wtorek, 24 sierpnia 2010

DARMOWA SUKIENKA OD AVRIL!

1. Wyloguj się ze Stardoll.
2. Wyczyść historię przeglądarki.
3. Zmień proxy na 128.195.54.163 port 3124
4. Wejdź w poniższy link:
http://www.stardoll.com/en/cinema
5. Poczekaj aż strona się załaduje, zaloguj się i następnie obejrzyj video.
6. Wróć do normalnych ustawień przeglądarki i zaloguj się na Stardoll. Darmowa sukienka czeka w prezencie od admina przy szafie.


Mi udało się zrobić tą sukienkę.


POMOGŁAM NASTĘPUJĄCYM OSOBOM: tosia, Neira14, Slawka00, Olusia1998.pl, MissAshley115, Gabriela9791, Smerfetakas, DaRisiaJB, Andulda, Mikela000a, AgatQa.xo oraz Hedi_1997


EDIT:
Film Avril działa po wejściu na stronę poprzez bramkę: http://webwarper.net


NIE UKRADŁAM NIKOMU KONTA, WIĘC PRZESTAŃCIE KITY WCISKAĆ! CHCIAŁAM POMÓC, ALE NIEKTÓRYCH Z WAS WIDOCZNIE TO BOLI :/

206 komentarzy:

  1. Ktoś umie zmeniać proxy piszcie do Olcia32183
    Proszę ja nie umiem proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. a i zapiszcie się do obserwatorów bloga proszę!
    http://stardollllcom.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. nie działa mi ;//

    OdpowiedzUsuń
  4. aja jupi jupi jej! dziala xdd i najlepiej jhak sie zmieni proxy to zamknąc i otworzyć przeglądarkę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie działa mi...a ktoś może mi to zrobić??
    Wozz_fanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ludzie ja tego nie umię ! Jeżeli jest jakaś osoba która mi to zrobi to proszę pisać < 3 GumisiowaStar

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie działa. Biała strona się pojawia.

    OdpowiedzUsuń
  8. mógłby mi to ktoś zrobić? bo na moim komputerze to nie działa ; //jak by co piszcie na stardoll: tosia

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ktos mógłby mi to zrobić? Pliss! Jak umiecie to piszcie do mnie. Mój nick na stardoll to MissAshley115!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie umie jagby ktoś umiał mi to zrobić to proszę pisać missklaudusia28

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze:
    -nick nowej autorki-Pokemoński
    -Psujesz wygląd bloga, dziecinka

    Pozdrawiam, ramka1

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilu tu jeszcze autorów będzie? Ja się zgłaszałam, a jakoś Lucas mnie nie wziął. Wybiera tylko "znane" blogerki. Choć ja o tej "Julitce" pierwszy raz słyszę tak a propos. Poza tym macie tu straszny bałagan. Koniec tematu.

    K.

    OdpowiedzUsuń
  13. >>starblackrock jakiej używałaś przeglądarki ?

    Quazise

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogę komuś zrobić jak ktoś chce! Pisać w komach pod notką o darmowej sukience na moim blogu: polandbystardoll.blogspot.com :)

    cutienkisses247

    OdpowiedzUsuń
  15. ja umiem takie zrobić ale teraz to nie wchodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Widać że nie znasz się na tym, nawet obrazka sukienki nie dałaś -.-
    Oby Lukas przejrzał na oczy jaką wziął redaktorkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. to nie działa ;(

    gagusia104

    OdpowiedzUsuń
  18. W starplaza wyprzedaż . A na wyprzedaży torebka HB różowa z 8 sd przeceniona na 4 sd Priti in Pink

    Ja nie umiem tego zrobić xd

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tego nie umiem zrobic...;/

    jak ktos by mógł by mi to zrobic to napiszcie do mnie ;)

    Mój nick ze stradoll to JaaaaaaaaaaaaxD

    OdpowiedzUsuń
  20. Co do twojej pomocy to dziękuję, nie przyznawaj się że kradniesz konta. Jedna złodziejka. Nie potrzebujemy na superaśnym blogu czegoś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ej . jak to zrobiliście ?
    Ja nie umiem . Pomóżcie . moj nick na stardoll to wiki77i7

    OdpowiedzUsuń
  22. pomocy !
    - Nick na sd : DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  23. Nieeeeeeeeeeeeeeeeee ;(
    nie mogę z proxy ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. zmieniłam proxy i nic dostałam tylko auto z kohl's i jakiś plakat :(

    Missnika1097

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja chcę,żebyś mi zrobiła!


    slawka00

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto mi tą sukienkę zrobi ? /
    Nick : wiki77i7

    OdpowiedzUsuń
  27. Skoro piszesz że bramki proxy nie działają to po co dajesz takie instrukcje? Ciekawe czy autorka tego postu przeczytała to co napisała. Po co wprowadzać ludzi w błąd? Pod spodem jeszcze napisała że może pomóc zrobić darmówkę i nie ukraść konta ;/ to po co ta instrukcja??

