wtorek, 17 sierpnia 2010

Miss Stardoll World - Dołącz teraz!

http://www.sdcdn.com/i/campaign/misstardoll/top.png?5847

Oficjalny konkurs Miss Stardoll World, został otwarty i możecie wysłać swoje zgłoszenie.
Zgłaszacie się? :)


* TUTAJ znajdziecie również link do klubu MSW - Miss Stardoll World.

.Zarówno dziewczyny jak i chłopcy mogą brać udział w konkursie.
. Prawdopodobnie nagrodą dla zwycięzcy będzie SS na rok,wyjątkowe ubrania, stardollary, korona i szarfa miss. ;)

http://3.bp.blogspot.com/_q92LZzl1ESM/TGqkwRyNB5I/AAAAAAAAEo0/nZjLz6EjcAE/s1600/1.jpg

27 komentarzy:

  1. Ja się zgłosiłam .!



    x_gwiazdeczka_x

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłosiłam się, ale marne szanse że wygram! pewnie wygrają jakieś sławne osoby :/ a poza tym ciekawe czy sprawdzą wszystkich apartamenty :/ wątpię... pewnie na wyniki trzeba będzie czekać i czekać...

    OdpowiedzUsuń
  3. instrukcja na darmową koszulkę, gitarę kapelusz i błyszczyk na ourstardoll2.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej o wyborach na moim koncie Frytasna1997 lub szukaj na blogu
    the-best-of-stardoll.bloog.pl

    ___________
    Frytasna1997

    OdpowiedzUsuń
  5. podzxiekuj!
    ja to powiedziałam 1!!!!!
    Wiktoriac3

    OdpowiedzUsuń
  6. no zgłosiłam się

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie byłoby wygrać ale mam na to małe szansę

    OdpowiedzUsuń
  8. pf i tak wygra jakas popularna osoba na stardoll ktora juz chyba z milion razy wykupila roczne superstar i stac ja na wszystkie ubrania. Szczerze ... to watpie zeby ten konkurs wygrala osoba ktora nigdy nie byla superstar albo byla pare razy .!;|tsa i ciekawe kiedy beda wyniki bo na stardoll ludzi przybywa i kazdy chce sie zglosic to wyniki napewno bedA za rok.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. DARMOWY KAPELUSZ I GITARA
    1. Zmień proxy na: 195.90.99.254 port 8888
    2. wpisz stardoll.com i logujemy się
    3. W pole wklej: http://www.stardoll.com/en/campaigns/camprock_brandpage_uk/
    4. Wyświetli nam się strona z bohaterami filmu itp.Na prawo jest parę buttonów. Klikasz w ten, który nie jest siwy. Przeniesie Cię do apartamentu, wyłącz proxy i otwórz minishop. W nowościach będą rzeczy orza do kupienia wnetrze za 13 sd

    OdpowiedzUsuń
  10. woow, szybka spostrzegawczosc hahahahahahahaha ja już o tym wiedzialam rano hahahahahahahahahahahaha ale wtopaaaaa !!

    - gabisia9

    OdpowiedzUsuń
  11. na pewno wygra jakaś superstar a tak wogule to może{nie musi} być ustawione poza tym szansa jest od 1 do 72,190,20{w przybliżeniu}

    OdpowiedzUsuń
  12. tego juz za wiele!!!!!!!!!! koniec żegnam cie lukas! no bez przesady przegapić taka darmówkę??!! z camp rocka jest darmowa gitara wystarczy wpisać darmówka od camprock i wyskakuje 10,000 blogów w których juz o tym trąbią!!!!!!!!ale ja jestem głupia! myslala ze to najfajniejszy block o stardoll a okazuje sie ze jest najgorszy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anonim bo po co pisac nazwe?

    OdpowiedzUsuń
  13. marina po co zmieniac proxy wystarczy poszukac jakiego kolwiek bloga o stardoll i tam napewno jest link;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaa się zgłosiłam..! =)
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  15. cutienkisses247 Popieram cię! :)
    Phanny48

    OdpowiedzUsuń
  16. Anonimowy - żal mi cię , nie podawaj się za gabisia9 .
    Aha i nie pisze się block tylko blog jak już coś ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Aha i zgłaszać można się tylko do jutra , jakby co .

    OdpowiedzUsuń
  18. Lucas ty debilu! Nic nie piszesz a Martyna i Kuba to twoi służacy! Robią cię sławnyma ty nic nie robisz ku*wa! Nie bedę czytac tego beznadziejnego bloga!

    Żegnam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zgłosiłam choć nie wygram.
    Lubię konkursy i rywalizację!
    kareder98

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłosiłam się a co mi szkodzi :) chociaż raczej na pewno nie wygram bo nigdy nie byłam SS :/

    OdpowiedzUsuń
  21. a ja się nie zgłaszam,mój apartament nie jest skończony xp a poza tym i tak nie wygram...a zapewne wygra jakaś superstar z u.k lub usa....
    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  22. jasne ale na 100% nie wygram bo nie byłam nigdy ss
    Mia_2306

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłosiłam się niby jestem ss ale pierwszy raz i z promocji więc pewnie i tak nie wygram chociaż przez jakąś godzinę pisałam tamto coś.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam to gdzieś, i tak nie wygram.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłosiłam się , ale i tak nie mam szans.

    .Na100latka.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!