czwartek, 1 lipca 2010

Nowy sklep PPQ



Podoba wam się? Kupiliście już coś?

9 komentarzy:

  1. mi sie bardzo podoba kupiłam 3 sukienki


    zapraszam do mnie :

    .Rosa96

    OdpowiedzUsuń
  2. ohyda. nie dość, że drogie, to brzydkie X_X

    OdpowiedzUsuń
  3. o żal, lucas juz o tym pisał .;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba , jak bede ss to sobie kupie , na stardollu jestem MissIndia147 , zapraszam do odwiedzania i głosowania. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. może coś kupie ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sklep taki średni =) Zapraszam do mnie :D
    PattiVolturi13

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Chciałabym powiedzieć że na Stardoll, widać tak jakby "pęknięcia" w tle strony, a pod tymi pęknięciami widać nowe tło =)

    PattiVolturi13

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!