poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Przygotujcie się i lepiej usiądźcie!

Na UnderneathStardoll pojawiła się informacja o tym, że najnowsza kolekcja LE wejdzie do StarPlaza już dzisiaj!

Uznałam, że to trochę niewiarygodne i postanowiłam sprawdzić to osobiście.

Okazuje się, że podana informacja jest w 100% prawdziwa! Przeczytać o tym możemy w klubie Stardoll Royalty, a przypomnę o tym, że klub jest stworzony przez samych administratorów i dostępny tylko dla SS!

W załączeniu screen wiadomości. Treści nie warto tłumaczyć, najważniejsze informacje wypisałam wyżej.


Jesteście gotowi? Ja nie bardzo :/

55 komentarzy:

  1. o super

    zapraszam na mojego bloga:
    www.my-charming-diary.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. poprawka:
    www.my-charming-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jacie kręce, szkoda że nie jestem w klubie stardoll Royataly (mam nadzieję, że dobrze napsiałam :D )

    KUPIĘ DOŁADOWANIE SS - szczegóły w prezentacji ;)

    JUSTYNA-14

    OdpowiedzUsuń
  4. jacie kręce, szkoda że nie jestem w klubie stardoll Royataly (mam nadzieję, że dobrze napsiałam :D )

    KUPIĘ DOŁADOWANIE SS - szczegóły w prezentacji ;)

    JUSTYNA-14

    OdpowiedzUsuń
  5. a wczoraj miałam wypłatę ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg niee !
    nie dziś !!! . :(
    nie mam kasy za dużo x.x

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super.. całe szczęście jestem przygotowana ;) mam 500 sd .. i tak nie planuje wydać więcej niż 200-300

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja mam 1 sd i nie jestem SS przebijecie?

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  9. jA jestem gotowa mam duzo sd :D
    carolina132132

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie! A ja mam tylko 550 sd ); LoveDog01

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie!!!!Tylko nie dziś!!!!!!!!!! :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( hjbdhghjfhgfgdujeuhfdhdfhsjs <- sorka musiałam walnąć se głową w klawiature na poprawe humoru...

    OdpowiedzUsuń
  13. nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nawet nie stać na dzisiejsze HB a co tu mówić na LE.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieeeeeeee nie dziś!!!

    Zapraszam na starzuzaxd-stylizacje-stardoll.blogspot.com/

    StarZuzaXD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała za dwa tygodnie ! ! !
    Niesprawiedliwe ! ! !


    slawka00

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam tylko 136 sd!Już sobie doładowywuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam 420 sd. ^^ ;D
    Pewnie coś kupię ; ]]

    Daisy20

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurde ja mam tylko 53 sd ;(( A niestety nie moge se doładować ;((

    OdpowiedzUsuń
  20. Wysłałam do Adminów pytanie,czy mogą kolekcję przenieść na przyszły tydzień.Niedługo na pewno odpowiedzą.


    slawka00

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam do mojego starbazaaru!!! Dużo fajnych rzeczy zapraszam do starbazaaru justa6_1996!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. no ostro pojechali ;O
    nawet nie mogli ostrzec
    fajnie

    5 dni temu skończyło mi się doładowanie...

    a rodzice nie chcę mi juz go kupować może i mam dużo sd[621]
    to i tak nie mogę kupić!

    OdpowiedzUsuń
  23. proszę daj mi 300sd a co dostaniesz wzamian jest n moim blogu.



    kamilka2519

    OdpowiedzUsuń
  24. no kuuuurde ! ja mam tylko 454 !
    wystawiłam swoje HB żeby zarobić , a to już dzis ma byc LE ?! ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze ,że dziś... :) ;) Bo niedługo ss mi się kończy!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. LUDZIE ! PRZECIEŻ ZE STARPLAZY ZNIKNĘŁO LE !! NIE MA TEGO SKLEPU !! ZLIKWIDOWANO GO !! TO NIE PRAWDA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. nie zlikwidowali tylko bd odnawiać , bo nowa kolekcja nie ? pomyśl -,-

    OdpowiedzUsuń
  28. NO KURWA MAĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JA MAM SWOJE TYLKO 25 SD, KUURVA. ;/
    MUSZE DOLADOWAC. XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem dosyc przygotowana ..
    Kilka rzeczy mi się podoba, napewno kupię ;)