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mógł by mi ktoś zrobić tę sukienkę ;)
    Jak coś to piszcie w kg
    LittleCoffe23

    OdpowiedzUsuń
  29. Ej, nie działa mi. Pomocy ;D Jakby co to moje gg 804219
    a nick na Stardoll to maarleenuss

    OdpowiedzUsuń
  30. Hejka :) Zagłosujcie na moją scenerię 5/5 "Pierwszy dzien w szkole".
    SUKIENKA BARDZO FAJNA.
    Agnieszka252

    OdpowiedzUsuń
  31. Anonimowy pisze...

    Skoro piszesz że bramki proxy nie działają to po co dajesz takie instrukcje? Ciekawe czy autorka tego postu przeczytała to co napisała. Po co wprowadzać ludzi w błąd? Pod spodem jeszcze napisała że może pomóc zrobić darmówkę i nie ukraść konta ;/ to po co ta instrukcja??
    _____________________________________

    chodzi o goproxing, myproxy itd...tępaku...

    OdpowiedzUsuń
  32. Błagam, niech mi ktoś pomoże zrobić kod! Pliska!!!!!!!!! ;(((((
    Nie udaje mi sie zrobić.. :((
    MissKarmelek12

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli możesz, to pomóż mi, proszę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeśli możesz, To bardzo proszę.
    Mój nick to Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo bym chciała mieć sukienkę Avril ale nie umiem tego zmieniać :\

    OdpowiedzUsuń
  36. hej!!!! pomożesz miiii proszęęęę??? jestem MissLenia214 napisz do mnie na priv i ci podam proszęęęęę

    OdpowiedzUsuń
  37. zrobisz mi tą sukienke. proszę ;-*
    mój login to : czarny.tulipan
    napisz na priv . ;D

    OdpowiedzUsuń
  38. prosze o pomoc. Moj nick to oox3oo.

    OdpowiedzUsuń
  39. sory że tu pisze ... ale z salonu piękności usunęli fryzurę scene
    Natapirowane włoski z czerwoną grzywką . Żal dlaczego ? Głupi stardoll i zmienił cały wygląd jak kiedyś nie było tak widać że jesteś ss to teraz widać . I to za bardzo !
    To pewnie ta ankieta ... Grr

    OdpowiedzUsuń
  40. alE Z cIEBIE ŚWINIA ~!! NAWET NIE POMAGASZ ;(((( ://

    OdpowiedzUsuń
  41. nie działa.. szkoda

    OdpowiedzUsuń
  42. ja moge prosić żebyś mi to zrobiła

    asica96

    OdpowiedzUsuń
  43. Możesz mi pomóc w zdobyciu tej sukienki .??
    Wiolcia866

    OdpowiedzUsuń
  44. Możesz mi pomóc w zdobyciu tej sukienki .??
    Wiolcia866

    OdpowiedzUsuń
  45. SŁUCHAJCIE! DARMÓWKI CO JAKIŚ CZAS ZMIENIAJĄ SWOJE PROXY. MUSIMY WSZYSCY POCZEKAĆ NA NOWE PROXY PODANE PRZEZ KOGOŚ. TO PROXY JEST JUŻ NIE AKTUALNE!!! BYŁO WAŻNE TYLKO PRZEZ PIERWSZE 5 MINUT OD OPUBLIKOWANIA PROXY W SERWERACH!! CIERPLIWOŚCI :*
    Ashya96

    OdpowiedzUsuń
  46. JulitQa93 proszę zrób mi tą sukienkę na stardollu mam login:roxi1472 napisz do mnie w kg

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi też zrób tą sukienkę na stardollu mam login :ziuzia123456789 napisz do mnie w księdze gości.

    OdpowiedzUsuń
  48. JA chcę !
    Miss Pauletta
    Napisz do mnie proszę ,to wtedy podam ci hasło .I mi zrobisz ok ?? Za to dam ci prezent.:)
    Proszę:*

    OdpowiedzUsuń
  49. JulitQa93 proszę pomóż mi zdobyć sukienkę . Na stardoll mam nick Kinia_xD , jak się zgadzasz to napisz mi w KG a ja podam ci na prov hasło . ;) z góry thx.

