poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Konkurs - Wygraj SuperStar

Cześć :D
Postanowiłem zorganizować konkurs, w którym główną nagrodą jest doładowanie SuperStar. Ten konkurs jest wyłącznie dla osób, które je posiadają. ( Za kilka dni zrobię konkurs tylko dla tych którzy nie są SS )

Polega on na tym, że musicie swoją dollkę wystylizować z moim projektem. Cena projektu to tylko 5 SD + prowizja. Tak więc uważam, że warto wziąć udział w konkursie. 5 SD możecie zamienić na doładowanie SS ;D

Teraz tak w skrócie:

-Idź do mojego starbazaaru i kup projekt.
-Wystylizuj z nim swoją  dollke
-Zalinkuj ją i link do niej podaj w komentarzu
-Czekaj na wyniki

Zgłaszać możecie się do 1 września.


Powodzenia. ;)


STARBAZAAR 

EDIT:  Jaki chcielibyście konkurs dla NSS? Piszcie propozycje w komentarzach. ;)

114 komentarzy:

  1. pierwszy bartus050

    OdpowiedzUsuń
  2. zg sie star_style_2

    OdpowiedzUsuń
  3. zg sie star_style_2

    OdpowiedzUsuń
  4. druga weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  5. ale kurwa żerujesz na tym zasranym blogu, żeby tylko kupowali ten twój jebany projekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. nick:vanessaa313

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ty troszeczkę nie przesadzasz ?
    Zmuszasz ludzi do kupowania swoich beznadziejnych projektów pod pretkstem durnego konkursu!
    Lucas nigdy by na to nie pozwolił!!!!!!!
    A ty z martyna wykorzystujecie to ze go nie ma!!!!!
    nie zasługujecie na to by prowadzic tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest naciąganie na kasę ! Powiedzmy że 20 osób kupi ten projekt no to ile już masz?100stardolarów! A tylko 1 osoba dostanie ss. Bez sensu....

    OdpowiedzUsuń
  9. http://i37.tinypic.com/mbq236.jpg

    mój nick na stardoll to Lavigne-Lady

    OdpowiedzUsuń
  10. ''ale kurwa żerujesz na tym zasranym blogu, żeby tylko kupowali ten twój jebany projekt!'' zgadzam się w 100 % z tym komentarzem !

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy pisze...

    Czy ty troszeczkę nie przesadzasz ?
    Zmuszasz ludzi do kupowania swoich beznadziejnych projektów pod pretkstem durnego konkursu!
    Lucas nigdy by na to nie pozwolił!!!!!!!
    A ty z martyna wykorzystujecie to ze go nie ma!!!!!
    nie zasługujecie na to by prowadzic tego bloga



    Anonimowy-jesteś genialny! żałosne,ludzie,on na was zbija SD...A wy jesteście naiwni...

    OdpowiedzUsuń
  12. http://i33.tinypic.com/2rc76sk.jpg to moja praca :)
    na stardoll: MissNicol_2009

    OdpowiedzUsuń
  13. nikt wam nie każe kupować tych projektów
    kasifolk

    OdpowiedzUsuń
  14. ten kurwa jebany huj na was po prostu zarabia ! wykorzystuje to ze Lucasa tu nie ma ! chyba mu sie popierdolilo cos w tym zasranym lbie skoro mysli ze lucas by na to pozwolil ! HUJ CI W DUPE KUBA !

    OdpowiedzUsuń
  15. moja praca wiem brzydka ale nie mialam weny :/
    http://i34.tinypic.com/2uzcp47.jpg
    star_style_2

    OdpowiedzUsuń
  16. "Anonimowy"ja znam Kubę, i przestań tak gadać, bo zaraz się zdecydujemy i pójdziemy na policje. I co łyso Ci ?!
    Bój się, bo jutro wykryją twojego kompa po adresie IP. /
    P.S - Kuba stara się, żeby blog był super więc robi fajne konkursy. Projekt jest ładny. Nie mam zastrzeżeń, więc "anonimowy" jeszcze raz takie coś, to kare będziesz płacił/a, a wiedz, że to nie 500zł, ani 1000zł, bo więcej. ;d

    Aisha_0

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się ;D
    Link : http://img409.imageshack.us/img409/9302/konkurs.jpg
    Na Stardoll : mania50

