niedziela, 15 sierpnia 2010

MK- Jaka to rasa?

Musicie odgadnąć rasę kota, do wygrania 6SD.

172 komentarze:

  1. Nie zgałaszam sie do konkursu ale chciałam powiedzieć że w play&earn zdobyłam 70 sd a od dwóch dni nie dostaje laleczki !! Skandal !!

    OdpowiedzUsuń
  2. lesny
    kotuniusia

    OdpowiedzUsuń
  3. dachowiec
    Pistacjowaa

    OdpowiedzUsuń
  4. kot rosyjski

    mada52

    OdpowiedzUsuń
  5. brytyjski

    Anglik9

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot tonkijski

    Barbiette.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dachowiec :)

    Magdusia990

    OdpowiedzUsuń
  8. Burmilla

    Tynka0296

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. dachowiec lub syjamski



    nick:jesihoppe

    OdpowiedzUsuń
  11. Burmilla


    Adelajda7

    OdpowiedzUsuń
  12. dachowiec szaro czarny



    glori010

    OdpowiedzUsuń
  13. Burmilla :)

    Imou_girl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dachowiec.

    Lukier_97

    OdpowiedzUsuń
  15. burmilla! ZawszeHoney

    OdpowiedzUsuń
  16. Może Ragdoll? Hmm...
    Nic innego nie przychodzi mi do głowy :P



    Nethervina

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest kot rasy tiszerka
    moja babcia też ma takiego

    OdpowiedzUsuń
  18. Burmilla


    kate2266

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. burmilla

    misswanilka

    OdpowiedzUsuń
  21. Burmilla
    6mi.s6

    OdpowiedzUsuń
  22. kot abisyński

    klaudunia_97

    OdpowiedzUsuń
  23. moim zdaniem to kot egzotyczny;)
    ola12320

    OdpowiedzUsuń
  24. Kot Rosyjski niebieski
    Mleczna14

    OdpowiedzUsuń
  25. rasowy kot brytyjski
    malinagruszka

    OdpowiedzUsuń
  26. A może europejski?
    Lola13.21

    OdpowiedzUsuń
  27. chyba egipski mau
    Malinkacherry

    OdpowiedzUsuń
  28. Kot brytyjski krótkowłosy ;)

    Antolka95

    OdpowiedzUsuń
  29. dachowiec


    Natixa98

    OdpowiedzUsuń
  30. brytyjski ; ]

    rozowamrowka

    OdpowiedzUsuń
  31. jest to kot bengalski.

    na stardoll Dabi12

    OdpowiedzUsuń
  32. Kot singapurski?

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  33. mieszaniec ;D


    gosia-vanesa

    OdpowiedzUsuń
  34. Dachowiec

    wikusia09love

    OdpowiedzUsuń
  35. nie jestem pewna, ale wydaje mi się, że to dachowiec :P


    zu1919

    OdpowiedzUsuń
  36. manx?

    colourgirl.

    OdpowiedzUsuń
  37. kot Burmilla lub dachowiec...
    Phanny48
    i tak nigdy nie wygram!

    OdpowiedzUsuń
  38. Burmilla

    mazia990

    OdpowiedzUsuń
  39. Burmilla, Kot brytyski krótkowłosy lub kot rosyjski niebieski

    Kolorkii

    OdpowiedzUsuń
  40. Burmilla

    Katy5perry

    OdpowiedzUsuń
  41. Dachowiec ;)

    LittleCoffe23

    OdpowiedzUsuń
  42. dachowiec
    Evkaa96
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Burmilla ;***
    śliczny

    OdpowiedzUsuń
  44. O.o
    Widzę, że Lucas znowu się obija!
    Po tym jak chcieliście odejść napisał kilka postów i mu się już znudziło. Tak? Ale czub ;/