    OdpowiedzUsuń
  50. Zrobisz mi?
    missdominika9

    OdpowiedzUsuń
  51. plis zrób mi
    AlysonG1

    OdpowiedzUsuń
  52. a mogłabys mi zrobić?


    jasieca1234

    OdpowiedzUsuń
  53. mi tez zrob
    PrincesSsEmo089

    OdpowiedzUsuń
  54. Ludzie ja tego nie umię ! Jeżeli jest jakaś osoba która mi to zrobi to proszę pisać : ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  55. ja nie umie czy jakas osoba moze mi zrobic?

    OdpowiedzUsuń
  56. hej,nie mogę jej zdobyć! czy ktoś mógł by mi ją zrobić i nie ukraść konta?? odpisywać w KG Dogs.Unleashed

    OdpowiedzUsuń
  57. JA prosze o pomoc.Prosze

    Wiktoria227

    OdpowiedzUsuń
  58. bez proxy! jak zdobyć sukienkę! tylko na moim blogu: polandbystardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. prosze moj nick na stardoll malutka789 prosze pomuz !!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  60. żal mi cie debilko ukradaś mi konto


    magdusia990

    OdpowiedzUsuń
  61. kto ukradł konto ? komu?

    OdpowiedzUsuń
  62. Heh..Mi nie działa...Ale naprawdę jeśli już musicie obrażać nową redaktorkę nie róbcie tego anonimowo bo świadczy to tylko o
    waszej głupocie.

    Pozdrawiam
    ~GogoIada

    OdpowiedzUsuń
  63. 1. Wejdź na http://webwarper.net
    2. W biały pasek wpisz stardoll.com/en/cinema

    there you go

    OdpowiedzUsuń
  64. u mnie na blogu najnowsza darmówka na blogach o stardollu!
    http://metamorfozy-dla-cb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest inny sposób !!!
    Działa ale na przeglądarce explorer .

    1. Wejdź na http://webwarper.net
    2. W biały pasek wpisz stardoll.com/en/cinema
    3. Zaloguj się!
    4. Obejrzyj kawałek filmiku!
    5. Gotowe sukienka powinna czekać koło szafy!

    Miss_Asik

    OdpowiedzUsuń
  66. 1. Wejdź na myproxy.ca
    2. W biały pasek wpisz stardoll.com/en/cinema
    3. Zaloguj się!
    4. Obejrzyj kawałek filmiku!
    5. Gotowe sukienka powinna czekać koło szafy!

    Ten sposób działa tylko przez
    przez Internet Explorer.

    Pozdro Kornellllia :))

    OdpowiedzUsuń
  67. II Sposób:
    1. Wejdź na http://webwarper.net
    2. W biały pasek wpisz stardoll.com/en/cinema
    3. Zaloguj się!
    4. Obejrzyj kawałek filmiku!
    5. Gotowe sukienka powinna czekać koło szafy!


    działa też na najnowszym firefoxie!!

    OdpowiedzUsuń
  68. ej wy wyżej, nie kopiujcie żywcem z mojego bloga!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Czy ktoś ma jakiś sposób który działa na Operze??!! Błagam...

    ...wicia...

    OdpowiedzUsuń
  70. Na moim blogu jest darmowa sukienka od avril bez zmiany proxy.

    stardoll-saatan.blogspot.com

    DODAWAJCIE SIE DO OBSERWATOROW !!

    OdpowiedzUsuń
  71. można spróbować z tym proxy(mi wyszło) 68.234.15.46 port 3128

    Quazise

    OdpowiedzUsuń
  72. Karolinejszyn ja tego nie umiem pomocy

    OdpowiedzUsuń
  73. Hej ten działa! 68.234.15.46 port 3128 Dziękuję Quazise! :* Jeśli komuś nie działa mogę pomóc :)
    Vishia

    OdpowiedzUsuń
  74. Jest !!! mam ją :D

    OdpowiedzUsuń
  75. a pomożesz mi? princesskama22

    OdpowiedzUsuń
  76. Komu zrobić? :) Mi wyszło za 1 razem, strona ładowała się 10 sekund.