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy pomysł na konkurs, ale ja nie wezmę udziału w tym konkursie, bo doładowanie na superstar nie jest mi potrzebne.
    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy pomysł na konkurs, ale ja nie wezmę udziału w tym konkursie, bo doładowanie na superstar nie jest mi potrzebne.
    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  20. może aby wystylizowały ciebie i zapisały w swoim albumie a ty to potem sprawdzisz i najlepszą osobę nagrodzisz doładowaniem na ss
    Pati049

    OdpowiedzUsuń
  21. a może zrobisz konkurs dla NSS kto zrobi najładniejszą scenerie z toba albo kto zaprosi jak najwiecej osób na tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  22. a morze porostu coś podobnego tyle że trzeba np. kupić jakąś koszulkę w sb i zrobić z nią stylizację

    OdpowiedzUsuń
  23. Konkurs na doładowanie ss dla nie ss

    OdpowiedzUsuń
  24. nie straszcie że pójdziecie na policję, bo co policja mu zrobi:DDD
    Poza tym po nie myślcie że tak łatwo po IP wykryć, policja takimi pierdołami się nie zajmuje, ludzie my jesteśmy w POLSCE!!! nie w ameryce

    OdpowiedzUsuń
  25. Anonimowy pisze...

    "Anonimowy"ja znam Kubę, i przestań tak gadać, bo zaraz się zdecydujemy i pójdziemy na policje. I co łyso Ci ?!
    Bój się, bo jutro wykryją twojego kompa po adresie IP. /
    P.S - Kuba stara się, żeby blog był super więc robi fajne konkursy. Projekt jest ładny. Nie mam zastrzeżeń, więc "anonimowy" jeszcze raz takie coś, to kare będziesz płacił/a, a wiedz, że to nie 500zł, ani 1000zł, bo więcej. ;d

    Aisha_0

    ::: Na pewno ta osoba się nie przestraszy ! Nie strasz policją, bo jeszcze ten dziad Ciebie zgłosi :( Ludzie tacy są. a co do konkursu ciekawy pomysł i projekt też jest ciekawy no, ale nie jestem ss :)
    NIE PRZEKLINAJCIE NA NIEGO .... BO DO TEGO KONKURSU ZGŁOSI SIĘ TA OSOBA KTÓRA BĘDZIE CHCIAŁA. JAK WY SIĘ NIE CHCECIE ZGŁASZAĆ TO NIE OBRZYDZAJCIE DO TEGO INNYCH !!! A KUBA ZAROBI I TO DOBRZE, PONIEWAŻ "COŚ ZA COŚ" :) WY KUPUJECIE JEGO PROJEKTY, A ON DOŁADOWUJE KOMUŚ SS.

    i JA SIĘ NIE BOJE, ŻE KTOŚ MNIE NAWYZYWA NA STARDOLL JESTEM MrsWeronika16 I SERDECZNIE ZAPRASZAM. A JEŻELI KTOŚ BĘDZIE MNIE WYZYWAŁ TO SIĘ ODEGRAM I TO BARDZIEJ !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Konkurs dla NSS:
    1. Na najładniejszą dollkę NSS!
    2. Na najładniej ubraną i wystylizowaną dolkę NSS!
    3. Na najładniejsze ubrania i apartament NSS!


    colourgirl.

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja sie zglosze...ale jak kupie coś xd narazie mam 0sd ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam się
    http://i37.tinypic.com/sec39l.png
    Emcioszek18

    OdpowiedzUsuń
  29. Anonimowy pisze...

    Czy ty troszeczkę nie przesadzasz ?
    Zmuszasz ludzi do kupowania swoich beznadziejnych projektów pod pretkstem durnego konkursu!
    Lucas nigdy by na to nie pozwolił!!!!!!!
    A ty z martyna wykorzystujecie to ze go nie ma!!!!!
    nie zasługujecie na to by prowadzic tego bloga



    Anonimowy-jesteś genialny! żałosne,ludzie,on na was zbija SD...A wy jesteście naiwni...


    POPIERAM !. ;p

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja czekan na konkurs dla NSS

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja czekam na konkurs dla NSS

    OdpowiedzUsuń
  32. Pysia_1998
    nie wiem jak zalinkować:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Konkurs dla NSS:
    1. Na najładniejszą dollkę NSS!
    2. Na najładniej ubraną i wystylizowaną dolkę NSS!
    3. Na najładniejsze ubrania i apartament NSS!

