wtorek, 8 czerwca 2010

Lalka za Graj&Zarabiaj w czerwcu

36 komentarzy:

  1. Głupstwo z tymi lalkami!
    Ja osobiście wolałabym móc zarabiać przez te dwa tygodnie niż dostać jakąś statuetkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Fajna .

    Pozdrawiam : .Black..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna, muszę ją mieć! :)

    CrazyOctoville

    OdpowiedzUsuń
  4. no fajna nawet pozdrawiam
    Ola03.11.1998

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna ^^
    Magdusia140 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna
    martunia_97_xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna , ja jeszcze nie zarobiłam ...
    ZiabkaaLove

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna , ja jeszcze nie zarobiłam ...
    ZiabkaaLove

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta mi się podoba najbardziej z tych, które już były.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałam się dowiedzieć jak można wcześniej dostać lalke, gdyż ja dorabiam codziennie, a mam dopiero z czerwcowych pieniędzy dorobione 40sd. Dlaczego ta informacja jest już dostępna? RihannaWow22
    Proszę o odpowiedź na moje konto:)

    OdpowiedzUsuń
  11. nowy hot buys . ;D z Bisou, bikini - ola11656

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!
    Dunia_xD

    OdpowiedzUsuń
  13. niezła xd lubie te laleczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary Le Specs pojawiły się w Starplazie, ale w sklepie Splendid, w zakładce ,,Eyewear".
    magnes

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna:)) Jak dotąd chyba najlepsza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już 2, bardziej pod Rock (=

    MiSQua

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze nagrody najwcześniej są ok. 14 dnia miesiąca. A dziś 8. Skąd wiesz żę ona tak wygląda?
    illds

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna ... ale ja bym wolala zarabiac kase na okraglo a nie dostawac lalke...; /

    OdpowiedzUsuń
  19. oo, fajnie będzie zakryć to coś pod nią i będzie wyglądać, jakby była prawdziwa, super ! ; D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja jeszcze nie mam ani jednej lalki :D

    OdpowiedzUsuń
  21. i nastepna do kolekcji!!! hahah
    mam wszystkie jak narazie:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. no właśnie , skad wiesz że ta lalka będzie ?
    nie możliwe że już ją dostałeś

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna ta lalka jak te inne
    Demimithe

    OdpowiedzUsuń
  24. superowa!
    Musze ją mieć!!

    NatalusiaBieber

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja jej nie mam ;( a zarobiłam już wszystkie sd w tym miesiącu nawet pisze mi że zarobiłam 250/70 xD

    OdpowiedzUsuń
  26. ta lalka pojawiła się w spoilerach. -.- Stąd Lucas wie. A mi się podoba pomysł z lalkami, jak narazie każda mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Super.!
    Musze ją miećć!!

    Najładniejsza jest właśnie ta!!
    Nick: NatalusiaBieber

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!