    OdpowiedzUsuń
  77. mogę komus zrobić bo mam
    olciagawor

    OdpowiedzUsuń
  78. JAK WEJDZIECIE PRZEZ http://webwarper.net TO NIE TRZEBA OGLADAC FILMU, WYSTARCZY POCZEKAĆ CHWILE Z OTWARTĄ STRONĄ I JUŻ MACIE! MI WYSZŁO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja ją mam na sobie także mogę pomóc kierować się do mnie
    Gold.Apple.

    OdpowiedzUsuń
  80. cutienkisses247 jestes super że podzieliłaś się z innymi tą informacją. ja przerzucam się na twojego bloga.; ))

    LUDZIE ! zamiast prosić tą julite o pomoc to zróbcie tak jak pisze na blogu cutienkisses247 i nikt wam nie ukradnie konta jak rzekomo JulitQua93.. lepiej chyba na chwile zamiast mozilli właczyc explolera i mieć konto, niż zeby ktoś wam je ukradł.

    OdpowiedzUsuń
  81. Juhuu :D Zadziałało mi przez bramkę ^^

    Sukienka śliczna :))
    Dzięki za informacje!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  82. http://polandbystardoll.blogspot.com/2010/08/darmowa-sukienka_24.html#comments

    2 sposób działa

    OdpowiedzUsuń
  83. a ja przez myproxy.ca weszłam i tez nie musiałam nic oglądać.


    i niby czemu napisałaś że bramki proxy nie działają ??

    OdpowiedzUsuń
  84. Bo przedtem bramki nie działały, poza tym nikomu konta nie ukradłam. :/

    OdpowiedzUsuń
  85. Zrobisz mi JuliQa93 tą sukienkę proszę , a poza tym nie umiem zmieniać proxy ^-^

    OdpowiedzUsuń
  86. TU NIE TRZEBA ZMIENIAC ZADNEGO PROXY !! U IM_COLLECTOR EJST PODANE BEZ ZMIENIANIA PROXY !!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jest!Działa mi.Sukienka jest śliczna z najnowszych perfum Avril Lavigne.Zadziało mi bez bramki, bo mam Mozillę Firefox, ale dla tych co mają Explorer'a radzę żeby poszli w tą bramkę.

    OdpowiedzUsuń
  88. Działa i nie trzeba zmieniać proxy dzięki za info:-)gosiadoll2000

    OdpowiedzUsuń
  89. Informuję ,że nie trzeba zmieniać proxy wystarczy byćzalogowanym na stardoll i wejść w video !

    OdpowiedzUsuń
  90. działaa ! ! !
    śliczna sukienka, dzia za info, komuś pomóc ? ; )
    " Laylaal "

    OdpowiedzUsuń
  91. a ja zrobiłam i mam jak weszłam na strone webwarper i mam .... i moge robić to pisać ja nie kradne kont prosze lubie pomagać ;] <3

    mój login na stardoll to ministerstwo ;]

    OdpowiedzUsuń
  92. robilam przez bramke i zadzialalo.
    dostalam: kiecke od avrilki, auto z kohlsa i jakis plakat ksiazki o.O

    OdpowiedzUsuń
  93. plis pomóż zrób mi ją!

    mój nick to: odlotx

    OdpowiedzUsuń
  94. plis pomóż zrób mi ją!

    mój nick to: odlotx

    OdpowiedzUsuń
  95. taa...mi również zadziałało bez zmiany proxy
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  96. pomożesz mi? juliamoch2000

    OdpowiedzUsuń
  97. wystarczy wejść przez http://webwarper.net bez żadnej zmiany proxy. ;/

    OdpowiedzUsuń
  98. Dziękuje za zrobienie darmówki:)
    Julita(przepraszam, ale nie wiem jak masz na imie:() nie ukradła mi ani nikomu innemu konta!!!
    Neira14

    OdpowiedzUsuń
  99. Help ja jak wchodzę na tą stronę i mi się wogóle nie chce naładować ten film plis HELP ! GumisiowaStar

    OdpowiedzUsuń
  100. Ej, JulitQa, proszę, oddaj mi moje konto, ja Ci nic nie zrobiłam, Błagam!!! ;( ;( i co ja teraz mam robić! Będę Cię błagała, ale proszę , oddaj mi Je, bo ja nie wiem jak mam Cię przekonać ;( .
    Pabalinka.