    OdpowiedzUsuń
  34. Siemka :D
    Konkurs dla N SS Może być taki że N SS robią jak najładniejszą scenerie piszą do cb sprawdzasz i wybierasz najładniejszą scenerie.Lub ci co byli SS a już nie są możesz zrobić na najładniejszy makijaż i struj oraz wryz:))
    mam nadzieje że pomogłam pa
    W..........(10 kropek)

    OdpowiedzUsuń
  35. konkurs na ładną scenerię z np. twoim udziałem i dollki autora scenerii

    OdpowiedzUsuń
  36. Moim zdaniem wymyślileś ten konkurs tylko po to żeby sprzedać projekty. Twoje projekty nie są zadawalające więc konkursem jest się wykręcić najłatwiej, aby tylko zdobyć sd. Żałosne ...

    OdpowiedzUsuń
  37. Hej ;** zgłaszam się do konkursu mój nick na stardoll to Vampires161

    A to link :

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43c62b14f4d411e2.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty zarobisz na tym kilkaset sd! Przestań wreszcie naciągać tych biednych naiwnych ludzi, którzy kupią twój projekt, bo naprawdę nie jest on dziełem sztuki. W pełni zgadzam się z (aktualnie) 7 komentarzem od góry.

    OdpowiedzUsuń
  39. dla nss na najlepsze zdjęcie może :D

    martyniuk1998

    OdpowiedzUsuń
  40. dla nss może naj

    OdpowiedzUsuń
  41. dla nss może najładniejsza MeDoll i apartament !! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. dla nss może najładniejsza MeDoll i apartament !! :)
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  43. NIE OBRAŻAJCIE KUBAWIKI97 ! sami jesteście głupcy !!! żal mi was strasznie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie lepiej wam by sie opłacilo kupic sobie ss niz jego koszulki i jeszcze na marne pracowac skoro szansa jest jedna na milion?! Poprostu bezsensu. . .

    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  45. myślę że fajny konkurs będzie mieć jak najwięcej zwierząt w woim apartamencie lub na najładniejszą dolke . wiem że wygra bloondiaa , ale niech to będzie konkurs dla nie super star dlatego dajcie szansę tym którzy nie ają kasy na super star

    OdpowiedzUsuń
  46. każdy kto przklinał jest głupi i żałosny ja np. nie umiem zrobić takkiego projektu

    OdpowiedzUsuń
  47. zapomniałam mój nick to weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  48. kuba tym sposobem zbiera SD na konkursy! Pomyślcie! Przez to, że kupujemy, może tez się znaleść na liście Top Projektantów!
    Ps. Zgłaszam się

    http://i36.tinypic.com/dhbhnn.jpg

    Lady_Mil

    OdpowiedzUsuń
  49. A osoby nieSS jak mają wziąć udział? Zrób coś dla niess żeby można było wygrać SS bo jak robisz konkurs dla SS na doładowanie SS to trochę dziwne :P

    OdpowiedzUsuń
  50. -------------------------------------


    ~~~~~~KONKURS DLA NIE SS MOŻE BYĆ NP. NA NAJŁADNIEJSZĄ DOLLKĘ~~~~~~~~


    _____________________________________
    Frytasna1997

    zapraszam na mojego bloga
    the-best-of-stardoll.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Każdy pewnie chciałby się znaleźć na liście top projektantów, ale takim sposobem to przesada !
    Weź nie wyciągaj kasy od ludzi, przecież i tak tylko jedna osoba wygra......A potem co z tym projektem? Wywalić ?
    Przecież on wcale nie jest taki ładny ;/

    ___________________________________
    the-best-of-stardoll.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Kubawiki przesadzasz !
    Wykorzystujesz okazję, że nie ma Lucasa na blogu i tylko żerujesz na ludziach !!!
    Nawet gdybym była SS to bym nie kupiła tego Twojego zasranego projektu ! Jest okropny !
    I nie wstydzę się mojego zdania- Jestem KissMeLoveMee na stardoll !
    Naciągacz jeden ;/ Niepotrzebnie róciłeś na bloga !!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja wogule nie biore udziału w konkursach , takich jak ten , że mam coś sobie kupić i itd. Czekam na konkurs dla NSS

    Magda5132

    OdpowiedzUsuń
  54. macie wszyscy racje jeśli chodzi o to że kuba wyciąga kase od ludzi na swoje zachcianki.myśle , że to jest żałosne i jak tak ci brakuje kasy to sam se doładuj ! nie naciągaj ludzi.naprawde. A wy nie przesadzajcie i tak go nie wyzywajcie bo to wy wtedy wychodzicie na idiotów. Poprostu bez przesady.

    lola-lily1992

    OdpowiedzUsuń
  55. No dobra zgadzam się z wami.Troche przesadzacie.Zarabiacie kilka set sd ,a wydajecie 50 -_- Bo te kroje są tanie.To był dobry pomysł na konkurs ,a do wygrania ss ale nie na takiej podstawie...