    OdpowiedzUsuń
  45. kot rosyjski niebieski spotykane nazwy :kot amerykański niebieski , kot archanielski , kot rosyjski krótkowłosy. foreign blue pochodzenie : rosja waga 2,75-5,5 kg charakterystyka : kot gibki i pełen wdzięku , ma trójkątną głowę , szeroko roztawione uszy o sterczacych końcach , szeroko roztawione , zielone oczy , kończyny małe długie i umięśnione , niedługi ogon zwężający się ku zaokrąglonemu koncowi ma krótkie, gęste szaro niebieskie futro . każdy włos ma srebną ko
    ńcówkę . rasa podobna : nebelung , który jest długo wlosy i ma puszysty ogon

    OdpowiedzUsuń
  46. Rosyjski naiebieski

    OdpowiedzUsuń
  47. Rosyjski niebieski
    Natalkaa141

    OdpowiedzUsuń
  48. azjatycki cieniowany (srebrzysty)
    justa.r12

    OdpowiedzUsuń
  49. Burmilla albo dachowiec niewiem....

    OdpowiedzUsuń
  50. elo to ja napisaąłm to (Burmilla albo dachowiec niewiem....) zapomniałam napisać nicku a nick to gabrysia01010

    OdpowiedzUsuń
  51. tu macie rosyjskiego niebieskiego: http://i.frazpc.pl/pliki/2002/board_graf/107824860790054210.jpg

    chyba sie rozni od tego, nie?

    OdpowiedzUsuń
  52. Anonimowy pisze...

    O.o
    Widzę, że Lucas znowu się obija!
    Po tym jak chcieliście odejść napisał kilka postów i mu się już znudziło. Tak? Ale czub ;/

    15 sierpnia 2010 18:10

    _____________________________________

    no racja xD a trudno...nie bedą go przynajmniej dłonie bolec xD i tak po tym odjsciu go wieeele osob znienawidzilo...

    OdpowiedzUsuń
  53. Kot Rosyjski Niebieski :D

    Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  54. dachowiec
    weronika_kotela

    OdpowiedzUsuń
  55. Burmilla - rasa kotów z grupy azjatyckiej


    ola-iza

    OdpowiedzUsuń
  56. Burmilla
    MalaGosia1996

    OdpowiedzUsuń
  57. Błagam pomóżcie mi ! Co mam zrobić ? Zostałam oszukana i zmieniłam e mail dowiedziałam się teraz ze to jest hakerski! Teraz muszę czekać 72h zeby zmienić po raz 2 e-mail! do TEGO CZASU NA PEWNO MNIE OKRADNĄ !BŁAGAM WAS POMÓŻCIE


    mariczka00

    OdpowiedzUsuń
  58. Kot rosyjski niebieski:)

    ChicZuzka

    OdpowiedzUsuń
  59. Kot rosyjski niebieski:)

    ChicZuzka1

    OdpowiedzUsuń
  60. Kot rosyjski niebieski:)

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  61. wiesz co blondi przyłuż się trochę do tego bloga

    OdpowiedzUsuń
  62. P.S. jest błąd na stronie głównej stardoll, w zakładce moda wyświetlają się rzeczy z suite shopu, a we wnętrzach ciuchy!!! Więcej info na moim blogu metamorfozyoceny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Dachowiec ( dziki) xD
    Miss.Kadzia.

    OdpowiedzUsuń
  64. To jest kot rasy tiszerka






    Taleisa I Kasifolk

    OdpowiedzUsuń
  65. Burmilla, burmski,

    Karolaa05

    OdpowiedzUsuń
  66. LOSUJ ! LOSUJ ! LOSUJ ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dachowiec

    kotekk2506
    :) :*
    pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Dachowiec


    laska2506
    :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Kot burmilla
    Azjatycki ^^

    Pattrycjja

    Losuj ^^

    OdpowiedzUsuń
  70. Mnie się wydaje że dachowiec, ale coś ten ogon ma za długi na dachowca xD

    Ilona 111213

    OdpowiedzUsuń
  71. Burmilla


    .Rosa96

    OdpowiedzUsuń
  72. Musze powiedziecz ze ja tez wykorzystałam 70sd w miesiącu i niedostałam laleczki co sie stalo??