    OdpowiedzUsuń
  101. Proszę zrób mi tą darmówkę bo mi nie wychodzi ;(

    dzelka1996

    OdpowiedzUsuń
  102. Darmowa sukienka Avril Lavigne
    1. Wejdź na http://webwarper.net/
    2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/
    3. Zaloguj się
    4. Darmówka czeka w apartamencie :)

    odlotx

    OdpowiedzUsuń
  103. Darmowa sukienka Avril Lavigne
    1. Wejdź na http://webwarper.net/
    2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/
    3. Zaloguj się
    4. Darmówka czeka w apartamencie :)

    odlotx

    OdpowiedzUsuń
  104. Działa przez myproxy!!!!
    MissTamara12798

    OdpowiedzUsuń
  105. Nie wymyślajcie głupich historyjek , wiem nie znam jej , ale jej ufam . . . Pozdrawiam ,

    pyza98

    PS. K. może zna Julitę , a cb nie , ; PP więc się tak nie oburzaj ,

    OdpowiedzUsuń
  106. mój sposób (też działa napisany wcześniej) a jakbyście nie wierzyli zobaczcie mam ją założoną na stardoll'u
    mój nick to: Odlotx
    jak niewieżysz to zobacz

    OdpowiedzUsuń
  107. sukienkę zdobyłam przez webwarper, bo przy zmianie proxy, po zalogowaniu się wyświetlał mi się taki komunikat: You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

    a co do JulitQi, to nie wiem o co Wam chodzi -.- jest znaną projektantką, a jej projekty są naprawdę ładne; poza tym wątpię, żeby Lucas poprosił o dołączenie do ekipy kogoś, komu nie mógłby zaufać; gdybym już nie miała tej sukienki, bez żadnych obaw poprosiłabym o pomoc Julitqę :)
    sorki za ewentualne błędy przy pisaniu nicku xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  108. skoro im pomagłaś. pomożesz mi też.? prooszę :D:* wieżę, że nie ukradłaś ;)

    // na stardoll zetkaxdd

    OdpowiedzUsuń
  109. ejj , oddaj moje konto ;(
    czemu mi je zabralas? :(:( ;((
    prosze oddaj mi je! ;(;(;(

    błagam cięęę ! :(:(:( ;(;(;(;(;(

    p.s. wiesz kim ja jestem bo tylko mnie i pabalince :(

    OdpowiedzUsuń
  110. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  111. Hej piękna może dodałabyś zdjęcie tej sukienki??

    OdpowiedzUsuń
  112. Najprościej jest tak:

    1. Wejdź na http://webwarper.net/
    2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/
    3. Zaloguj się
    4. Darmówka czeka w apartamencie :)

    O wieleeeee łatwiej, serio ;]

    OdpowiedzUsuń
  113. Dziękuje bardzo JulitQa93 za tą darmówkę, nie przejmuj się głupimi komentarzami. Niepoważni młodzi ludzie, którzy niestety kiedyś dorosną ale nie zmądrzeją. Co zrobić takie życie. Najlepiej nie czytać komentarzy i się nie przejmować NIGDY W ŻYCIU ;).

    OdpowiedzUsuń
  114. Heej nie mogęęę uwierzyććć !!!
    Udało mi się zdobyć tą sukienkę !! :D Jest śliczna :) Jakby co to możecie ją zobaczyć u mnie w apartamencie :P
    martyna879

    OdpowiedzUsuń
  115. Dziewczyny, nie trzeba robić tych wszystkich rzeczy.. Wystarczy, że wejdziecie na http://www.jumboproxy.com/ na dole strony wpiszecie stardoll.com/en/cinema , zalogujecie się i gotowe :D sukienka jest wasza ! mi się udało!

    OdpowiedzUsuń
  116. oj dzieci, dzieci, ale wymyślacie taa skoro by nawet wam te konta ukradła to na jakiego grzyba byłoby jej 50 kont. Weźcie się dzieci ogarnijcie i głupot nie wymyślajcie. Dzięki za info o sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja polecam sposób, który podała Elizka_15 ;]

    OdpowiedzUsuń
  118. http://i38.tinypic.com/350t836.jpg błąd ?? co to ma być ?? :o
    i w ogóle obie ceny i tak są nie do pomyślenia !!

    OdpowiedzUsuń
  119. jest darmowa koszulka z jcpteen
    można zobaczyc ja u mnie Roseamy

    OdpowiedzUsuń
  120. Hej, ja przez przypadek, gdy weszłam na http://webwarper.net, wpisałam www.stardoll.com/cimena. Dostałam darmową bluzkę z jcpteen!