    Myślę że konkurs ten dla nss powinnien być o np. kto sie najładniej ubierze,kto zrobi najładniejszą scenerie o blogu itp.

    OdpowiedzUsuń
  56. tia, tyle, że ona przeklina ;d

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie klnijcie,bo co to wam da?
    Rozumiem,ja tez jestem troche rozczarowana,poniewaz nie popieram konkursow ,,na kupowanie'',
    poniewaz takie cos daje tylko szanse na latwe zarabianie stardollarow sponsorowi konkursu,ale nie zachowuje sie jak by to bylo niewiadomo co.Ja jestem ss,ale ja i tak nigdy nie kupuje czyichs projektow,bo sama umiem zrobic takie.Ale to moja opinia.
    A i jeszcze jedno:Ludzie,nie grozcie policja,bo policja naprawde ma wazniejsze sprawy,a to,ze ktos do kogos zaczyna to nie wasza sprawa.
    PS zapraszam do starbazaru,Mikela15

    OdpowiedzUsuń
  58. konkurs dla nie ss morze być np:
    udekorować swój apartament
    lub umalować itp swoją lalke

    paige.mathews

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się.
    Link: http://i35.tinypic.com/1z38j9x.png
    Nick: Ni-chan

    Co do tych wszystkich komentarzy "krytykujących" (jeśli można to nazwać krytyką) ten konkurs i jego autora: ja uważam, że to bardzo ciekawy i oryginalny pomysł. Co z tego, że dzięki niemu trochę zarobi? To źle? Aż tak żal wam tych 6 SD? Aż tak rozgoryczeni jesteście, że ktoś coś zarobi? Większość z was też wykorzystałaby sytuację. To nic złego. Jeżeli zaś chcecie krytykować sam projekt, to proszę podać argumenty, bo takie wypisywanie bezpodstawnych obelg jest po prostu żałosne.

    TE WSZYSTKIE PRZEKLEŃSTWA TO BRAK KULTURY.

    I tyle na ten temat chciałam powiedzieć.

    Pozdrawiam redakcję bloga,
    Ni-chan

    OdpowiedzUsuń
  60. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszam na mój blog o Demi Lovato . ;))

    h t t p : / / d e m i l 0 v a t 0 . b l o o g . p l /

    tylko usuncie spacje inaczej odstępy z lingu . ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. missnatalia2099

    OdpowiedzUsuń
  68. http://doladujse.pl/5270

    TO SPOSÓB NA DARMOWE DOŁADOWANIE KONTA WE WSZYSTKICH SIECIACH KWOTĄ 50 ZŁ. TO SPRAWDZONY PRZEZE MNIE I KILKA MOICH KOLEŻANEK SPOSÓB.DOŁADOWYWAĆ KONTO MOŻNA WIELE RAZY ! JA DZIĘKI TEJ STRONCE DOŁADOWAŁAM SOBIE SS NA STARDOLL. POLECAM ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. O Matko, macie problem. Kto chce, bierze udział, kto nie, no to nie. Ok, to nie jest za bardzo w porządku, że też takim sposobem nabija sobie kasę, ale czy wysilicie trochę te szare komórki?! Z nieba raczej kasy na główną nagrodę nie weźmie. A poza tym, projekt kosztuje 5 sd, i choć dużo osób się zgłasza, to się tylko wydaje, bo większość tych, którzy to komentują, zajmują się krytykowaniem, a nie zgłaszaniem. Uspokójcie się -.-

    OdpowiedzUsuń
  70. Dobra...kupilam ;)

    Moja stylizacja:
    http://i38.tinypic.com/ae7clc.jpg

    sorry, ale troche żle mi się skopiowalo xD

    OdpowiedzUsuń
  71. Moim zdaniem przeklinanie nie jest tu wskazane. Zgadzam się, że może faktycznie Kubie chodzi o to, żeby zarobić stardollary, ale robi to w propozycji konkursu. Tym bardziej, że jest nagroda a nie tylko zachęcanie do kupna projektów. Jeżeli nie chcecie brać udziału w konkursie to nie bierzcie i nie przezywajcie go za pomysły, aby ten klub był fajny.

    OdpowiedzUsuń
  72. ej no ale nawet jak zarobi tą kasę to wyda ją przecież na konkursy i inne rzeczy. A zresztą to nie nasz sprawa na co wyda tą kasę. Oj wy barany...