    OdpowiedzUsuń
  73. Burmilla .

    olunia_alex

    :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Burmilla
    Gonia_ka

    OdpowiedzUsuń
  75. dachowiec tak mi się wydaje

    paris77707

    OdpowiedzUsuń
  76. nie to nie dachowiec to cyba ocicat.
    paris77707

    OdpowiedzUsuń
  77. syjamski niebieski
    Magda5132

    OdpowiedzUsuń
  78. Kot syberyjski.


    Wiktoria227

    OdpowiedzUsuń
  79. BURMILLA :)
    GaBi024

    OdpowiedzUsuń
  80. abisynski ale nie jestem pewna :)

    bambina.cattiva

    OdpowiedzUsuń
  81. sama nie wiem. ; p
    Abisyński ?


    superstarmycha

    OdpowiedzUsuń
  82. ah .burmilla ci u góry maja racje :P

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.cats-central.com/cat-breeds/images/burmilla1.jpg&imgrefurl=http://www.cats-central.com/cat-breeds/burmilla-cat-breed-guide.html&h=300&w=222&sz=13&tbnid=9mHTUGuunlTRyM:&tbnh=116&tbnw=86&prev=/images%3Fq%3Dburmilla&hl=pl&usg=__bi1Y2Ums3IwkgVAn_-aDxolX520=&sa=X&ei=TFRoTIXPBo-XOLrJnbgF&ved=0CCIQ9QEwAw

    superstarmycha

    OdpowiedzUsuń
  83. Koty Ocelotowate
    "Ocicat"
    ladygabilady12

    OdpowiedzUsuń
  84. dachowiec weronika_kotela
    będziecie dawac jakieś darmówki?

    OdpowiedzUsuń
  85. Chyba tak:
    Australian Mist
    Taki kochany kotek, uważamy za świętego ...

    OdpowiedzUsuń
  86. ja tez wczoraj zarobiłam do końca 70sd i jej nie dostałam!!!! bylam ciekawa jaka tym razem bedzie laleczka!!!! powiesic adminów!!!!


    wkurzonalola(to nie nick:P)

    OdpowiedzUsuń
  87. rosyjski niebieski

    kotka1412

    OdpowiedzUsuń
  88. brytyjski

    adamcia007

    OdpowiedzUsuń
  89. To jest Amerykański bobtail krótkowłosy

    OdpowiedzUsuń
  90. dachowiec
    nelcia02

    OdpowiedzUsuń
  91. Czy nikt jeszcze nie dostał lalki za uzbierane 70 SD.

    Przysłali już komuś tę sukienkę za wypełnienie ankiety?

    OdpowiedzUsuń
  92. nie mi nie przysłali ani sukienki ani lalki zg sie z niektorymi to skandal ale juz napisałam do admina ze nikt nie dostał tej laleczki
    Ola03.11.1998

    OdpowiedzUsuń
  93. dachowiec
    mmchmm

    OdpowiedzUsuń
  94. to jest kot Burmilla przecież :P

    Hermiona-7

    OdpowiedzUsuń
  95. Rasa Burmilla.

    `DarkMusic

    OdpowiedzUsuń
  96. Kot Orientalny Długowłosy (W Stanach Zjednoczonych w ten sposób określano najpierw kota angorskiego ) .

    Mój nick :
    MissV005

    OdpowiedzUsuń
  97. Jest to Rasa Burmilla.

    Chciałam się jescze zapytać czy dostaniemy tą sukinke z ankiety?


    julek98

    OdpowiedzUsuń
  98. ·kot Abisyński
    Angela 66666

    OdpowiedzUsuń
  99. Burmilla

    kotekk2506

    OdpowiedzUsuń
  100. Burmilla



















































    Laska2506

    OdpowiedzUsuń
  101. Burmilla

    PunkBarbie46

    OdpowiedzUsuń
  102. Burmilla

    misia521

    OdpowiedzUsuń
  103. ja już wygrałam wszystkie SD a statułetki nima !!!

    OdpowiedzUsuń
  104. ej dajcie więcej DARMÓWEK !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Burmila

    L.U.F.C.I.A.