    MalaGosia1996

    OdpowiedzUsuń
  121. Jest sposób zrobiłam ją dzisiaj . Przed chwilą :
    1. Wejdź na www.jumboproxy.com/
    2. w pasek wpisz stardoll.com/en/cinema
    3.Zaloguj się
    4. pokaże wam się inny film dlatego pod tym filmem są inne kliknij w ten o nazwie Avril (coś tam dalej)
    poczekajcie moment i sukienka jest wasza ja ją robiłam o 7 także może będzie Wasza (sukienka)


    izusia6666

    OdpowiedzUsuń
  122. Mnie też się UDAŁO!!!Jupiii! Ale przez bramkę http://webwarper.net
    Dziękii!

    OdpowiedzUsuń
  123. Zrobiłam to bez żadnych zmian i nie ruszałam wcale proxy .
    Wystarczy tylko wejsc na filmik i dostanie się sukienkę i koszulkę jep teen:)




    MissLock99

    OdpowiedzUsuń
  124. Ja weszłam przez tą bramkę na miejscu filmu zaczęły się wyświetlać kreseczki ładowania ,nie oberzałam filmiku zamknęłam kartę a jednak sukienkę mam . Jest śliczna! ;]

    OdpowiedzUsuń
  125. Mi się udało przez : www.jumboproxy.com/

    Jupiiii jest zajebistaaa ;**

    Hzanila

    OdpowiedzUsuń
  126. ja mam tą sukienkę a nie musiałam zmieniać proxy super

    OdpowiedzUsuń
  127. pomóc komuś . ??Nie kradnę kont {jakby co }




    izusia6666

    OdpowiedzUsuń
  128. JulitQa93 proszę o pomoc nie wychodzi mi jej zrobienie.
    Na stardoll'u jestem Ola_truski

    Proszę o kontakt jeśli ktoś by mi ją mógł zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  129. Mi sie udało nie trzeba zmieniać proxy tylko wejść na http://webwarper.net i wpisać
    http://www.stardoll.com/en/cinema
    i zalogować sie i obejrzeć filmik i masz ta sukienke proste :>


    Missnika1097

    OdpowiedzUsuń
  130. Ola pomóc . ? {NIE UKRADNĘ KONTA]



    IZUSIA6666

    OdpowiedzUsuń
  131. przez myproxy.ca, też dziala filmik

    OdpowiedzUsuń
  132. moja lalka na stardoll to julamag2 a pomoesz mi zrobic tą sukienke pisz na moją lalke julamag2 na prywatne konto p.s. zapisz sie do klubu gadanki-kody

    OdpowiedzUsuń
  133. Ja też chce taką..:))
    Mogłabyśmi zrobić???
    Napisz do mnie na e-mail
    oto on:
    ewelcia9704@poczta.pl
    podam ci tam hasło..:)
    Z góry dzięki
    :*

    OdpowiedzUsuń
  134. JulitQa a zrobisz mi?? bo w google chrom nie wiem jak zmieniać proxy... =/ hasło bym ci podała na stardollu w prywatnych wiadomościach
    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  135. Hej . Możesz mi to zrobić .? Mi się komputer zacina jak robię te proxy . ;\\

    Limetkas

    OdpowiedzUsuń
  136. ja mogę pomóc . ; ]


    izusia6666

    OdpowiedzUsuń
  137. ha ja mam łatwiejszy sposób !
    i mam tą sukienkę oto on:
    1. Wejdź na http://webwarper.net/
    2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/ i kliknijcie na dole zdjęcie Avril lavinge ..... rose.
    3. Zaloguj się
    4. Darmówka czeka w apartamencie :)

    OdpowiedzUsuń
  138. 1. Wyloguj się ze Stardoll.
    2. Wyczyść historię przeglądarki.
    3. Zmień proxy na 128.195.54.163 port 3124
    4. Wejdź w poniższy link:
    http://www.stardoll.com/en/cinema
    5. Poczekaj aż strona się załaduje. Wróć do normalnych ustawień przeglądarki, zaloguj się i następnie obejrzyj video.
    6. Darmowa sukienka czeka w prezencie od admina przy szafie.

