piątek, 27 sierpnia 2010

Nowe konkursy na Stardoll

Dziś, na Stardoll możemy znaleźć dwa nowe konkursy.

Pierwszy z nich polega na ubraniu syryjskiej aktorki Sulaf Fawakherji z okazji święta Ramadan.
Tak na prawdę, niedawno był taki sam konkurs i za wzięcie udziału dostawaliśmy złotą koszulkę Cleoparty. Niestety, był aktualny tylko przez chwilę - administratorzy szybko się zreflektowali i wyświetlili ankietę o królowej Egiptu. Najwyraźniej poprzednio popełnili błąd :)


W drugim konkursie musimy napisać coś na temat zagrożonych gatunków, oczywiście po angielsku i nie dostajemy żadnych prezentów.

17 komentarzy:

  1. daj więcej darmowych ciuchów plis
    i pisz dasz mi prezęt prosze pliska ja to lla2121 daj konek

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo !
    dobrze że ktoś dziś wgl. coś napisał ;|
    wgl.
    nie lubie was !
    nie nawidze martyny!
    i kubywiki
    normalnie żal .pl
    nie dziwie się lucsowi że chiał zaprosić do pisanie julitke!
    tylko on i julitka dobrze prowadzą tego bloga

    pzdr. ;** dla julitki
    dzięki :::::::*
    że prowadzisz tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jednak, że dają coś czasami dla polski za wzięcie udziału w konkursie, kiedyś tego nie było

    Frytasna1997

    the-best-of-stardoll.bloog.pl


    robię metamorfozy i KARYKATURY !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. spoko . zapraszam na bloga StardollManka.blogspot.com
    obserwujcie go bo to na prawdę świetny blog ; **

    OdpowiedzUsuń
  5. Na stardoll w pretty in pink jest na 2 stróżowa spódniczka za 5sd , a w fudge na 1 stronie jest takla sama tylko , że biała i za 10sd.


    mój nick na stardoll to Natalla9621

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie biorę udziału, nie lubię takich rzeczy ;)


    SuzieKitty

    OdpowiedzUsuń
  7. sceneria
    sceneria
    sceneria oceniajcie i komentujcie moją scenerie proszę mój nick to Olcia32183

    OdpowiedzUsuń
  8. Za ubranie tej Lalki dostałam ten złoty top od Kleopatry a ostatnio dostałam od adminów wiadomość ze za ten konkurs dostawa się będzie sukienkę Kleopatry

    img243.imageshack.us/img243/4541/listo.jpg

    OdpowiedzUsuń
  9. aravilar:

    niestety, wzięłam udział w konkursie i niczego nie dostałam. Miejmy nadzieję, że sukienki zostaną porozsyłane później...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wziełam udział w konkursie dzisiaj i dzisiaj dostałam bluzkę. Jeśli ktoś chce zobaczyć to jestem w nią ubrana mój na stardll: Iza406

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja dostałam tę bluzkę. Ale bardziej zależało by mi na sukience.
    Czyżby admini znowu nas oszukali???

    Jak chcesz sprawdzić ze się bluzkę dostaje to zobacz na innym swoim koncie albo zrób szybko nowe i się przekonaj

    OdpowiedzUsuń
  12. .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=52728779&startMode=1
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    OdpowiedzUsuń
  13. aravilar:
    wierzę, że można dostać bluzkę. Tzn. dostanie ją tylko ten, kto nie dostał jej ostatnio i nie ma jej w apartamencie ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie ale napisali ze dostaniemy sukienkę a nie bluzkę...
    Chociaż lepsze to niż nic

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zdążyłam wygrać złotą koszulkę cleopatry dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  16. BloOondinaaa to glupia szm..ata
    nienawidze cie !!!!!!!!!!!!!!!!
    co za kretynka z niej !!

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!