poniedziałek, 23 sierpnia 2010

Spoilery mebli

26 komentarzy:

  1. Są super!!
    Aniqa26

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba tylko ten stolik ;***

    Stysla2

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne. Zwłaszcza łózko :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic mi się z tego nie podoba.
    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  5. super , bo ja kocham muzykę

    OdpowiedzUsuń
  6. no ładne
    ale...
    gdyby mogły to by darmówki..

    Wiktoriac3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, łóżko jest takie cudne. I ten plakat jakby z napisem "jazz" i zegar.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super muzyczna kolekcja xDD

    Frytasna1997

    the-best-of-stardoll.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. missnatalia2099

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne
    ppaula196

    OdpowiedzUsuń
  11. ale byłby odjazd gdyby to były darmówki :D

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny jest pingwinek hermiona4321

    OdpowiedzUsuń
  13. Łóżko jest bossskie x3 ;* Niestety nie będzie mi pasowało do wystroju sypialni x]
    CrazyBrunetka

    OdpowiedzUsuń
  14. uwaga!!! w identi tee pojawiły się koszulki , ale admini znó nas oszukali nie ma tam białej "I love eco " ... była najfajniejsza według mnie ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Już są w Suit Shop'ie

    OdpowiedzUsuń
  16. Są boskie...
    Podoba mi się łózko plakat i stolik;)))

    OdpowiedzUsuń
  17. całkiem, całkiem :) ale pewnie większość będzie dla ss ;(

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie by było jakby to były darmówki albo chociaż dla NSS

    Iza406

    OdpowiedzUsuń
  19. te meble są już w suite shopie !!!!!!
    ppaula196 - zapraszam do mojego apartamentu :D

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda że łóżko jest dla ss :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne, a i wyprzedaż jest w starplazie

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystko fajne;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Już śą w suite shopie MissUla_1998

    OdpowiedzUsuń

Każdy, kto komentuje - nie żałuje, nagrodę komentatora miesiąca zdobywa!