie też życzę wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka.
    Będąc u Ciebie w apartamencie zostawię upominek.
    Pozdrawiam...
    MissLoveEmily1 ( nick ze stardoll )

    OdpowiedzUsuń
  165. życzę wszystkiego najlepszego :)
    morusia97

    OdpowiedzUsuń
  166. Trix 00 to ja na stardoll super dzięki

    OdpowiedzUsuń
  167. Najlepszy raz w roku dzień dziecka

    Agatka34

    OdpowiedzUsuń
  168. Dziękuje bardzo za życzenia wam też życzę wszystkiego naj najlepszego ;)
    MissKarolina114

    OdpowiedzUsuń
  169. Tak święto dzięki któremu każdy,nawet dorosły człowiek może poczuć się beztrosko, zapomnieć o problemach i cieszyć każdą chwila ;) Tobie również życzę Wszystkiego Najlepszego! ;***
    bella1503

    OdpowiedzUsuń
  170. Bardzo Dziękuję,Wzajemnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  171. Ten blog jest super ;))
    Z niego mam dużo darmowych rzeczy i dowiaduje sie nowych widomości ze stardoll ;))
    Mój nick to kisi1996 :DD

    OdpowiedzUsuń
  172. Ten blog jest super ;))
    Z niego mam dużo darmowych rzeczy i dowiaduje sie nowych widomości ze stardoll ;))
    Mój nick to kisi1996 :DD

    OdpowiedzUsuń
  173. Dzieki ;P he he xd
    Wam i wszystkim czytelnikom tego bloga rowniez zycze wszystkiego najlepszego! ;D


    Agusia556

    OdpowiedzUsuń
  174. Dziękuje za życzenia nick na sd to: karcia1912

    OdpowiedzUsuń
  175. Cześć Wszystkim na stardoll jestem oliwusia250 też wszystkim składam życzenia!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!