    I jeszcze mam pytanie...dlaczego wszyscy są tu anonimowi? nawet Ci co bronią Kuby? Cego wy sie boicie?

    OdpowiedzUsuń
  73. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  74. Yhm... Muszę powiedzieć , że Kuba jest sprytny. :) Coraz bardziej zaczynam zmieniać o nim zdanie... Nieźle to sobie wykombinował. Jakbym prowadziła takiego bloga prędzej czy później też bym na takie coś wpadła. Można zarobić kasę i zrobić konkurs. Hmmm... Chyba każdy by tak chciał.?

    Co do projektu - postarał się. Mi nie przypadł jakoś tam bardzo do gustu, ale dużo nad nim trzeba się napracować.

    ________________________

    I jeszcze nie rozumiem osób o tak ' pięknym ' słownictwie... Chyba nikomu nie jest miło zostać obrzuconym takimi obelgami. Mnie to trochę śmieszy, kiedy jakieś dzieci w ten sposób bawią się w dorosłych. Straszenie policją jest trochę zabawne. Taak, żyjemy w Polsce, tu policja ma wszystko w duuu.... żym poważaniu. XD

    OdpowiedzUsuń
  75. http://img26.imageshack.us/i/38061558.png/ - jusiek1997

    OdpowiedzUsuń
  76. zg pink--123
    http://img651.imageshack.us/i/puinkus.png/

    OdpowiedzUsuń
  77. http://img594.imageshack.us/img594/7933/missme7172.png

    na stardoll missme717

    OdpowiedzUsuń
  78. Jasne, a ty ile na tym "konkursie" zarobisz ? Tysiąc stardollars ? Dwa tysiące ? Co tam 10.98, za to, że tyle osób rzuci się na twoje projekty powinnaś dać większą nagrodę !!! NIE WARTO LUDZIE !!! On tylko chce kasę !!!

    OdpowiedzUsuń
  79. Weźcie myślałam że ten blog jest normalny ale wszędzie tak jest najpierw wszystko pięknie ładnie a później wyłudzanie kasy. Do słownie drugi stardoll.
    Skoro to konkurs to koszulki powinny być po 1sd.
    I koniec.
    Bo nie są zbytnio ładne.

    OdpowiedzUsuń
  80. Po 1 projekt do bani .
    Po 2 z tym się nie da stworzyć fajnego zestawienia.
    Po 3 to małe oszustwo i zbijanie kasy. ; /

    OdpowiedzUsuń
  81. 1. Projekt jest cudny
    2. da się i to jak wiele
    3. to żadne oszustwo- zbieranie pieniędzy na inne konkursy i spełnienia marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  82. aaaaa....nie wiemc zemu ale moja dollka wyszla jakoś grubo na tym screenie xd

    OdpowiedzUsuń
  83. zgłaszam się, już lece kupić :)
    -
    Ewa_Farna_xD

    OdpowiedzUsuń
  84. Mój link:
    http://i38.tinypic.com/2pt3t37.jpg

    OdpowiedzUsuń
  85. " Każdy pewnie chciałby się znaleźć na liście top projektantów, ale takim sposobem to przesada !
    Weź nie wyciągaj kasy od ludzi, przecież i tak tylko jedna osoba wygra......A potem co z tym projektem? Wywalić ?
    Przecież on wcale nie jest taki ładny ;/ "

    A co ty myślisz , czopie . ??
    Co z nim zrobić . ??
    Dać to szafy ... Ale skomplikowane ..
    _______________
    A co do konkursu to raczej się nie zgłoszę , bo nie mam SD . : /
    Ale projekt jest ładny ... A do tych co piszą ' FLEE , brzydki , bla , bla , bla ... ' A wy niby zrobilibyście lepsze . ??
    Tak . ??
    No nie wydaje mi się .

    OdpowiedzUsuń
  86. KOnkurs na najładniejszą scenerie .
    Na temat Bloga .;)
    Wygrać można ss Ale to już wy decydujecie . ;)


    Gold.Apple.

    OdpowiedzUsuń
  87. Może coś powiem. Kurwa ! Jak komuś coś się nie podoba to niech nie czyta tego bloga i niech nie komentuje notek i nie patrzy !

    OdpowiedzUsuń
  88. zg się. Twoja_Angelika


    ej no jak ja mam ją * zalinkować * ??