    OdpowiedzUsuń
  139. Nie przejmuj się nimi to ich głupie gadanie ale prosze pomagaj dalej bo taka pomoc się przydaje

    OdpowiedzUsuń
  140. Mi strona szybko się zalogowała ale gdy wpisałam nick i hasło to wyskoczył taki napis:
    You are trying to use a node of the CoDeeN CDN Network. Your IP address is not recognized as a valid PlanetLab address, so your access to CoDeeN does not include all HTTP types

    OdpowiedzUsuń
  141. pomóc komuś ?? pomogłam już julamag2


    izusia6666

    OdpowiedzUsuń
  142. hej :) mi udało się przez myproxy.ca :D jak ktoś chce to mogę zrobić tą darmówkę, u mnie działa bez zarzutu, a nie kradnę kont, bo wiem z własnego doświadczenia (mi konto ukradziono 2 razy... ale na szczęście je odzyskałam!) że utrata konta boli i to baaardzo :( a poza tym robiłam darmówki kumpelom z klasy i im nie ukradłam konta, możecie je spytać: klaudia9Femme, AgaMigacz, Anetka9883 :) ten blog wymiata...! <3
    nati23_10

    OdpowiedzUsuń
  143. mam udało mi sie jupi śliczna ta sukienka jak ktos chce moge komuś zrobić




    jasieca1234

    OdpowiedzUsuń
  144. JA ZROBIŁAM!!!
    JEEEEEEJ MAM MAM!!!!!!

    JESLI KOMUS POMOC Z TYM TO DAJCIE ZNAC!!! : )

    Szkoda ze dostaje sie tylko jedną sukienke :-(

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  145. ej no nie ma tak mi zamiast sukienki bluzka przyszla.co jest grane.?
    Kto pomoże.?
    moj nick na sd to: migdal95

    OdpowiedzUsuń
  146. Ja weszłam przez bramkę i kilknęłam na ten napis na dole i dostałam samochód z kohls, bluzke, plakat i tą sukienkę :)
    Madzialol2010

    OdpowiedzUsuń
  147. ja zrobiłam przez ten 2 link bez zmiany proxy i mam koszulke z jpcteen !!!

    hermiona-17
    prosze napiscie to w poście!!

    OdpowiedzUsuń
  148. ja zrobiłam przez ten 2 link bez zmiany proxy i mam koszulke z jpcteen !!!

    hermiona-17
    prosze napiscie to w poście!!

    OdpowiedzUsuń
  149. mnie zadziałało a jak klikniecie jacap teen dostaniecie bluzkę

    OdpowiedzUsuń
  150. a gdzie jest przeglądarka??????:(

    OdpowiedzUsuń
  151. Pomocy nie umiem tego zrobić.

    Yemi_196

    OdpowiedzUsuń
  152. Mi się udało, robiłam po swojemu ;D

    Qiola

    OdpowiedzUsuń
  153. spróbujcie sposobem, który jest na stronie http://maybe-stardoll.blogspot.com

    Qiola

    OdpowiedzUsuń
  154. Wejdzcie przez bramkę proxy, a potem zalogujcie się pisze coś o jcpteen.
    Niżej jest archiwum, kliknijcie w pierwszy film "Avril Lavigne"
    Jak ktoś nie umie to pomogę zrobić. Świnią nie jestem i kont nie kradnę, bo wiem czym to skutkuje

    MissAlexis122

    OdpowiedzUsuń
  155. ona konta nie kradnie i mi zrobila te darmowke dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  156. Mi też mogłabyś pomóc to zrobić?
    kaskasia

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja mogę wam ją zrobić. Mam ją, ale w schowku., mnie się jakoś nie podoba :/
    Jeśli ktoś chcę, bym mu ją zrobiła pisać loginy i hasłą do : _Darmowe_

    P.S. Zrobiłąm już: Misslilotce123,Patcee007,WiKusi,Karolincee i wielu, wielu innym.

    Lubię pomagać ;]

    OdpowiedzUsuń
  158. Nie umiem tego zrobić, proszę o pomoc

    kasiutka97

    OdpowiedzUsuń
  159. Mi po prostu weszło jak weszłam na stronę webwaeper.net nie trzeba było zmieniać proxy xD :D sandrusia9

    OdpowiedzUsuń
  160. Jeśli ktoś umie to zrobić to proszę pisać !
    polki9

    OdpowiedzUsuń
  161. Działa;)
    Bardzo szybko mi się ładowała;)
    Super;)

    olciiiaa

    OdpowiedzUsuń
  162. http://ladymiley1098nastardoll.blogspot.com/
    na tym blogu jest dobra instrukcja .
    Polecam
    Lady_Miley1098
    Jest ona bez prox

    OdpowiedzUsuń
  163. ja nie musialam zmieniac prox tylko wkleilam i dostalam sukienke :D

    OdpowiedzUsuń
  164. jest inny sposób i nie przez proxy!
    1. Wejdź na http://webwarper.net/

    2. W okienko wpisz http://www.stardoll.com/en/cinema/

    3. Zaloguj się

    4. Darmówka czeka w apartamencie :)

    OdpowiedzUsuń
  165. Jak dostać w łapy tą sukienkę !!!!!
    zmieniłam proxy, i róbiław szystko dobrze według poleceniaaa!!!
    No jAAAAK


    Ty jesteś najgorszą redaktorką !

