wtorek, 10 sierpnia 2010

Darmowa sukienka A. McQueen



Stardoll rozsyła dzisiaj wiadomości z prośbą o odpowiedzenie w ankiecie. Ja osobiście wiadomości nie dostałem, ale wiem, że sporo osób tak. Za wzięcie udziału w tej ankiecie, dostaje się sukienkę zaprojektowaną prze Alexandra McQueen'a. Ankieta ma aż 37 pytań, więc odpowiedzenie na nie zajmuje trochę czasu, ale chyba warto. ; ))

Nie zapomnijcie podać prawdziwego maila na początku i swojego nicku ze Stardoll na końcu. Gdy odpowiecie na wszystkie pytania, admini w ciągu kilku dni wyślą wam sukienkę. :)


obrazki z bloga hotbuysbazaar.blogspot.com

48 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest śliczna! Jeszcze jej nie dostałam, niestety trzeba poczekać...
    Iwonka11

    OdpowiedzUsuń
  2. nom. ;) ankieta trochę długa ale dla takiej kiecki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie czekam na tę sukienkę, hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ankieta jest trochę podejrzana bo co to kogo obchodzi ile ja wydaję na zakupy w miesiącu albo bez jakiej rzeczy nie mogę żyć? Kurczę gdzie nie spojrzysz tam cie szpieguję. Niedługo będziemy mieli czipy z nadajnikami... -.-'
    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałam tą ankietę, ale sukienki jeszcze nie :/
    Mam nadzieję, że dostanę ją jak najszybciej ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuu ... Niewiem moze to ja jestem jakas inna ... Ale ta sukienka jest okropna

    OdpowiedzUsuń
  8. tylko amerykanie dostali wiadomość!!!!! :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się! Fuu! Paskudna ta sukienka! Wygląda jak jakaś za przeproszeniem szmata ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. na stardollu zbyt ladna nie jest...ale w realu! Boska!

    OdpowiedzUsuń
  11. do mnie jeszcze nie doszła ;/
    śliczna jest ;*
    ycd2

    OdpowiedzUsuń
  12. No jest taka sobie ale w realu prześliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z postami powyżej okropna ta sukienka "." W realu jest ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznaje ci rację że ta sukienka jest okropna Metamorfozy by werandol ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ja też jej nie dostałam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Tylko ci, którzy nie docenili McQueena za jego wyjątkową odmienność mogą napisać "fu, okropna" . Style się zmieniają, a są gusta i guściki, ale każdego trzeba umieć docenić.
    pewna a

    OdpowiedzUsuń
  17. super wielkie dzięki za link bo nie dostałam ankiety!!! a sukienka śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jest śliczna! Ale ja już ją wcześniej zrobiłam... -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest obrzydliwa!!!! W realu i na stardoll...

    OdpowiedzUsuń
  20. wzięłam udział w ankiecie , bardzo ciekawa . : )

    OdpowiedzUsuń
  21. Zrobiłam tom ankietę ale po co emajl komuś jak na końcu kazali nick swój podać!
    a ta ankieta zawierała pytania o prywatne rzeczy ale mam nadzieje że sukienka dotrze!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka moim zdaniem jest całkiem ładna.. Ps. Są nowe ubrania dla kumpli

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej zapraszam na mojego bloga ;)

    http://ycd2blogostardoll.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zapraszam na bloga gossip-stardoll-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Okey. Powiem Wam co o tym myślę ! Lucas - Ty gówno robisz na tym blogu mam tego serdecznie dosyć ! A Ty kubasiki tylko konkursy robić umiesz a o żadnych darmówkach ani nowościach to kurwa nie napiszesz :/
    Jestem na was wkurwiona na maxa ! REZYGNUJĘ Z BLOGA !!! Nie bedę już pisałą nowych postów, ponieważ REZYGNUJĘ !!!!I mam głęboko w dupie co teraz o mnie myślicie wszyscy !!!
    Co zdziwieni ?!

    BloOondinaaa

    OdpowiedzUsuń
  26. Anonimowy pisze...

    Okey. Powiem Wam co o tym myślę ! Lucas - Ty gówno robisz na tym blogu mam tego serdecznie dosyć ! A Ty kubasiki tylko konkursy robić umiesz a o żadnych darmówkach ani nowościach to kurwa nie napiszesz :/
    Jestem na was wkurwiona na maxa ! REZYGNUJĘ Z BLOGA !!! Nie bedę już pisałą nowych postów, ponieważ REZYGNUJĘ !!!!I mam głęboko w dupie co teraz o mnie myślicie wszyscy !!!
    Co zdziwieni ?!