    OdpowiedzUsuń
  106. Dajcuie darmówek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Co za głupi blog gdzie sa tylko same darmnowki

    OdpowiedzUsuń
  107. Jest wreszcie jestem pierwsza to jest kot rasy ; Burmilla





    pozdrawiam serdecznie załoge bloga; maja50000

    OdpowiedzUsuń
  108. co za beznadziejny blog dajcie może coś jakąś dar mówkę a nie nic nie ma na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  109. Jest to Burmilla . Proszę wybieraj losowo . ;). kilila1998

    OdpowiedzUsuń
  110. To jest Burmilla.
    Julianna.R.M

    OdpowiedzUsuń
  111. MAM NA SPRZEDAŻ MOJE KONTO KTORE MA 5342 sp ORAZ 79 sd. NA KONCIE ZNAJDUJE SIE 6 UMEBLOWANYCH POKOI ALE TAK WIELE MARKOYCH ORAZ DUZO WARTYCH UBRAŃ . fahaj1

    OdpowiedzUsuń
  112. Europejski krótkowłosy


    FairyQeen00

    OdpowiedzUsuń
  113. Rasa kota blondina

    OdpowiedzUsuń
  114. Huj Ci w dupe blondisiu-sisiu !

    OdpowiedzUsuń
  115. wg. mnie to kot cejloński

    MissPaulina1613

    OdpowiedzUsuń
  116. Dachowiec mój nick na stardoll to Lola-Laflage:)

    OdpowiedzUsuń
  117. DACHOWIEC ;)
    PunkJes1250

    OdpowiedzUsuń
  118. "Anonimowy pisze...

    Martynusiu, popatrz zrobiłamci uroczom metamorfoskę! Looovvvciam Ciem.. Jesteś supcio i wgl. zajeboska! lovvciam ciem i twojem stylem... <3;*#$%:$%^&*@#3
    http://i34.tinypic.com/2l9sgpl.jpg
    pozdrafiam:
    Kunegunda Marihuana (Mary$$$ka) Mahuś.
    lovvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

    16 sierpnia 2010 11:45 "



    -hahahahahahahaahahahahhahahha >.<

    hahaha spadłam z krzesła jak to zobaczyłam.!;D
    hahahaahah!!

    OdpowiedzUsuń
  119. do Ilona111213:
    Moja Mimi też jest dachowcem ima bardzo długi ogon

    a ten kot to Burmilla

    draiss11

    OdpowiedzUsuń
  120. to azjatycki kot cieniowany czy jak wolisz burmilla, jestem majkaxmajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  121. Burmilla ;)


    adi655

    OdpowiedzUsuń
  122. Maine Coon ( nie wiem czy dobrze napisałam)
    EMOlaska-10

    OdpowiedzUsuń
  123. Burmilla

    Na stardoll klaudusia231

    OdpowiedzUsuń
  124. Kiedy będą wyniki ?

    OdpowiedzUsuń
  125. rosyjski
    MissZuzia403

    OdpowiedzUsuń
  126. kot abisyński

    aguti35

    OdpowiedzUsuń
  127. rosyjski niebieski

    aguti35

    OdpowiedzUsuń
  128. Burmilla

    Evedara

    OdpowiedzUsuń
  129. ja wiem ,ale nie powiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  130. Dachowiec
    nick na stardoll A_Amorek6

    OdpowiedzUsuń
  131. mix syberyjskiego
    dusia1997

    OdpowiedzUsuń
  132. kot brytyjski krótkowłosy

    Asiunia.6

    OdpowiedzUsuń
  133. Eyyy.... Czemu nie ma wyników??..!!

    OdpowiedzUsuń
  134. myślę że to jest rosyjski niebieski lub brytyjski anastazia2000

    OdpowiedzUsuń
  135. zgadł ktoś ??????????????????

    OdpowiedzUsuń
  136. to jest kot perski

    na stardoll magdalenka1021

    OdpowiedzUsuń
  137. ta rasa kota to Burmilla
    mój nick : Patrycja1002

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!