    Katerinka122

    OdpowiedzUsuń
  30. Aaaaa ... ja myślałam że bedzie pózniejjj ; [
    Mam tylko 31 sd ; [
    Małooooo

    OdpowiedzUsuń
  31. ta kolekcja jest hmmm.... taka sobie ja chyba KUPIE JEDNA BLUZKE .XD
    zapraszam do mojego starbazaru.! anetusia96

    OdpowiedzUsuń
  32. Nieeeeeeee!!!! Blagam nie dzis!!!!!
    Zostalo mi tylko 10sd i co ja teraz zrobie!!!!!! ;-(((
    Help!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cześć ! Błagam odpiszcie ! No bo tak, podobno stardoll Royalty jest dla ss, tak? No to jak mam prawie ciągle ss. I nikt mnie tam nie zaprosił. Byłam na powitaniu klubu i pisze że można tam wejść tylko przez specjalne zaproszenie ! Ok, więc mam ss. Wchodzę na stardoll codzienie po kilka godzin. Więc co mogę jeszcze zrobić, żeby być w tym klubie? Proszę o szybką odpowiedź i z góry dziękuję. Pozdrawiam, natala22papuska.

    OdpowiedzUsuń
  34. Tylko sławni się tam dostają a nie ss!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam 398 sd .
    Nie wiem czy sobie nie doładować .

    OdpowiedzUsuń
  36. Na pewno mi wystarczy, mam 702 SD, nie zbierałam na LE, tak jakoś po prostu, ta kolekcja nie zbyt zachwyca więc podejrzewam, że nie wydam więcej niż 100 - 200 SD. Zawsze jednak był taki... Element przetrzymania w niepewności kiedy będzie LE, a teraz jakoś szybko :)

    natala : Trzeba było spełniać te warunki gdy wysyłali zaproszenia do tego klubu, teraz już nie można się tam dostać. Osoby, które były w tym klubie, ale wygasło im SS zostają z niego wydalone.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jakoś sławna nie jestem a w Stardoll Royality jestem. :]

    Co do LE, mam 150 sd. Coś dam radę kupić, ale kurcze no, czemu dziś?
    W tym momencie zazdroszczę tym co mają po 500 sd. ;)

    _MisiuniA_

    OdpowiedzUsuń
  38. Na czas kiedy nie ma LE ten sklep znika, żeby nie zagracać Starplazy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem totalnie nieprzygotowana.Na liczniku:2 sd.
    Nie będzie mnie stać nawet na popatrzenie sobie xD
    Muszę się tak ładnie uśmiechnąć do mamy i taty, bo swoje wydałam xD
    Stardoll mnie wnerwia.
    Cadsie123

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja nic nie kupie bo mam 1sd i nie jestem ss :/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam 246 sd, ale nie jestem ss. Planowałam sobie doładować, ale za miesiąc... Może antidote wejdzie pod koniec wrześnie. Chciała bym <3

    OdpowiedzUsuń
  42. .
    .
    .
    .
    WYPRZEDAŻ
    .
    .
    .
    http://www.stardoll.com/pl/user/sellItems.php?id=52728779&startMode=0
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    OdpowiedzUsuń
  43. cool mam 703 SD tylko szkoda że nie napisali o której godz ;(
    Ps. I`m Alicjaf13

    OdpowiedzUsuń
  44. JUŻ JEST LUDZIE! Wykupione wszystko po dychę :(

    OdpowiedzUsuń
  45. oj już się boje ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Niektórzy ludzie nie mają poczucia wstydu? Tak jak ten Anonim... Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak się do tego klubu dostać?? :(

    P.S.fajnego macie bloga pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Już wiem!Trzeba grać w Stardoll przynamniej przez rok i wtedy dostajesz zaproszenie do klubu..a jak już będziesz członkiem, każdego miesiąca będziesz dostawał(a) prezenty....

    suuupcio! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Hej. Mam prośbę. Mógł by ktoś napisać do Klubu Stardoll Royalty, bo chciałabym też być członkiem. Proszę.

    gagusia104

    OdpowiedzUsuń
  50. No taka informacja jakbyśmy mieli się zaraz pos*ać.. :|

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!