    OdpowiedzUsuń
  89. Sylwek7676

    wreszcie ktos dobrze powiedzial xDD

    OdpowiedzUsuń
  90. konkurs na najlepszą prezentację
    kilku etapowe wybory miss
    Konkurs na njaładniejszy album, scenerię, na najładniejszy apartament - pomysłów jest mnóstwo :)

    Qiola

    OdpowiedzUsuń
  91. a ja mam pomysl dla tych biednych i wiecznie poszkodowanych nie ss (0 kosmetyków, 0 fajnych ciuchów....gdzie tu jest kurde równouprawnienie? xd)

    a moja propozycja to zebys kazal nie ss wejźć na kogoś, kto ma dużo ciuchów i komestyków itd itp... i zeby zrobili stylizajce temu komuś...

    rozumiesz? Bo ja tak pisze, że czasami sama siebie nie rozumiem...xdd

    OdpowiedzUsuń
  92. Ja się zgłaszam moja stylizację znajdziesz na http://pl.tinypic.com/r/ayrmf8/4 , mój login na stardoll to Helutek98, pozdrawiam Helutek98

    OdpowiedzUsuń
  93. Jaki konkurs dla nss? Może konkurs karaoke tak jak kiedyś Lucas robil.

    OdpowiedzUsuń
  94. niee...dla nie ss tylko? karaoke? ss tez bedą chcialy wziac udziel i sie pochwalic swoim wyciem xdd ja osobieście strasznie wyje xD no moze nie jest tak źle, ale komórka strasznie moj glos zmienia ;/ kolezanki jak dzwonią to sie zawcze pytają "czy mogę rozmawiac z Olą C." xdd

    OdpowiedzUsuń
  95. Jesteście żałośni, piszecie że Lucas by czegoś takiego nie zrobił a on przecież też robił konkursy, w których było coś o jego projektach, nie pamiętam dokładnie, ale było tak! Jesteście fałszywi.

    OdpowiedzUsuń
  96. no wlasnie...robil loterie....to to jest prawie identycznie tylko ze to jest lepsze ;P

    OdpowiedzUsuń
  97. Moja stylizacja :
    http://yfrog.com/jusocomp

    Nick : Super_Sandra100


    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  98. liczba komentarzy dobila do 100 xd brawo Super_Sandra100!!! napisalas 100 komentarz xdd

    OdpowiedzUsuń
  99. Zgłaszam sie


    http://www.stardoll.com/pl/user/?wardrobeRoom=true


    Tecza19

    OdpowiedzUsuń
  100. http://www.stardoll.com/pl/user/?wardrobeRoom=true

    OdpowiedzUsuń
  101. tecza zrob screena i zalinkuj na tinypicu!

    OdpowiedzUsuń
  102. Kuba ja cię rozumiem , że chcesz zarobić Sd ale to już jest przesada!Zmuszasz ludzi aby kupili projekty ale tylko jedna osoba dostanie ss!To się nazywa wyzyskiwanie czyimś kosztem.Oni się namęczą ale tylko jednej osobie ufundujesz ss.Reszcie mógłbyś sprezentować jakiś prezent . Nie masz mnie w znajomych więc nazwę cię dwoma słowami wyzskiwacz i samolub.Wykorzystujesz że Lucasa nie ma ijesteś chamem.Chcesz mieć brudne sumienie ? Ok nie wypowiadam się na ten temat bo to twoje sumienie
    Z poważaniem ***
    PS
    Nigdy się nie dowiesz kim jestem

    OdpowiedzUsuń
  103. Powtarza mój wcześniejszy komentarz bo osoba nademną cos ma z łbem

    "ej no ale nawet jak zarobi tą kasę to wyda ją przecież na konkursy i inne rzeczy. A zresztą to nie nasz sprawa na co wyda tą kasę. Oj wy barany...

    I jeszcze mam pytanie...dlaczego wszyscy są tu anonimowi? nawet Ci co bronią Kuby? Cego wy sie boicie?"

    OdpowiedzUsuń
  104. Beznadziejny konkurs wymyśliłeś to tylko by sprzedać ten dęnny projekt lecz się

    OdpowiedzUsuń
  105. zgłaszam się
    MissKlaudiunia4

    OdpowiedzUsuń
  106. Moją dolkę wystylizowałam w mojej prezentacji.
    MissKlaudiunia4

    OdpowiedzUsuń
  107. Taki że np. Ma się jak najładniej wystylizować i żeby nie było brane pod uwagę to że był kiedyś ss. Alexxx.Patuuu

    OdpowiedzUsuń
  108. a moge sie zgł. jako nss a mam twój projekt???

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!