poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Reklama

Hej! Z tej strony MissRock0777P. Mam pytanie. Czy znudziła Ci się Twoja Doll? Chcesz zmienić coś w jej wyglądzie? Liczysz na obiektywną ocenę Twojego ubrania i Medoll? Zgłoś się do mnie! Wykonuję metamorfozy całkowicie za darmo, bez podawania hasła i z oceną! Proszę o zgłaszanie się w mojej Księdze Gości

A oto próbka moich prac: http://szybkiemetamorfozy.blogspot.com/

                                                                                                
PS: Będzie mi bardzo miło, gdy dodasz komentarz i zapiszesz się do obserwatorów :)       Pozdrawiam!   

2 komentarze:

  1. Hey :) Zapraszam na mojego bloga www.starrdooll.bloog.pl na ktorym robie metamorfozy ;)Na blogu mozecie zobaczyc czy robie ladne metamorfozy. jesli zechcecie metamorfoze wystarczy napisac w komentarzu pod jakimkolwiek postem na moim blogu www.starrdooll.bloog.pl :) (bez podawania hasel)

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!