    OdpowiedzUsuń
  166. trele morele ja się tam z a.n.k.a.xDD nie zgadzam każdemu nawet najlepszemu zdażają się błędy

    OdpowiedzUsuń
  167. bardzo cię proszę o pomoc .
    sama choć infa to mój chomik nie dam rady czy mogę na cb liczyć ?

    my login to : Missipi345
    jakby coś to pisz na katarzyna.giadla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  168. jest tak:
    1. wejdź na http://webwarper.net
    2.wpisz www.stardoll.com/en/cinema
    3.zaloguj się
    4.(jeżeli wyskoczy filmik z JCP Teens, kliknij w filmik z Avril, powinno wskoczyć) film wcale nie musi się załadować!!!!!
    5. gotowe, darmówka czeka w prezencie pod szafą od admina.
    SkaterGirl_xD

    OdpowiedzUsuń
  169. ` Hej mój nick Kamisia__

    a gg 19263399 plis napisz .

    Bo bym chciala miec ta sukienke a nie umiem jej zrobic. ; pp hehe

    OdpowiedzUsuń
  170. JA ZROBIŁAM!!!
    JEEEEEEJ MAM MAM!!!!!!

    JESLI KOMUS POMOC Z TYM TO DAJCIE ZNAC!!! : )

    Szkoda ze dostaje sie tylko jedną sukienke :-(

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  171. ja dostałam jakiś samochód a nie sukienke ;/

    OdpowiedzUsuń
  172. Ja niestety nie dostałam tej sukienki :(

    OdpowiedzUsuń
  173. Mam :PP
    Pattrycjja

    OdpowiedzUsuń
  174. znam inny sposób na dostanie tej sukienki bez proxy jak cos to pisać w kg

    marti1996-007

    OdpowiedzUsuń
  175. pomożesz mi dostać tą sukienkę??
    jestem majorek25

    OdpowiedzUsuń
  176. zal mi cie JulitQa93... ok, ok moze nie "ukradłaś" tych kont ale po co sie tym chwalisz? nie dziw sie tym osobom co cie oskarżały ! to twoja wina.
    "NIEKTÓRYCH Z WAS WIDOCZNIE TO BOLI :/" a zebys wiedzała że boli! co to za pomaganie z koro potem chwalisz sie tym przed całym krajem! i jeszce to napisałaś grubym drukiem, żeby nikt tego nie przegapił!!!!!!!!!!!!!! badz z siebie dumna! pomogłas 12'tu osobam! najlepiej wygłos na ten temat przemowe megafonem! jaka to ty wspaniała nie jestes!!! NA SERIO MI CIE ŻAL........

    OdpowiedzUsuń
  177. Jak się zmienia to proxy?
    Proszę pomóżcie.
    _angela97_

    OdpowiedzUsuń
  178. Anonimowy,bzdury pleciesz.Jeśli ci coś nie pasi,to w ogóle nie WCHODŹ na tego bloga ! ! !
    Po za tym Julita jest osobą,która lubi pomagać i jest miła.A ma rację,z tym co napisała.W ogóle Anonimowy ty jesteś ŻAL z pl !

    OdpowiedzUsuń
  179. Przecież wystarczy na link nacisnąć i już.Ja ja tak zrobiłam

    MissAgi10

    OdpowiedzUsuń
  180. popieram anonim powyżejj wysoko 4 wyzej!

    OdpowiedzUsuń
  181. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  182. hej mam proźbę pomogłabyś mi z tą sukienką ?

    OdpowiedzUsuń
  183. czy ktos mii to zrobi plis na sd jestem demi859b

    OdpowiedzUsuń
  184. Hmm...
    mi się nie udało:((
    Mógł by mi ktoś pomuc?
    luckymiss111

    OdpowiedzUsuń
  185. Pomorze ktoś ? mi nie wycodzi Alexxx.Patuuu

    OdpowiedzUsuń
  186. JulitQa93 zrób mi te darmówki...prosze...napisz na moje gg:25811868

    OdpowiedzUsuń
  187. JulitQa93 pomóż mi z tą darmówką...prosze...odezwij się na gg:25811868

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!