piątek, 20 sierpnia 2010

Reklama

Hej, tutaj asiunia088 i dominikula25
Chciałybyśmy Was prosić, żebyście dodali się do obserwatorów na:


Zawsze pierwsze dodajemy nowości. Organizujemy wybory na CG bloga. Ostatnio zgłosiło się ponad 100 osób! Blogowa MeDoll jest wybierana co tydzień.
W poniedziałek planujemy zrobić DZIEŃ KONKUSÓW i wielkie losowanie (z LE, DKNY, doładowaniem SS i 100 sd)
Każdy kto doda się dzisiaj do obserwatorów weźmie udział w losowaniu
3 x 50sd!
Na co jeszcze czekasz? - Szybko dodaj się do obserwatorów.

PIERWSZA OSOBA OTRZYMA DARMOWĄ REKLAMĘ W POŚCIE!

19 komentarzy:

  1. Zapraszam na blog http://stardoll-wedlug-nas-ladygagastrawbe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. http://stardoll-zdaniem-wszystkich.blogspot.com/

    super bloog! zapraszaaam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja taż się chcę zgłosić! Bardzo fajny pomysł!
    Na stardoll:alexis.997 koleżanka Kubawiki97=]

    OdpowiedzUsuń
  4. hej mam na imię alex o tym blogu dowiedziałam się z innego bloga na którym zamieściłaś reklamę !
    mój nick na stardoll to : alex34115
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna sceneia ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. to sceneria grissi

    OdpowiedzUsuń
  7. Robiłam już tą scenerie taką samą tylko w chmurach w clubie:
    C.D.T.K.L.Z. sceneria W..........(10 kropek) czyli moja:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!