    BloOondinaaa

    11 sierpnia 2010 11:34
    _____________________________________

    tak, zdiwieni jestesmy, ze myslisz, ze ktos uwiezy ze jestes blooondinaaa :P weź tu nie pierdol jakis pierdół! wiem maslo maslane...trudno mam to w dupie

    OdpowiedzUsuń
  27. A do czego im takie informacje?! No po co????!!!! Nie mam zamiaru się z tym męczyć! "Parę" pytań? Gdyby było ich 10, to rozumiem, ale jeszcze takie dokładne, tyle do zaznaczania?! Mam tą całą sukienkę i ankietę w du*ie!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam w dupie ten blog i tych co go obserwują!!!

    BloOondinaaa

    OdpowiedzUsuń
  29. ta sukienka jest okropna nie wiem jak mozna powiedzieć że jest sliczna

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam w dupie ten blog i tych co go obserwują!!!

    BloOondinaaa

    ______________________________

    to po co ciągle coś piszesz?! myślisz cioto że ktoś cie za BloOondine weźmie?? ŻAL

    OdpowiedzUsuń
  31. I love Alexander McQueen.

    Dodajcie się do obserwatorów bloga
    http://stardoll-naszym-zdaniem.blogspot.com/

    Do wygrania bluzka DKNY ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieci wy jesteście jakieś dziwne naprawdę że się podszywacie pod BloOondine. Żal

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy pisze...

    Mam w dupie ten blog i tych co go obserwują!!!

    BloOondinaaa

    ______________________________________

    A ja mam w niej cb xD ty falszywa blooondinooo xD

    OdpowiedzUsuń
  34. Długaa ta ankieta , ale warto ją wypełnić dla takiej sukienki :)



    KarolinkaLola11

    OdpowiedzUsuń
  35. jeszcze jej nie mam a tydzień chyba minął

    OdpowiedzUsuń
  36. a ile dni trzeba czekać??? bo zrobiłam w zeszły poniedziałek i jeszcze nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja tak samo zrobiłam w zeszłym tygodniu i jeszcze jej nie mam. Jak długo trzeba czekać?

    OdpowiedzUsuń
  38. nie dostałam dotej pory!!!! lucas, blondzia, kuba moze takbyscie dali jakas darmówke!!! do dupy z waszymi zasranymi konkursami!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Kto dostał tą sukienką nich poda nicka a nie <> Niech inni co nie dostali zobaczą ją :( Podajcie do mnie -

    ...wicia...

    OdpowiedzUsuń
  40. Z tego co czytam i co sama widze to nikt nie dostal tej sukienki, a ja czekam juz ponad tydzien! I jestem SuperStar!
    Oszustwo!

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja juz czekam 8 dni i jeszcze jej nie dostałam! Wprawdzie ja nie jestem SuperStar ale czy to ma jakieś znazenie?! Chyba nie!


    PS Mam w nosie jen wasz durny blog i tak nic tutaj nie ma a ty Martyna I Kuba to tylko te głupie konkursiki robić umiecie! Lucas.Poland! Ciebie dotyczy to samo!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. ja tą ankiete wypęłniłam 10 sierpnia a juz jest 21sierpiń czemu tak długo nie ma tej sukienki prawie cały tydzień a mówiliscie ze bedzie w 3 dni

    OdpowiedzUsuń
  43. Dzięki:) Sukienkę dostałam! Jest super. A poza tym nie ma się co złościć. Musicie poczekac cały miesiąc i wtedy ją dostaniecie. Ja tak zrobiłam i dostalam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Dzięki:) Sukienkę dostałam! Jest super. A poza tym nie ma się co złościć. Musicie poczekac cały miesiąc i wtedy ją dostaniecie. Ja tak zrobiłam i dostalam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki:) Sukienkę dostałam! Jest super. A poza tym nie ma się co złościć. Musicie poczekac cały miesiąc i wtedy ją dostaniecie. Ja tak zrobiłam i dostalam!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzięki:) Sukienkę dostałam! Jest super. A poza tym nie ma się co złościć. Musicie poczekac cały miesiąc i wtedy ją dostaniecie. Ja tak zrobiłam i dostalam!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!